CrUella De ViL

07.10.2006., subota

Malo vaših komentara...najbolje od najboljeg

mrzovoljna kučka gleda zamku za roditelje

ja u potpunosti podržavam mrzovoljnu kučku, i ima pravo što ne otkriva VAMA svoj identitet.možda neki već znaju ko je on/a al mene nikad nećete otkriti ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha jadnici

cruella,mislila sam kad bi moj ćuko popaj tija oparit tu tvoju divlju kuju..javi se

dobar ti je vibrator - samo ga kupi... ;)

Pojeben te na pseći mrzovoljna kučko pa da ti raširim stvar da ti bolje vibrator pristaje. Da bolje klizi. Ne valja ako mi puno trenja. Ili ti možda voliš da te grubo jebe. Ti si mala jado. Kako možeš bit sama sebi kučka, je li kučko?? Misliš da si opaka, da si kučka. Ti si gol kurac, jebo te ti i tvoj đuro. Natakni se na stablo. Pardon, na izrazima ali ne volim kučke...

To je neki bolji vibrator, kad sam majci kupovaom bio je samo nekiod 349 kn. Zadovoljna je. Ti ćeš bit vas zadovoljna. Ipak, 1000kn. Pola iPoda a ovaj još širi. Hehe. Misli da nisi kučka, ili igraš igru ili samo misliš da si takva. Baš bi te volio upoznat, ovo mislim ozbiljno. Jedna kučka da ode na kafu sa polularnim dečkom, huh? P.S. Čestitam za Đuru!!!

Mala moja, stavi dasku na-nju i dasku sam probiti u stanju Tvoj Vibrator

U početku si bila mala mamina pudlica i psić, a sad si obična kučka

cruella kads si ti kucka nek te oplodi tvoj kucak Đuro je si me cula , satra cu te nogama(exept ako si rasta ili neno), pozdrav maliku koji je legenda

Ekspozicija nakaznosti, egocentrizma, zoofilije i morbidnosti, besplatno, na lokaciji -"http://cruelladavil.blog.hr"- Ali to nije sve! Ako ostavite komentar, vjerovatno ćete dobiti i poluvredljivi degenrični odgovor od samog autora transića, i to potpuno besplatno! Zato pohrlite i nazovite broj 1-800-KUČKA, odma, sada odma! Bravo za civilizaciju i ljudski rod kad je iznjedrila ovu monstruoznu kreaturu! Yay, baš smo fini. -_- I ko reče da svijet ne ide u spolovilo?

sad vise nije ni smjesno , dosadna si

E oj junk. Đe se uvali. Ja mislio da se čuva za mene

nina...ma ono znas...bas si kucka..

ma sta kucka, kucketina

rekla mi je cruela da je neki dan igrala kosarku , boze di san ja tada bio , da mi je to bilo vidit , dao bi obe amerike , umro bi od ... heh

vidio san neki razbijen prozor na dvorani kazu da je to cruela pucala na kos ... :-P

izaberi jedno slovo,sigurno ćeš pogriješiti,hahaha...

:-0 o-o, a bolesti... ajmeee... :D 0023110098. dobar dan, jesam dobila vrapce?! o, imam jednu prijateljicu, koja je osla na kvasinu,.. mozda da je dovedem?! :D lol, kucketino.. :D

naglašavam samo ga želi osjetiti...loooooooooooolčina...nek si se ti vratila,falile su mi tvoje priče,samo ti nastavi kučkooooooooo :D

kucko

u neizvijesnosti.... za vibratorima :-)

ova kucka mene vise ne j....ni pet posto....sta je sad bilo ha?



To su bili najzanimljivi...nisam pisala autore,neki će se vjerojatno prepoznati....a,ovi najkučkastiji su...a,zna se samo ću naglasiti...MATEMATIČARI...smijeh




- 12:15 - Prosvijetli me (25) - Napravi nešto pametno - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga