Crveni tepih

ponedjeljak, 13.09.2004.

modestiblejz.blog.hr - 004

Prva žena kojoj sam pristupio s namjerom da je Izmišljeno Intervjuiram je čuvena Modesti Blejz. Razgovor sam morao dogovarati preko pregovarača što je potrajalo pa evo I I ide s cijelim danom zakašnjenja. Naime šta je bilo. Modesti je kao što svi znamo jedna od vodećih lijevo orijentiranih blogerica u Hrvatskoj. Prvo sam se morao preobuć u Dvostrukog Špijuna jer kad imaš posla s Modesti prate te HDZ-ovi udbaši. Obilježe te i to onako pravo obilježe. Povuku preko tebe crvenim markerom, ko one kuće u filmu Vilidž. Tako te onda prate. Posao su mi dodatno otežavali njeni izaslanici – pregovarači koji su me nekoliko sati rešetali pitanjima. Kad su se uvjerili da sam simpatizer Ljevice malo su se opustili i onda opet nastavili sa ispitivanjem. Te šta oš od Modesti, te trik pitanja i taman sam htio odustati kad odjednom mi svezaše oči i uđosmo u nekakvo vozilo. Put je trajao 5-6 sati, bijaše i makadama i svega. Kad su mi odvezali oči vidio sam da smo ispred nekakvog restorana gdje su se ispred vrtila 2 janjca. Zakleo sam na druga Tita da neću ništa otkrivati o Modestinoj vanjštini. Smijem samo reći da je imala crvenu beretu, maslinastu majicu bez rukava, uske blijede wranglerice i ponešto pjegav nos. Ostalo ako pisnem .. nema me.

Modesti, koga ne voliš odmah ga objaviš u onom narandžastom na blogu, što bi rekli nemaš dlake na jeziku?
- Na koga ciljaš stranče.
Pa recimo Jakova Sedlara ili Joška Jorasa. Sve nešto na J.
- Oba su pantagane samo takve.
A evo Sedlar dobio nagradu u Veneciji, mogli smo mu da smo pravi napravit doček ko rukometašima. Nemoš reć da nije proslavio zemlju.
- Jadna i ta Venecija i on i mi šnjime. Lupež najobičniji, okra zemlju za 30000 kn, onako bižat iz garaže i još lagat da nije on. Da su mu podvalili montažu. Tstststs.
Ali Modesti, nije li naša zadaća razlučiti Sedlare Lupeže od Sedlara Umjetnika?
- Samo ti razlučuj, od mene im govno od cipla i jednom i drugom.
Reci kako se ti kao jedna od najljevijih ljevičarki snalaziš pod ovom čizmom Povampirenog HDZ-a, jel te privodilo, pratilo, prisluškivalo?
- Kako ne, i bolje briši ovo „povampirenog“ jel si najeba. Meni su nakačili bube na blog i prisluškuju. Sve šta napišem odmah ide kod njih u centralu.
I onda?
- Unda te stavu na crnu listu i gotov si.
Pa šta ti recimo mogu napravit, kakve su sankcije?
- Meni možedu puvat ali tebi .. svašta ti mogu. Recimo akoš negdje dizat kredit – moš slobodno zaboraviti.
Nemoj reć, pa šta sam ja napravio?
- Sad su te povezali sa mnom, a evo su te i obilježili crvenim markerom. To ti teško ide dolje, puno si riskira s ovin razgovoron a još je i izmišljen. A kako oš, obilježen si.
Kako gledaš na ovu Šeksovu inicijativu da ga se na dnevniku mora ubuduće prikazivati bar 15 minuta inače će ukinut pretplatu?
- Mislim da će mu to kurac proć, još tamo naši vladaju, na HRT-u.
Misliš Katja Kušec?
- Hhehehe, neću komentirat ali još HRT nije pa.
Nije pa a kad će ne zna se, hehhehe..
- ???
Ma nešto parafraziram al ne mogu se ni sam sjetiti šta, nego idu nam predsjednički izbori, kako gledaš na dosadašnje kandidate.
- A ka i uvik, pe-šes redikula i Mesić. Triba bi Stipe dobit još u prvon điru.
Koji ti je u toj konkurenciji ipak najveći redikul.
- Pa žestoka je konkurencija ali ako se ne uključi Ljubo Ćesć unda je Kovačević moj favorit za naj redikula.
A Jadranka, ne bi li ti kao žena trebala gajiti simpatije malo i prema njoj a ostaviti po strani ideološke razlike.
- Hahaha, nemoj me činit smijat, njoj samo mogu dva govna od cipla dodijeliti, kakva ona, pa vidiš da nju i u HDZ-u držidu za redikula. Malo ćedu ju kandidirat pa malo sada neće.
Šuška se da bi Hebrang mogao biti HDZ-ov kandidat, šta misliš na to?
- Evo slažem se, potpisujem odmah. To je sjajna vijest, ehehehehe.
Za Mesića misliš?
- Hehehe, i on bi to potpisa, kućeš lakšeg protivnika od Hebranga.
Tvoji „Baba i Dida“ su stekli mnoge obožavatelje, kako se nosiš s tim?
- S babon i didon?
Sa slavom, obožavateljima?
- Pa ponekad previše izvoljevaju, te veće fontove, te bekgraund oćemo drugi, ali inače su dobri. Želim vjerovati da su to sve simpatizeri ljevice. Iako .. znam da ima i špijuna.
Malo pričaš ikavicom pa onda malo književnim hrvatskim, kako to?
- Mislim da je to do tebe. Eno vidiš ono M na kraju „mislim“, tu bi tribalo ić N ako ćeš pravo ali nije važno.
Šta misliš da se Dalmacija odcijepi jednog dana od Hrvatske?
- Pa bili bi dobri na Olimpijadi, Hajduk bi uzeja masu titula prvaka ali malo bi nam bilo i ža.

Onda je Modestin tjelohranitelj nešto joj šapnuo na uho, ona je kimnula i rekla da moramo završavat razgovor. Vjerojatno su HDZ-ovi agenti bili preblizu, meni su opet svezali oči i iskrcali me negdje nadomak Karlovca. Za nama se još osjećao miris janjetine. Modestin blog je živ, temperamentan i duhovit poput nje same. Slijedi ocjena.

modestiblejz.blog.hr (9)

- 13:17 - Komentari (9) - Isprintaj - #