Crvena mašna

srijeda, 13.07.2011.

Događa li se prava ljubav samo jednom??

Nisam inače tip osobe koja pati za velikim ljubavima i nisam tip osobe koja je sretna samo ako je zaljubljena i voljena, ali ponekad me ovo pitanje stvarno baci u bedaru. Al' sad za ozbiljno: Zar iskreno voliš samo jednom??? Bila sam u vezi skoro 2 godine i od tada, pa evo, već 2 i pol godine samujem. Iskreno, ne mogu se žaliti, super mi je, ali mi jebeno fale neke stvari koje ne mogu imati u avanturama. Fali mi netko tko će misliti na mene, neko tko će trpiti moja sranja, netko tko će me ljubiti, paziti, maziti, i STVARNO mi fali seks iz ljubavi!! Volim sebe kao osobu kad sam zaljubljena jer se odlično osjećam. Nakon svog prvog dečka, nisam se u nikoga zaljubila, sve su to bile prolazne avanture, zabave, ili ti promašaji (uh, togaaa je biloooheadbang). Naravno da mi je bilo zabavno i seks mi je evoluirao na višu razinunaughty, isprobala neke stvari koje nikad u životu nisam, ali nakon nekog vremena ti dečki toliko dojade i postanu dosadni da je to za popizditi. I onda se pitam: šta sam uopće tražila s njim??? Pomalo mi je više dosta toga i htjela bi opet neku dugu vezu, gdje sam ja dobra i vjerna cura, a on pošten i iskren dečko. Htjela bi tipa kao što mi je bio bivši dečko, dobro ne možda baš takvog tipa ili njega jer sam njega prerasla i nikako se više ne vidim s njim. Ali želim vezu kakvu sam imala s njim, u kojoj nije bilo svađa, gdje je bilo međusobno povjerenje i poštenje, gdje smo jedno drugo učili o različitim stvarima- E TO ŽELIM!cerek Zašto toga nema? Ili je možda samo problem u meni, ili u suprotnom spolu?? Zar ja nemam više mogućnost iskreno zavoljeti? Jesam li iskoristila svoju priliku, bonus, ili što god već?? TJ. DOGAĐA LI SE PRAVA LJUBAV SAMO JEDNOM?? rolleyes

13.07.2011. u 19:11 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  srpanj, 2011  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Srpanj 2011 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Priče koje me inspiriraju da pišem... =)

Linkovi