<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
ALWAYS....
ponedjeljak, 19.10.2009.

Ne znam što pišem
ali pišem..

Ne znam što mislim
ali mislim

Daanas smo imali Etiku ^^ ...
Obožavam taj predmet, profesorica je fantasticna ..
Danas smo pisali test 4. pitanja
čovječe ja sam napisala 5. stranica nisam se mogla zaustaviti....

Joj glava me boli od Kemije ^^
Mislim volim je ja alii čovječe što je previše previše je ...
Mislim izabrala sam zanimanje koje je samo

KEMIJA, KEMIJA, KEMIJA, KEMIJA,
KEMIJA, KEMIJA, KEMIJA, KEMIJA,
KEMIJA, KEMIJA, KEMIJA, KEMIJA,

iNače sam ja Ekološki Tehničar i uživam u tome ..
Razred je odlican ..
I volim kemiju jako ali ne mogu više ..
Ostali predmeti isto ubijaju a tek je prošlo 2 mjeseca..

Imam savršene ocjene ali svaki dan mi se svodi na isto
ŠKOLA, KUCA, UČENJE
ŠKOLA, KUCA, UČENJE
ŠKOLA, KUCA, UČENJE
ŠKOLA, KUCA, UČENJE






| 16:18 | Komentari (30) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O Meni ^^
ZAUVIJEK ^^

Pa ja sam Jasmina ...
Imam 15. godina ...
Idem u 1.E razred - smjer Ekološki tehničar....
OBOŽAVAM:
Miu <3
Slikanje ( crtanje )
ZALJUBLJENA U Knjige
Ovisna o Glazbi
1.E - Buduci Ekološki tehničari... ^^

Dobre osobe
Nekog
Prijatelje
Svoju sobu..
Kako sam upoznao vašu majku..
Svoju seku i bracu <3


NE VOLIM :(
Lažljive osobe...
Jednu djevojku koja je pokvarila sve ....
Umišljene osobe ......
Zmije..
Meso :(
Neznance


8.C
1.E


Linkovi








And I forget just why I taste
Oh yeah, I guess it makes me smile
I found it hard, it¨s hard to find
Oh well, whatever, nevermind








PUFF... ^^
Imaš dobru kožu ^^

SLUŠAM :

Three Days Grace
Nickleback
Metallica
Knock out ^^
Prljavo Kazalište...
Plavi Orkestar ^^
Zauvijek Toše Proeski ^^
Simple Plan
Opća Opasnost ^^ <3
Nirvana
Guns N' Roses
Paramore
Green Day
Led Zeppelin
The Doors
Buduci i najbolji Zoran
Mišić ^^ <3
Aerosmith
Azra
Linkin Park
Parni Valjak
Roling Stones
Deep Purple
Pink Floyd
Ramones


^^ Samo ostaje nada da vrijeme liječi rane ^^

What would you do if my heart was torn in two
More than words to show you feel
That your love for me is real
What would you say if I took those words away
Then you couldnt make things new
Just by saying I love you



Samo ostaje nada da vrijeme
sad lijeci sve rane
i da Bog ce mi dati sad snage
prezivjet te dane



Aerosmith - I Don't Wanna Miss A Thing lyrics





I don't wanna miss one smile
I don't wanna miss one kiss
Well, I just wanna be with you
Right here with you, just like this
I just wanna hold you close
Feel your heart so close to mine
And stay here in this moment
For all the rest of time



ZAUVIJEK ^^

Credits