subota, 24.02.2007.

...so...so you think you can tell...

znate li da je knjiga iz fizike zapravo namijenjena igranju odbojke? e pa ako niste, sad znate... a jučer je na etici bilo stvarno super... poslije igranja odbojke gledasmo pasiju(doduše ne do kraja, to be continued idući week). jučer nata, patre i ja idemo fošom i dijelili one promotivne uloške, neke zelene+zeleni letci(na kojima je opisivana svježina prirode, milovanje vjetrom mirisa kamilice...što nas je navelo na izjave kao: je li ovaj uložak usput i masira i jedva čekam da dobijem mengu da odem na prirodu...)dobijem ja jedan, a one svaka po dva uloška... hodamo mi tako dalje kad evo opet ove dijele. i one dvi strpaju sve u moju torbu da dobiju još. a ženske samo okrenu glavu tamo kod 4 kantuna. patre poludi i počne pivati kad smo se malo udaljile od njih :kurcem u čelo!!!¨i taman prođe časna pored nas!!!!!!!! looooooooooooooooooool! posli smo na trgu dobile još uložaka i opet sve u moju torbu, pa kad smo se vratile na latinski strefilo me dok sam otvarala torbu. ajme, jedva čekam lito. iz puno razloga, nadam se da ću dobiti i koji razlog više. da bar...

- 11:20 - Spread your wings ( ukupno: 16) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.