11.10.2006., srijeda
naslov

kaže moja cimi: "jeste ikad imali osjećaj da ste rođeni u krivo vrijeme?" smijeh
sve se onako mislim, može bit i da jesam.. al dobro, znam da nisam jedina.. :)
osim što mi je pitanje "a što slušaš?" najdebilnije pitanje ikad i tooootalno za klince koji pišu leksikone i onda ga uvale svojoj simpatiji crveneći se, da bi doznali koliko je iksića napisano pod pitanjem "tvoja simpatija", nikad ne znam što da odgovorim..
u ovoj poplavi narodnjaka, raznoraznih vonabi bendova kvartovske radinosti i sličnih stvari najčešće nikakve glazbene vrijednosti (ne, ovo nije ono "o ukusima se ne raspravlja", ako je nešto kvalitetno je kvalitetno bez obzira što neki preferirali) prisutnih u miloj nam republici ne znam što je više sigurno reći da slušam :)

ne idem baš na koncerte.. maloprije sam skužila da je razlog tome što su svi koje volim slušat mrtvi ili na dobrom putu da to postanu, a na bryana adamsa u osijek nemam s kim smijeh

znam samo da još uvijek tražim dobro mjesto u zagrebu za izać i naplesat se pošteno.. prijedlog?

pomalo se neke stvari u životu sređuju..
upisala 3. godinu, dobila cimericu (wave baš si nam supač), povremeno radim i tako..
još jedino ljubavi fali, ali i to će valjda s vremenom.. neke stare rane trebaju zacijeliti, jer još uvijek fali i boli i još želim da dođe i kaže mi neke stvari kao npr.



još uvijek dođe da plačem, al neću.. jel plače on? jok. pa što bi ja? volit će i mene netko, aha.





- 17:37 - Komentari (14) - Isprintaj - #





< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





ako me baš jako trebate...

MAIL:
mesehti@gmail.com

MSN:
mala.iz.zadra@gmail.com

ICQ:
300-716-483