CrUella De ViL

23.07.2006., nedjelja

Sjećanja i želje

Uvijek ću se sjećati tih dana,dana kad se nisam osjećala kao kučka,dana kad sam bila sa svojim dr. Jajcem. Radili smo sve i svašta igrali smo se šaha,čovječa ne ljuti se,monopolyja itd.,baš nam je bilo lijepo. Dok nije uslijedilo šokantno priznanje,on je oženjen!!! Iskoristio je mene mladicu za svoje podle igre,čini mi se da se puno druži s ovim Podlim. Ne znam kako mi je to mogao napraviti, baš je pravi kučak. Svi su muški kučci. A ja sam jedina prava kučka,ali osvetiti ću se ja tom podlom mlohavom Jajcu i dvomilimetarskoj epruvetici,koja je veća u mog Đure. Ipak je on pravi kučak. Sad ne znam što bih od života,imam samo ovaj compić,a imala sam i vibrator. Ja bih ga natrag. Fali mi ta glatka duguljasta stvarčica. To je najbolja igračka koju sam imala. Bez svog vibratora se osjećam prazno. Želim ga ponovno osjetiti to vibriranje,zujanje i cvrčanje. Nedostaje mi sve to. Junkyard dože molim te vrati mi ga!!!!!! Učinit ću sve,samo ga želim ponovno osjetiti!!!!! Učini me sretnom!!!!
- 13:58 - Prosvijetli me (10) - Napravi nešto pametno - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga