Crusader

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga



Crusader:


EEEEEE tu ima svašta
Od gluposti do mudrosti
Od muke do smijeha
Od :-)))))))) do :-((((((
Vjeruj u Boga u sebe i u druge

Crusader ICQ: 247-001-393

Linkovi
Praying crusader


crusader:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Informationi
Crusader is a restricted area. Authorised personel only

Username:

From Go-Quiz.com

čitaaaaaaaaaam koooolkkooooooo stiigneeeem jer tako ste coooool ljudi
mala balafa ifa
Daybreak
nemiri
LaMargot
vertigo
smokic ili "M"
ja licno i personalno
Mache
ivva
starosjedilac
Ida
*Dumnica :-)))*
Mjauuuuu
imame-nemame
Ra
carrie
Amorfia
13
A__ction girl
eewa
Explode
Twisted





CCuddly
RRealistic
UUnreal
SSloppy
AAstonishing
DDelicious
EExtreme
RRadiant

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

20.02.2005., nedjelja

Konobari

Eto malo sam konobario i opet jedno cool iskustvo. Tamo gdje radim je vrlo napeta atmosfera, tu se pleše, skače, luduje...Pogotovo jučer...jednom riječju bio je raspašoj. Dolaze uglavnom stariji i većinom ima više žena. Raspon godina je od 20-40. I tako radim , nosim cugu na velikom metalnom pladnju i probijam se kroz ogroman broj ljudi stisnutih u ne tako velikom prostoru. Onda se dogodi, neočekivano i iznenadno taj kontakt očima sa posebnom djevojkom. Osjeti se ta kemija kao što twisted opisuje u svom blogu Pogledam ju i nasmiješim se...gleda me i iz ruku uzima mi tacnu. Šef me ni ne vidi od tolikih ljudi pa zašto se ne bi opustio malo...volim plesati hehehee :-))))) Iskreno nisam ni znao plesati dok mi nije šef rekao da se moram opustiti dok radim, sad ni ne zna koliko sam opušten...raspušten:-))) Počeli smo plesati, polagano sam se spuštao tijesno privijen uz nju dodirivajući joj leđa, guzu, noge...Zatim smo se gledali postupno približavali dok nma se glave nisu :-)) toliko približile. Osjetio sam njezin topli obraz na svom, osjetio sam joj dah, toplinu. i zatim me je jedna mala obujmila rukama s leđa i otkopčala mi tj. otrgnila košulju i ispala su dva gumba. Zatim je ova x mala kemija) sjela pored legice -Pa gdje me ti uhvatis maltretirati sada kada plešem s ovakom malom koja me tako strasveno privlači, ajme kako je slatka i kaku cool tetovažu ima malo iznad stražnjice :-))) Uto dođe i neki tip -Ej ajd vidim da si zauzet pa kad budes imao vremena donesi nam pet tuborga- Krenio sam svojim poslom i usput pklonio sam osmijeh maloj x. Onda je upala financijska policija i traže da vadimo novčanike. To je živo sranje jer uvijek nesto ne štima i to su konobarska posla uvijek se krade i oni i gazda .Sad opet nemam vremena a želim uzeti broj moba od male x.
Došao je do mene i tražio da radim obračun, izvukao sam se u zadnji tren jer sam rekao da trebam provjeriti jer su svi računi plaćeni. Stigao sam do nje i pružio joj ruku i kleknio pored nje jer bilo je mnogo ljudi a ona je sjedila, imala je čvrst stisak i predstavio sam se(obično ja čvrtso stisnem ruku) -Ja sam Ana rekla je ugodnim glasom- Jel imaš dečka Ana i šta si u horoskopu i nasmijem se -Ajme jesi direktan, nemam dečka prekinula sam s njim
-e pa bas mi je drago zbog toga heheeh- Riba sam u horoskopu , a it?- Blizanac kojem si simpatična- Isti si kao i moja najbolja legica koja je tako izravna poput tebe-čavrljanje se nastavilo i ja bi povremeno poslužio goste i vraćao se. -Jel bi izašla samnom koji drugi dan?- pa bi...da, kad imas vremena jer radim u ponedjeljak i ti imaš fax -ajmo sutra dodam uz smješak- može...razmjenili smo brojeve moba. Prošlo je nekih dva sata i opet su došle, opet smo plesali...činilo mi se da vrijeme leti- gdje ćemo sutra šapnuo sam joj- sutra neću moći ,zaboravila sa da moram do prijatelja- sad sam pomislio da sam ju uplašio ili je vidjela kad su me druge djevojke potrgale na putu do šanka...došao sam pokidane košulje i tregere su mi uništile, samo to se desilo kad nije bila tu :-)))(čudno smo obučeni kao u u nekim klubovima vani)...-pa u ponedjeljak onda-ok ,radim ujutro popodne u pon je ok- Ajde valjda neću popušit je malo sam se zakačio, a ne volim toooooooo...definitivno da sam preizravan, ah to sam ja heehe...Krenio sam da ju poljubim, nasmijala se i lagano izmakla. Plesali smo i krenila je kući, držao sam je za ruku..imala je tako meku kožu i tako je dobro mirisala. Izuzetno mi je važno da žena dobro miriši, pogotovo nešto sa primjesama tropskog voća što podsjeća na ljeto u ovo zimsko vrijeme hhehehehehe poljubili smo se sočnije u obraz i otišla je...Nadam se da će biti nešto u ponedjeljak :-)))) ako i ne bude nema veze zabavio sam se...gazda mi je reko da se ugledam na druge konobare sto se tiče urednosti (košulja i to) samo nije skonto da nema dugmeta :-)))
DIV class=box>Crusader:


DIV class=box>Crusader:





- 13:34 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>