Crusader

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga



Crusader:


EEEEEE tu ima svašta
Od gluposti do mudrosti
Od muke do smijeha
Od :-)))))))) do :-((((((
Vjeruj u Boga u sebe i u druge

Crusader ICQ: 247-001-393

Linkovi
Praying crusader


crusader:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Informationi
Crusader is a restricted area. Authorised personel only

Username:

From Go-Quiz.com

čitaaaaaaaaaam koooolkkooooooo stiigneeeem jer tako ste coooool ljudi
mala balafa ifa
Daybreak
nemiri
LaMargot
vertigo
smokic ili "M"
ja licno i personalno
Mache
ivva
starosjedilac
Ida
*Dumnica :-)))*
Mjauuuuu
imame-nemame
Ra
carrie
Amorfia
13
A__ction girl
eewa
Explode
Twisted





CCuddly
RRealistic
UUnreal
SSloppy
AAstonishing
DDelicious
EExtreme
RRadiant

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

03.02.2005., četvrtak

Nastavak heheehe

Dogovorili smo se još jučer za kartanjem da ce mala doci kod legice koja zivi blizu mene. Rekla je da će frenda otpratit do kolodvora pa ide napokon kući. Zvoni mi mob-halo pa gdje si evo mi stigli ,os doc?-
Čim sam čuo ono "mi" znao sam da je onaj peškan umusani s njom -pa doc cu -promrmljam onako mrmljivo da bi svako shvatio da mi nije pravo. jel tako ne mrmlja ni mrmljivi mrmak hehhee. - ono rekla je da joj je to ipak samo frend, a zasto bi mi i rekla ista o tome da spava s njim u krevetu hehehee kao prijani su
Mislim... da ima nesto s njim ,ko bi blesav to spomenio...mozda ona...nitko drugi. Pokucam na vrata i otvarama mi frendica od male, usao sam u zadimljenu garsonjeru. Mala je sjedila preko puta "frenda" i kartala naravno. - Bok ! ... opet ti, već si se vratio? - nabacim ja bezobrazan komentar već mi ga je bilo dosta..Uto se ubaci mala- ma nije mu se dalo danas ehehe - Ma nemoras se zurit ,odi ti kad se snijeg otopi...opet ja :-))) -Ma sutra ujutro idem u 6h moram se probuditi ranije- Sigurno će te mala probudit pomislim i nasmijem se-
Vidim ja svi mi cooliramo ,ista situacija ona njemu grije nožice u krilu, -odoh ja ljudi - rekoh nakon 15min- ...-Eto jesam ti rekla ,dođe zapriča nas i onda ode, ajd otpratit ću te- ajd orprati me!!-
-Čuj čudno se ponašaš i kad će mulac otić kuć, jesi ti uvijek blesava ili koji ti je- rekoh jasno vrlo- Ma ...(da mi par ljubaca), pa ne mogu ga otjerat kad je dosao sutra ide pa cemo bit zajedno..bla bla bla- mislim si ja daj prestani toliko srati. Ma sad ću da te otkačim i zaboravim na tebe i rugobe koji se fura na Elvisa-
Još se više nakostriješim ko onaj borbeni pijetao(i umalo ne puknem od smijeha jer ovo je toliko glupo...ali suzdrzao sam se).
-meni je to sve čudno ti i taj tvoj lega i spavate zajedno u krevetu i prijatelji ste, pa nije ovo vojska?- Pa nema gdje nece na podu- Šta fali podu...pomislim- ionako je boje kao prljavi parket i drvo drži toplinu i leđa će malo izravnati kokičar blentavi-
-ma daj...eh dolazi mi i mama u petak... u biti dolazi mi jos 10 frendova pa ce mi i mamu povest.
- sta ova priča kake mame i prijatelji ,jesi ti iz doma pa ti dolazi socijalna radnica hehehe...ma ajde pricaj da se smijem...
- Ono doci ce i on opet (taj frend koji napokon treba otic dolazi opet!! Pa daj nije jošni otišao, majke ti pričekaj da ode pa me iznenadi novim zgodama šegrta hlapića) pa je reko i da mamu dovede -Čekaj tko će ti dovest mamu tih 10 frendova ili ovaj grbavi Elvis, čuj moram ići vidimo se- zamislite vi to dolazi cjela komuna...mora da su svi neki liječeni alkoholičari ehehehe pa su navikli na take seanse i spavanja zajedno hehe....eh nema vise nastavaka ljudi moji pozdrav i Laku noć!!!
Za moju malu jedna slika oproštajna:
DIV class=box>Crusader:





- 01:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>