Crveni tepih

petak, 10.09.2004.

bidon.blog.hr - 002

Sešn br. 2

Ovaj drugi razgovor nastao je slučajno da ne može biti slučajnije. Toliko slučajno da pomišljam kako to nije bila slučajnost. Ovako, majstor džiu-džicua Ante Nobilo s kojim sam već obavio razgovor rekao je da neće on to autorizirat. Pa ne moraš čovječe – rekoh mu – pa ovo je i onako Izmišljeni Intervju. Ma da, opet će on, ali ljudi bi iz tog razgovora mogli zaključiti da sam ja stvarno isprebijao svoju ženu a to je bila samoobrana. Pa tako je i bilo napisano – opet ću ja njemu. Da ali znaš kakva je raja, ona je pič .. žensko, njoj će se vjerovati. Ukopat će me, kužiš, vidiš ovi me iz Nacionala već razvlače, nije lako čovječe. Pa dobro, nemam ja baš toliko štioca ko Nacional, ne moraš se bojati. I tako, nije se dao nagovoriti . Gdje ću, šta ću , odem ja na šiš – ćevape da se malo skoncentriram. Nema ti boljeg za koncentraciju od šiš ćevapa. Za susjednim stolom jedan Bosanac i 3 trebe-djevojke (plavuša,brineta i ona treća) gledaju u njega zaljubljeno i smiju se njegovim vicevima. E Bosanac, jel može malo tiše, rekoh shrvan nekom iznenadnom ljubomorom. Dečko, jel imaš ti nekih konkretnih problema il ti je to od rođenja – odgovara Bosanac.
Htio sam replicirati ali već su se svi grohotom smijali njegovoj fori. E rekoh, sam sebi, ovo mi nije trebalo. Bosanac se malo zagledao u mene – Ma da ti nisi Crveni Tepih?
Ko, ja? Da jesam, ja sam – šta ću priznadoh stjeran uz zid nenadanim prepoznavanjem.
Pa ja sam bolan Bidon, sa istoimenog bloga. Pa odatle žene i sve, pomislih, lete na slavu ko muhe na.. Ispričam kako mi je propao razgovor s Nobilom a on će dobrohotno „Pa mene intervjuiraj, jebeš Nobila“. Nije me trebalo dugo nagovarati.

Eto i vama Bosancima nogomet ide od ruke tj. od noge, lijepo ste prošli protiv Espane, jel ti drago?
- Vidim ja jarane, nisi ti upućen. Istina je da smo mi Špance trebali pobijedit tako da ti je ovih 1:1 tragedija i baksuzluk teški. Nemoj me ni podsjećat odma mi se povraća od muke..uh.
Pa nemoj tako ipak su oni velesila, baš fino izgleda u novinama BiH – Španjolska 1-1.
- Ma kurac su oni moj, kakva bolan velesila. Nego eto, baksuzluk. Ne smijem ni zamisliti šta bi napravili da smo pobijedili. A jooooj. Nismo imali hrabrosti da ih dokrajčimo a imali smo ih u šaci.
Dobro ajde nećemo više o nogometu, vidim da se živciraš. Ajde nam jedan vic ispričaj da zaboraviš utakmicu.
- To ti mene u stereotipe trpaš, ha? Ko ono, Bosanac – pa ajde pričaj viceve. Da te zabavljam, nasmijavam, to bi ti.
Ma nije mi na kraj pameti, evo mogu ja vic ispričati ali vidio sam kod tebe na blogu da pričaš viceve pa rekoh..
- Pa to kad mi dođe, ne mogu ja ovako po narudžbi, nije to to. Kontaš?
Misliš ne bi bilo smiješno kad bi pričao pod pritiskom?
- Kakvim bolan pritiskom? Ne mogu po narudžbi pričat viceve. Nisam ja profesionalac.
A dobar ti je onaj s papučama, umro sam od smijeha. Ahahahha. Onaj s Brenom i medvjedom mi je malo manje smiješan ali ono, nije loš.
- Znači voliš ove glupe, kretenske viceve. Meni je taj glup.
Pa što si ga onda stavio na blog kad je glup?
- Pa za publiku brate, ima ljudi kojima je to smiješno evo recimo tebi.
Ajd još jedan ispričaj, neće mi intervju ispast dobar bez vica.
- Izmisli ti pa dodaj, al nek bude dobar. Nemoj rejting da mi kvariš.
Ne mogu, pa cijeli sam evo razgovor izmislio, možeš ti bar vic jedan, ha?
- A jesi naporan .. Dobro, imam jedan vic ali malo je problematičan, ne bi htio problema, kontaš?
Pričaj samo, nema veze, problematični su najjači.
- Ono, malo je vjerski, kontaš. Možda se neko uvrijedi i to.
Ma ne čita ovo nitko samo ti ispričaj, na kraju pa neće bit na tvom blogu.
- Da ali ja sam ga pričao
E, tu ti ne mogu pomoći, tvoj vic – tvoj problem.
- Dobro evo ali vic je izmišljen i obična je šala da ne misli neko da vrijeđam i to. To je vic-pitalica.
Ajde.
- Zašto Isus ne jede kikiriki?
Neam blage, zašto?
- Pa živcira ga, kad god istrese kikiriki iz vrećice u šaku sve mu ispadne kroz rupu na dlanu.
Ahahahahahahahaha .. kontam, kontam. Ahahahahaha.
- A je mu drago što je skonto.

Nakon razgovora ostalo je još da ocijenimo Bidonov blog. Nisam imao puno vremena da se upoznam s njegovim radom ali vidi se da je čovjek popularan i čitan. S razlogom, dodajem.

bidon.blog.hr (8)

- 11:46 - Komentari (7) - Isprintaj - #