srijeda, 07.02.2007.

...štafeta...

1. nemam pojma što ću raditi u životu, niti imam neku posebnu strast prema nečemu.
2. patim od kroničnog umora i najljenija sam osoba na svijetu. vječito mi se spava.
3. ostaje mi u sjećanju puno stvari koje ljudi kažu i puno ljudi mi općenito ostaje u sjećanju, stoga ne volim kad se netko pravi da me nikad u životu nije vidio iako oboje znamo da je to neistina.
4. totalno sam nedefinirana ličnost, počevši od rukopisa pa nadalje. možda jer sam blizanac po horoskopu...no sva su moja lica imala neke osobine kao što je moja jaaaaako dobra koncentracija koja me toliko puta spasila... ljubomora nije niti u jednom licu(valjda me život morao poštdjeti bar jedne mane)... uvijek pokušavam promijeniti sebe i nikada mi ne uspijeva i vječito sam nezadovoljna sa svime što napravim jer nikad ne dajem sve od sebe upravo zbog razloga br. 2. i nisam nešto naročito pametna.
5. u prvom razredu osnovne škole sam dobila papir s porukom: jedi više voća i povrća. jedan od najboljih savjeta koji mi je itko ikad dao (iako ga nisam poslušala). u prvom srednje nisam dobila nikakvu poruku osim da moram platiti upis u gimnaziju. zaključak: mrzim odrastanje!!!
predajem štafetu evi i etri.

- 20:58 - Spread your wings ( ukupno: 9) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.