četvrtak, 20.10.2011.

M.I.A. kao droga,a ja ovisnica

Uredu,postalo je i službeno

Postala sam prava bulimičarka,ovaj cijeli tjedan povraćam,
i prije sam,ali ne tako često(možda 1 mjesečno)

najčešće navečer,kada se prenajedem,kada sa vratim iz škole
mislim da sam ovaj put večinu izbacila,prije nisam mogla..

još ne stanem u hlače veličine 27

u školi je grozno dobivam same trojke,petice

imam osječaj da su razočarani samnom..

ne mogu prestati,kao droga je..mia

tijekom dana pokušavam što manje jesti-ana
kada se vratim navečer,jedem-mia
znam da je loša,ali je tako dobra

moram biti savršena,kilaža,škola,obitelj,organizacija


sutra pišem veliki test i pita,držite mi fige..dosta mi je padanja

ovaj tijedan je bilo previše udaraca,ne mogu ih više podnositi,

čak sam se rasplakala par puta ovaj tijedan u školi,
to mi se slično dogodilo prošli tijedan,ali
onda sam pobjegla u wc,i taj su me put vidjeli

dobivam te slomove,u zadnja dva tijedna...

previše razočarenja-mojih roditelja u mene, u samu sebe

toliko sam se razočarala,da me je sram pisati,
jednostavno ne održim riječ koju sebi obečajem

počevši od hrane,preko škole,do organizacije vremena

pusa

keira
Keira Knightley Pictures, Images and Photos

--update--
Više nema pripremanja za test,noč prije,NE
,sada ču se pripremati od weekenda,pa do dana kada pišem test
Znam da če ovaj weekend brzo proči,u subotu dobivam drage goste,
a u nedjelju moram nešto učiti
-palo mi je napamet da se ponovno kaznim,
ali sam odustala no

Ne smijem sebi više dozvoliti ovakav tjedan,
moram se pokrenuti

- 20:55 - Reci mi (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.