Crusader

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga



Crusader:


EEEEEE tu ima svašta
Od gluposti do mudrosti
Od muke do smijeha
Od :-)))))))) do :-((((((
Vjeruj u Boga u sebe i u druge

Crusader ICQ: 247-001-393

Linkovi
Praying crusader


crusader:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Informationi
Crusader is a restricted area. Authorised personel only

Username:

From Go-Quiz.com

čitaaaaaaaaaam koooolkkooooooo stiigneeeem jer tako ste coooool ljudi
mala balafa ifa
Daybreak
nemiri
LaMargot
vertigo
smokic ili "M"
ja licno i personalno
Mache
ivva
starosjedilac
Ida
*Dumnica :-)))*
Mjauuuuu
imame-nemame
Ra
carrie
Amorfia
13
A__ction girl
eewa
Explode
Twisted





CCuddly
RRealistic
UUnreal
SSloppy
AAstonishing
DDelicious
EExtreme
RRadiant

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

23.02.2005., srijeda

Kad pomislite da vam je loše...

Danas sam bio u kafu gdje obično zalazim i lijepo mi je tamo. Bude ugodna atmosfera i zezamo se,zaboravimo na brige i probleme koje nosi svakodnevni život. Uzeo sam novine i počeo listati dok nisam zapazio sljedeći članak- Starica 82.godine slijepa i slabo pokretna uspijela je uštedjeti za novi štednjak sa primanjima od mizernih 400kn. Pogledao sam sljedeću stranicu -starica 79.god. živi u ruševnoj kući 45 godina ,kuća nema struje i vode, nema grijanja. Grije se svijećama koje joj daju mještani. Ima posudu umjesto wc i zidovi su puni vlage, krov samo da se ne uruši- Automatski sam se sjetio dana kad sam djelio uplatnice za stanarinu istrčala je zena i rekla- za sta ja plaćam, ama pogledajte gdje živim djeca su mi bolesna zbog vlage...od čega da platim?- u naselju kod mene živi jedan dečko, jako mi je drag i zove se Dragan. Ima 25.god. mentalno je i fizički retardiran, teško se kreće, teško i govori. Grad im je dao stan i staratelje, ukupno ih ima pet. Izgledaju kao jadničci kojima je cijeli svijet okrenio leđa, ne vole ih ljudi n pogledati. Uvijek dođe da mu kupim nesto ili dam neku kazetu, da pričamo i tako. -Imas li ti ikoga ?-
Kako misliš upita me tiho?- Imas li mamu,tatu, brata, jel ti dođu u posjet ili ides kući? -Ma ne idem nigdje, tu sam sam. Mamu sam vidio prije 2.godine imam zdravog brata on mi nekad dođe i nesto donese, imam i sestru, nju nisam vidio ne dolazi mi...volio bi ići kući, volio bi ju je i vidjeti i biti s njima,a ne mogu...mama valjda neće, radi puno- Tužno me je pogledao i rekao - a molim se ja da znaš- Moj Bože mislio sam da ću zaplakat od muke, već mi se želudac zarotirao za 360 došlo mi je da ga ispljunem...pa kakvi su to roditelji, da li su to roditelji, što su oni...divlje zvijeri? Sto da mu kazem na to??? -Doći će i oni jednom i lijepo ti je tu, imas prijatelje, imas i mene ,odgajateljicu lijepu, ides u skolu, pa radione. Ja bi htio da živim sam, starci zanovijetaju- znam...da, a volio bi kuć- Nisam vise znao sto bih rekao pa sam mu nabavio bojanku i bojice (voli to), pokupovao čipsa i tak...Bilo mu je lakše ,a bome i meni.
Zato kad pomislimo da nam je loše...da li su ti ljudi ovdje da nam pokazu koliko trebamo cijeniti što smo zdravi, što imamo dovoljno...
DIV class=box>Crusader:



- 23:13 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>