CROSTOJKOVIC1958

< listopad, 2018 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2024 (1)
Veljača 2024 (3)
Listopad 2023 (1)
Kolovoz 2023 (4)
Ožujak 2023 (1)
Listopad 2022 (5)
Kolovoz 2022 (8)
Srpanj 2022 (14)
Lipanj 2022 (13)
Prosinac 2021 (2)
Studeni 2021 (8)
Listopad 2021 (8)
Rujan 2021 (7)
Kolovoz 2021 (11)
Srpanj 2021 (26)
Lipanj 2021 (30)
Svibanj 2021 (32)
Travanj 2021 (14)
Ožujak 2021 (2)
Veljača 2021 (17)
Siječanj 2021 (24)
Prosinac 2020 (29)
Studeni 2020 (15)
Listopad 2020 (15)
Rujan 2020 (21)
Kolovoz 2020 (23)
Srpanj 2020 (36)
Lipanj 2020 (49)
Svibanj 2020 (45)
Travanj 2020 (37)
Ožujak 2020 (43)
Veljača 2020 (32)
Siječanj 2020 (31)
Prosinac 2019 (21)
Studeni 2019 (45)
Listopad 2019 (23)
Rujan 2019 (12)
Kolovoz 2019 (31)
Srpanj 2019 (60)
Lipanj 2019 (83)
Svibanj 2019 (83)
Travanj 2019 (71)
Ožujak 2019 (72)
Veljača 2019 (34)
Siječanj 2019 (54)
Prosinac 2018 (46)
Studeni 2018 (84)
Listopad 2018 (37)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








08.10.2018., ponedjeljak

U VUKOVARU 13. LISTOPADA 2018., RUŠITI ĆE DRŽAVU "HRVATSKU" ONI KOJI TOBOŽE SU JE STVARALI, NIJE LI TO TEŠKI APSURD?!



Gledam i slušam taj ubačeni scenarij kako se širi u nekim medijima u kojem su se razmahali "kruhobrižnici i uhljebi", jer oni u Vukovaru 13. listopada 2018., će rušiti državu "Hrvatsku" koju su stvarali. Ja mislim da su sve to nasljednici; Tuđmanovog, Mesićevog i Manolićevog sistema, jer nitko njih kao ratne zločince i profitere ne spominje...

Ni jedan trenutak ne treba zaboraviti sve te ratne kriminale i političke prevare... Ništa se nije desilo izvan kontrole Franje Tuđmana, Stjepana Mesića i Josipa Manolića, tih svih kriminala i pljački u našoj zemlji nikad dosta. Nikada se nije dao odgovor na pitanje i ulogu JNA, s kojom je zapovijedao Vrhovni komandant JNA Stjepan Mesić.

Zanimljiv događaj se je desio prije dva tjedna u Bjelovaru, kad sam ja i supruga bili navečer u trgovini PPK-a u ulici Matice Hrvatske, i kad smo bili na blagajni - meni je počeo prilaziti neki čovjek i stao je ravno pred mene i ispriječio se. U tome momentu ja sam mislio čak i fizički reagirati, ali kad sam bolje pogledao prepoznao sam čovjeka s kojim sam se upoznao u ratnim zbivanjima 1991. godine na barikadi na mostu rječice "Bjelovacke".

Bio je to Stjepan Peti, koji je rođeni Bjelovarčanin i hrvatski iseljenik on se je vratio 1991. godine, da bi pomogao u obrani Hrvatske. Ono što je zanimljivo ja i Stjepan se uopće nismo čuli zadnjih možda i više od deset godina. Čak sam prije nekoliko godina čuo da Stjepan Peti nije više živ - a to mi je kazao njegov susjed Željko Stošić Stole, koji živi u Mlinovcu preko puta Radničkog naselja gdje je Stjepan rođen. Pa, zbog toga sam se jako iznenadio; kada sam Stjepana vidio i prepoznao.

Ja i Stjepan smo se nastavili razgovarati ispred trgovine PPK-a. Stjepan je uzeo od mene moj broj mobilnog telefona, ali ono što je zanimljivo svoj broj mi on nije dao. Iz razgovora sa Stjepanom, sam skužio da Stjepan Peti je bio tog istog dana kada se je s mnom sreo u PPK-a u Zagrebu, na nekom važnom sastanku. Rekao mi je - da je to bio tajni sastanak i da u državi se bude nešto gadno desilo.

Da malo podsjetim one koji ne poznaju Stjepana Petija, tog anonimnog, ali važnog čovjeka koji je u uredu predsjednika Franje Tuđmana u Zagrebu, uručio 2 milijuna njemačkih maraka, za obranu Hrvatske. U nazočnosti predsjednika RH Franje Tuđmana, kofer s novcima od 2 milijuna DM., je preuzeo Miroslav Tuđman. Toga istoga dana popodne je predsjednik F. Tuđman, otvarao hrvatsku poštu u Bjelovaru.

Nekoliko godina poslije kako je Stjepan Peti uručio kofer s novcima, ja i Stjepan smo se našli u baru od hotela "Central" u Bjelovaru, tada smo mi dugo razgovarali o svim temama.. Stjepan mi se je požalio - da je napravio najveću grešku u svome životu; kazavši mi da kada je predao kofer s novcima nije dobio nikakvu za to potvrdu. A ni njegovi iseljenici u Njemačkoj, nisu ga više ništa o tome pitali je li njihov prikupljeni novac otišao na pravo mjesto.

Stjepanu je bilo jako žao što je dao novac za ovakvu Hrvatsku, koja nikuda ne ide, i što je pod takvim okolnostima predao novac... Danas, ja sa sigurnošću mogu reći da Tuđmanova kriminalna hobotnica živi i dalje, i da moj prijatelj Stjepan Peti, je opet u zabludi i krivu... Stjepan je uzeo od mene broj telefona i nije mi se uopće javio, i to je od njega vrlo neozbiljno. Primjetio sam u razgovoru sa Stjepanom prije dva tjedna da Stjepan Peti je financijski uništen, jer imao je jeftini mobitel,.., i bio je loše obučen, a nekada je vozio najbolja kola, pa čak bolja od predsjednika Tuđmana.

Informacije koje ja javno dajem - žalosno je; što one se brišu, jer te informacije su hrvatska povijest i zbilja... Krvava kriminalna hobotnica ne odumire, nego ona još živi, na ovakav način - kada "ulica" prima u ruke neku drugu pravnu državu i tumačenje.... No, za takav linč tu nema sreće. Ne branim ja ovdje Milorada Pupovca, ali to je istina da se radi javni linč po ulicama prema nekim ljudima koji nisu dobro došli...

I mene ja nedugo napao s čekićem i nožem na ulici Marinko Pranjić, bivši policijski specijalac, i psovao mi majku i vikao da sam Srbin i Četnik. Te je vikao i pozivao (neke sumnjive branitelje) na moj linč. Iako je dotični bio zatvoren i provodi se dalje protiv njega sudska i policijska mjera nazora, kraj toga je imao i premetačinu kuće-stana i vozila, itd. Takvim ljudima nije mjesto u ovom društvu, ili boljke rečeno nije im mjesto na slobodi...

Iz bjelovarske policije treba pola ljudi iščistiti van; jer ti ljudi ne rade svoj posao kako treba. A oni su došli raditi u policiju radi tobože nekih ratnih zasluga. Žalosno je; što takvi policajci zloupotrebljavaju svoj položaj i ovlasti. Kad policajac krivo učini jednu stvar ili pogreši treba odmah izletjeti van iz tako važne službe. Za takve ljude ne bi trebalo imati milosti, jer naše društvo je dovedeno u nasilje i bezvlašće sa takvim ponašanjem...

Je li ovo nastavak "klero-fašizma" i nacionalizma i šovinizma?! Nitko ne pita za pokradeni novac, prave ratne zločine, i terorizam... U Vukovaru 13. listopada 2018., biti će oni koji su debelo uhljebljeni i imaju lažne mirovine i benificije i sve privilegije, takvi "mlatiti će praznu slamu", i širiti ne osnovanu mržnju prema drugim ljudima koji drugačije misle i razmišljaju...

Nema ni malo sumnje da cijela ova manipulacija plaćena je milijunima i milijardama kuna, taj novac je ubrani od poreznih obveznika. Sad je prilika ovoj vlasti da napravi reviziju mirovina i plaća, i svega onog drugog, i da uzmu takvima što dolaze u Vukovar na prosvjed mirovine. Sad kontrolni mehanizam mora biti jači nego ikada.

Sad ću vam kazati jedan bjelovarski slučaj a radi se o Josipu Trogrliću Jozi, koji je bivši policijski specijalac. Njega je zaustavila policijska carina, i provjeravala na kakvo se gorivo vozi. Pronašli su da Trogrlić se vozi na poljoprivrednu naftu, pa su mu rekli da otvori gepek od svog auta, te u gepeku su našli automatsku pušku.. Tu pušku je Trogrlić nelegalno posjedovao. Zatim je imao i pretres kuće u Hrgovljanima.

Zanimljivo je; kad policija nađe kod nekog nelegalno oružje primjenjuje se sud i zatvor, a tog "viteza" Trogrlića nitko ga i ne sudi... Ima video snimka na You Tube kako je javno Trogrlić, iz čistog mira napao Branka Stojkovića, i vikao mu da je četnik i psovao mu majku. Trogrlić za takav slučaj i djelo nije dobio ni prekršajnu prijavu, a kamoli što je prijetio u nekoliko navrata smrću B. Stojkoviću. I takvi će doći na prosvjede u Vukovar, koji imaju mnoge zločine na sebi i kriminale.. I tražiti će tobože pravdu, i tamo će manipulirati sa žrtvama rata... Licemjerno je i odvjetništvo u Bjelovaru, kad ne podiže protiv takvih prave optužbe... Žalosno je; što nam se cijela Hrvatska pretvara u ovakvo bezakonje i zločin..


----------------------------------
BRANKO STOJKOVIĆ
B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.)
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
Udruga "ŠTIT"
URED. Masarykova 8
H R V A T S K A
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 08.10.2018. godine
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
-----------------------------------------------------
Broj članaka: 4454.


- 10:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #