Crusader

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga



Crusader:


EEEEEE tu ima svašta
Od gluposti do mudrosti
Od muke do smijeha
Od :-)))))))) do :-((((((
Vjeruj u Boga u sebe i u druge

Crusader ICQ: 247-001-393

Linkovi
Praying crusader


crusader:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Informationi
Crusader is a restricted area. Authorised personel only

Username:

From Go-Quiz.com

čitaaaaaaaaaam koooolkkooooooo stiigneeeem jer tako ste coooool ljudi
mala balafa ifa
Daybreak
nemiri
LaMargot
vertigo
smokic ili "M"
ja licno i personalno
Mache
ivva
starosjedilac
Ida
*Dumnica :-)))*
Mjauuuuu
imame-nemame
Ra
carrie
Amorfia
13
A__ction girl
eewa
Explode
Twisted





CCuddly
RRealistic
UUnreal
SSloppy
AAstonishing
DDelicious
EExtreme
RRadiant

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

03.06.2005., petak

hej hej .... i te veze

eto me.... :-))) daybreak krenio sam ti pisati komentar pa se toliko odužio da sam to stavio u post...
Nije zaljubljenost nužna za početak veze ,naravno svatko ima drugačija iskustva. Kod mene su zaljubljenosti često bile fatalne i zbilja sam bio posesivan, htio sam biti neprekidno s tom osobom. Na moju nesreću ta osoba ni pod razno nije bila za mene pa sam patio. Bilo mi je jako teško ,ali prokužio sam sebe barem malo...meni ta zaljubljenost dolazi postepeno...privukla me je nova osoba svojom jednostavnošću ,poštenjem, smirujuće djeluje na mene...bila je fer i privukla me je i svojim izgledom (u početku naravno ) Kako je vrijeme prolazilo otkrio sam da se dobro osjećam u vezi ... dugo to nisam osjećao. Nije bile one napetosti koja je bila prije tipična za mene. Gubitak energije na suvišne misli..tipa šta ako se sada to sve završi ili tko zna gdje je ....hehehheeeheheh sada mi je to smiješno prije sam plako od muke hehehehehehehe Drukčije sam ušao u ovu vezu sa zrelošću ... dok mi je dobro s njom i obratno,bit ću s njom. Ne očekujem previše niti premalo...ma da i dođe do nekih komplikacija to ću rješavati tada. Ako veza pukne ...puknit će ,ali neću se više sekirati zbog gluposti... Ili razni nesporazumi koje sam morao rješavati čim bi se pojavili....shvatio sam da to nije nužno, rješit ću ih kad budem bio raspoložen i neću sebe maltretirati...Pazim da ne puknem i da ne izgubim strpljenje i idem dalje i ne analiziram (to je tom cruise citiran u jednom časopisu).toliko o tome, a trenutno učim i radim. Radio sam na faxu trebalo je opet neki teret nositi i u kafiću.
Sada imam i klince koji dolaze kod mene i treniram ih kickboxing za 50kn mjesečno. Malo pokrijem troškove. Dumna kad ćemo na icq???

DIV class=box>Crusader: :-)))))



- 20:28 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>