Crusader

< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga



Crusader:


EEEEEE tu ima svašta
Od gluposti do mudrosti
Od muke do smijeha
Od :-)))))))) do :-((((((
Vjeruj u Boga u sebe i u druge

Crusader ICQ: 247-001-393

Linkovi
Praying crusader


crusader:

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Informationi
Crusader is a restricted area. Authorised personel only

Username:

From Go-Quiz.com

čitaaaaaaaaaam koooolkkooooooo stiigneeeem jer tako ste coooool ljudi
mala balafa ifa
Daybreak
nemiri
LaMargot
vertigo
smokic ili "M"
ja licno i personalno
Mache
ivva
starosjedilac
Ida
*Dumnica :-)))*
Mjauuuuu
imame-nemame
Ra
carrie
Amorfia
13
A__ction girl
eewa
Explode
Twisted





CCuddly
RRealistic
UUnreal
SSloppy
AAstonishing
DDelicious
EExtreme
RRadiant

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

09.11.2004., utorak

NEMA VIŠE NERVIRANJA

no sikiriki ljudi,ove godine mi ništa nece moje mir pokvarit
Dosta je bilo tjeskobe i sa deprama borbe,
Dosta je bilo crnjaka no sikiriki majka!
Navučem se na bedove svemi gore od gorega
Al sad se navlačim da mi bude sve bolje od boljega
Sistem mi se čisti od negativnih misli, uzima pozitiva svaki dio moga tkiva. Negativne emocije 103 porcije izbacujem van da sreća
ima svoj stan da ne bude podstanar u meni na kratko vrijeme,
Ovaj put za stalno pušta korijen daje sijeme koje klija, ma pravi
gustu baštu ,ma pravi gustu đunglu bez milimetra za tugu, a ja kralj svoje đungle letim sa lijane na lijanau pazim svoju sreću kalemim joj svaku granu. NO SIKIRIKI ,NO SIKIRIKI NO NOOO S BEDOVIMA PROBLEM IMAM SAD JE GOTOVO ZA SVA VREMENA! SUNCE SIJA ŽIVOT PONOVNO JE LIJEP EDO MAAJKA ROKAA NO SIKIRIKI REP!
AL SAD SAM ZADOVOLJAN SOBOM VOLIM I PRIHVAĆAM SEBE KAD SE DESI NEŠTO LOŠE KAŽEM ONO KO GA J...KAŽEM MIR POTPUNI MIR OM SA I RAM MA BIT ĆE SVE OD URE BOG JE TU KONAČNO ZNAM!!!! AL ZNAT NIJE DOSTA TREBA TO I PRIMJENIT, CIJELU ŽIVOTNI KONSTRUKCIJU TREBA PROMIJENIT, SVE LOSE NAVIKE ŠTO ME DOVODE DO PANIKE, MISLI ŠTO DAJU NEMIR BOLESNO SRCE I ČIR...
DOSTA SIKIRIKIRANJA ....DOSTA GLUPOSTI

KAD SE LOŠE OSJEĆATE PLEŠITE
BLOG VI PIŠITE
DUBOKO DIŠITE


Pozdrav svima koliko vas ima



Crusader:

- 16:02 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>