subota, 17.09.2011.

Toliko se stvari izmjeni u jednom tjednu,danu,satu,minuti

Ovaj tjedan je bilo uspona,padova,plakanja,smijanja..

Pokušavam jesti što zdravije,jedem..ali uvijek oko 8 ili 9 sati dobijem želju za slatkim…

Jučer sam nažalost popustila,jela sam sladoled….

Kilaža stoji oko 51-53…doći ču do 49 i onda STOP,čak one hlače veličina 27,mogu ih zakopčati,ali stišču kao lude…još te 4-5 kg..i na cilju sam…

Zajutrak:oko 9-grožde

Doručak:oko pola 10-juha od tikve

Međuobrok -oko 1:banana

Ručak-oko pola 2: meso

Međuobrok/večera-oko 2:banana sa milka sladoledom

Još ču pokušati popiti prije spavanja,dvije šalice žutog čaja,i voče ču tamaniti…..

mami sam objasnila da se hoču što zdravije hraniti,te je rekla da če me podržati..zato što je skužila da jedem ali,zdravije

I drink to that…cheers
We are going hard

Svaki dan provedem 2 sata na netu,gledajuči thinspo videe,svi su primjetili da sam smršavila….

Sutra idem na rođendan,tj. to će biti ručak+rođendan,tako da če hrane biti na svakom koraku…

Pusa,nadam se da se držite


keira

- 14:07 - Reci mi (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.