Crusader

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga



Crusader:


EEEEEE tu ima svašta
Od gluposti do mudrosti
Od muke do smijeha
Od :-)))))))) do :-((((((
Vjeruj u Boga u sebe i u druge

Crusader ICQ: 247-001-393

Linkovi
Praying crusader


crusader:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Informationi
Crusader is a restricted area. Authorised personel only

Username:

From Go-Quiz.com

čitaaaaaaaaaam koooolkkooooooo stiigneeeem jer tako ste coooool ljudi
mala balafa ifa
Daybreak
nemiri
LaMargot
vertigo
smokic ili "M"
ja licno i personalno
Mache
ivva
starosjedilac
Ida
*Dumnica :-)))*
Mjauuuuu
imame-nemame
Ra
carrie
Amorfia
13
A__ction girl
eewa
Explode
Twisted





CCuddly
RRealistic
UUnreal
SSloppy
AAstonishing
DDelicious
EExtreme
RRadiant

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

09.02.2005., srijeda

učim bučim

Kakvu glupost sam sada napravio, napišem post i potrudim se i kliknem na pregled objavljeih postova i obriše mi se sav trud....e neću psovat...
Eto korizma ja i odlučno se odrićem svoje lijenosti i ne rada ,ne učenja.I onih glupih poslovica:"Ako ti se uči sjedni i proći će te!"...
Imam kemije na faxu ko blata poslje kiše i fizike sam imao ...kakva divna usporedba zar ne? Imam i debelu knjižurinu, knjižetinu koju moram naučiti. Ono šetam po kući ko blesav, več sam napravio puteljak u tepihu do kuhinje i frižidera. Sam se prežderavam iz dosade, već mi i stara stražari pored kuhinjskih vrata. Učit ću ili bi se mogao u svinju pretvoriti i za kolinje me neće prepoznati i odoh u kobasice. Barem će frižider biti pun puncat. Inače nisam debel ...ovako sam na dobrom putu..Ma najbolje da ja tu debelu knjigu koja je debela kao manje stablo zalijem kečapom i stavim u lepinju i gutnem, potrgam ju zubima ko čevapćič.
Ono predavanje mi je bed malo...mene prozove pa kolega da li bi mi objasnili ovo -Ahhh sta da ti ja objasnim draga moja gospođo...mogu objasniti kako da završite neku igru na kompu ili napišete post...Ovo što piše to možda Morrison, Einstein ili njegova žena ili vi- Ako imate neki savjet glede učenja ne štedite me nego recite
DIV class=box>Crusader:BALBOOOOOOOOOOOOOA



- 18:53 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>