Crusader

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga



Crusader:


EEEEEE tu ima svašta
Od gluposti do mudrosti
Od muke do smijeha
Od :-)))))))) do :-((((((
Vjeruj u Boga u sebe i u druge

Crusader ICQ: 247-001-393

Linkovi
Praying crusader


crusader:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Informationi
Crusader is a restricted area. Authorised personel only

Username:

From Go-Quiz.com

čitaaaaaaaaaam koooolkkooooooo stiigneeeem jer tako ste coooool ljudi
mala balafa ifa
Daybreak
nemiri
LaMargot
vertigo
smokic ili "M"
ja licno i personalno
Mache
ivva
starosjedilac
Ida
*Dumnica :-)))*
Mjauuuuu
imame-nemame
Ra
carrie
Amorfia
13
A__ction girl
eewa
Explode
Twisted





CCuddly
RRealistic
UUnreal
SSloppy
AAstonishing
DDelicious
EExtreme
RRadiant

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

11.02.2005., petak

Ispit

Imao sam ispit iz ekonomije još prije pola godine, danas sam došao da mi upiše ocjenu koju sam dobio. Bio sam aktivan na predavanju i kontao sam, skontao je to i on pa me forsirao. Čak sam i diplomski planirao...eh onda mi je dao opsežan seminar koji ja naravski nisam odradio jer svasta mi se dogadalo u to vrijeme pa se on naljutio. U biti napisao sam seminar od 5 strana sa 15 slika heheh. Uvijek je naglašavao to kako ima firmu i kako njegovi diplomanti stječu prave kontakte i prava iskustva u pravim firmama. Da si mogu osigurati posao i bla bla, privlačilo me je to sve do trenutka kad mi nije rekao da sam "seronja". Zašto je to rekao? Zato što sam bio ,nisam se trudio dovoljno i znao je to. Tri puta sam bio na pismenom i dobio sam 3. Htio je da dobijem 5, a ja nikako da naučim i to se povlačilo jako dugo.Ispit je bio u 9h ,probudio sam se u 8h.Prvi put da se tako rano dižem u zadnja 3 mjeseca jer upisao sam parcijalu pa nemam ujutro predavanja. Gledam serije na tvu kao penzić, noćni program znam napamet. Ispit se održavao u prostorijama njegove firme koje je opet bila smještena u zgradama drugog fakulteta. Bio je točan kao sat, puno putuje pa je tamo stekao profi navike :-))) Ja sam došao ranije oko pola 9h. Bilo je još 2 ljudi vani s njima sam pričao dok smo ga čekali...ogovarali smo ga i tak :-))) Dobro jutro!- reče on -Svi za mnom!- Mi ko pačići jedni za drugim ulazimo- Sjedite! Vi kolegice u prostoriju pored, vi kolege u moj ured. Ti za onaj stol, vi sjednite tu ispred mene.
Pogleda me i kaže -slušam vas kolega...- Došao sam po ocjenu-
Aaaaa ma nemojte, vi bi ocjenu ne,ne,ne,ne i ne. Šta smo se mi dogovorili? -Da ćete mi upisat ocjenu ak zatražim! -ne, ne nemojte pričati gluposti- Dobro recite vi meni sta smo se dogovorili?-reko ja onako junački - Znate vi,hajmo imate 1min da mi kazete sta smo se dogovorili i vase argumente zasto vi ne mozete nauciti ovaj ispit za 5- Pogledao sam ga zabezeknuto, šta je tebi toliko bitno da dobijem 5.Nitko me nikad nije forsirao da dobijem 5 žiškiš, oču 3!- Profesore učim vaznije ispite, radim, nemam vremena- A sta vi to radite- Radim ko redar u klubu-
Moš si mislit posla! Radim i ja po cjele dane- Šta smo se dogovorili 30 sek i ne pričaj gluparije- Da ću naučiti jel to?-Rekao sam očajno jer ne da mi se ići više na pismeni- Takooooooooooooooo jeeeeee!!!- reče...Evo ovako ćemo, izvadio je komad papira i napisao svoj broj telefona- Ovo je moj broj telefona. Nazovite me kad naučite ... vidimo se - Još mi nije jasno šta mu je to bitno
DIV class=box>Crusader:



- 09:56 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>