CrUella De ViL

31.12.2006., nedjelja

As the years passes by

Još jedna godina je iza mene...sve u svemu mogu reći da je bila baš dobra,zadovoljna sam,upoznala sam dosta novih ljudi,u nekima sam otkrila da nisu onakvi kakvim sam ih smatrala (svi zaslužuju priliku,čak i oni koji su čudni ili se prave-znat će osoba na koju mislim),postala sam članica popularnog stolnotenisačkog kluba stc-avlija (ovo nije reklama :)),otkrila msn (koja dobra stvar :)),krizmala se i automatski postala boljom osobom (prosvijetlite me :)),posjetila kul novootvoreni kafić u neumu (na ljeto svakako otiđite,dobra glazba,bosanaca i bosanki na bacanje :)),stvorila CRUELLU DE VIL(koju su svi voljeli i naravno vole zbog čarobnih priča-ah mogla bih još koju napisati da se prisjetimo dobrih starih vremena :)) itd.,dogodilo se dosta toga lijepoga i ružnoga,ali ružne stvari treba zaboraviti i pamtiti samo one lijepe...tako ću ja pamtiti sve što me veselilo i još me uvijek veseli,a ono loše ostavit ću tamo negdje preko nut.

Svi se večeras što bolje zabavite i ne mislite na probleme,imat ćete vremena...cijelu 2007. godinu (oh,kako starim :))...ŽELIM DA SVIMA OVO BUDE NAJBOLJA GODINA DO SADA,ŽELIM DA DOBIJETE ONO ŠTO NEMATE,A ŽELITE I SAČUVATE ONO ŠTO IMATE,A VOLITE...NAPALO VAS SVE SKUPA ZDRAVLJE,VESELJE I LOVA...SRETNA NOVA!!!!

- 09:50 - Prosvijetli me (6) - Napravi nešto pametno - #

24.12.2006., nedjelja

Meri-kurisumasu :)

Badnja večer,toplina doma,einfach perfekt (rekao bi netko :))
Večeras ćemo se svi okupiti oko bora i bit ćemo kompletna family(prečani,metkovci,opuzenci,dobri i zli :p)
Eto ljudi neka vam bude lijepo i ako ste tužni ne gubite nadu,jer tko zna što se može dogoditi u noći hladnoj...SRETAN BOŽIĆ SVIMA I ŽELIM VAM SVE NAJBOLJE...

od vaše jedinstvene mrzovoljne kučke s platana :)




- 19:20 - Prosvijetli me (16) - Napravi nešto pametno - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga