CROSTOJKOVIC1958

< studeni, 2017 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Travanj 2024 (1)
Veljača 2024 (3)
Listopad 2023 (1)
Kolovoz 2023 (4)
Ožujak 2023 (1)
Listopad 2022 (5)
Kolovoz 2022 (8)
Srpanj 2022 (14)
Lipanj 2022 (13)
Prosinac 2021 (2)
Studeni 2021 (8)
Listopad 2021 (8)
Rujan 2021 (7)
Kolovoz 2021 (11)
Srpanj 2021 (26)
Lipanj 2021 (30)
Svibanj 2021 (32)
Travanj 2021 (14)
Ožujak 2021 (2)
Veljača 2021 (17)
Siječanj 2021 (24)
Prosinac 2020 (29)
Studeni 2020 (15)
Listopad 2020 (15)
Rujan 2020 (21)
Kolovoz 2020 (23)
Srpanj 2020 (36)
Lipanj 2020 (49)
Svibanj 2020 (45)
Travanj 2020 (37)
Ožujak 2020 (43)
Veljača 2020 (32)
Siječanj 2020 (31)
Prosinac 2019 (21)
Studeni 2019 (45)
Listopad 2019 (23)
Rujan 2019 (12)
Kolovoz 2019 (31)
Srpanj 2019 (60)
Lipanj 2019 (83)
Svibanj 2019 (83)
Travanj 2019 (71)
Ožujak 2019 (72)
Veljača 2019 (34)
Siječanj 2019 (54)
Prosinac 2018 (46)
Studeni 2018 (84)
Listopad 2018 (37)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








01.11.2017., srijeda

SEDAMNAEST GODINA ŠTIT POSTOJI I OSTALI SMO VJERODOSTOJNI...



ZABORAVLJENI I NEKAŽNJENI KRIMINAL U VLASTI BJELOVARSKO-BILOGORSKOJ ŽUPANIJI, U JEDINICI LOKALNE UPRAVE I SAMOUPRAVE.

Pokojni dožupan Bjelovarsko-bilogorske županije Ante Rade, u svojim medijskim izjavama i istupima; naveo je za Branka Stojkovića, predsjednika udruge "Štit", da je "terorista", i da kao takvome mu treba zabraniti rad. I izrekao je druge klevete na račun Štita i Stojkovića, i to samo zato što sam ja podnio kaznenu prijavu 25. lipnja 1999. godine, protiv
župana Marijana Conera (HDZ), dožupana Vjerana Jurkovića (HDZ) i dožupana Ante Rade (HSLS), zbog zloupotrebe položaja i ovlasti iz čl.337. st. 2., Kaznenoga zakona RH. Navedeni osumnjičeni su oštetili županijski proračun za 20-tak milijuna kuna. U tome svemu pomogla im je i Đurđa Adlešić, saborska zastupnica, predsjednica saborskoga odbora za nacionalnu sigurnost i unutarnju politiku, te članica skupštine BBŽ-a. Nikada sudski pravorijek nije dobio taj "organizirani kriminal", i kaznena prijava već 18 godina stoji u ladici Županijskog državnog odvjetništva u Bjelovaru, po kojoj se ne radi. Odnosno, ja nikada nisam dobio pismeni odgovor; da li je kaznena prijava odbačena,.., i što se radi po njoj...

Udario sam u lopovsko gnijezdo HDZ-a i HSLS-a, i htio ga razoriti. Zapitajte se: Tko je sudjelovao sve u kriminalima, i tko je sve skrivao kriminale? Bilo je onih i u redovima policije; Miodrag Saraja, Mato Sičaja, Ivan Nađ, i ministar MUP-a RH Šime Lučin, itd. U tome danu: kada sam obznanio sve kriminale - stekao sam puno neprijatelja. Zlu vijest su čuli sugrađani, i stali su se užasavati - ali mi nisu pomogli da "razjebemo tu organiziranu bandu". Nitko me nije htio podržati, niti mi je tada nitko politički bio ravan - jer mnogi nisu znali o čemu se radi... Cijeli Bjelovar se je potresao; bivši dogradonačelnik Ž. S., mi je na ulici kazao: "Rušiš cijeli Bjelovar." Dok je na korzu supruzi preko mobitela doktor M.J., glasno objašnjavao: "pojavio se je neki Stojković, i radio BBR, ga u vijestima spominje...

Oni koji se dobro sjećaju - mogu se sjetiti koju sam im ja izazvao krizu vlasti u Županiji; tada Skupština se je raspala, pali su dolje župan Coner, i dva dožupana Jurković i Rade, i jedan financijski pročelnik i gradonačelnik Bjelovara, Božidar K. (HDZ). Mene je korumpirana policija počela sudski progoniti; u montiranim procesima. U platnom prometu - SDK (sada FINA) otkrili su se lažni virmani i mjenice kod Drage Gambirože. Onda je načelnik finacijske policije Vinko Jelić - Balta (HDZ), sve lijepo zakamuflirao... Cijela "plejada" je sudjelovala protiv mene jednoga,.., Čak i general Mile Ćuk, kum od Conera i Drage Caparina, slao je na mene svoje ljude, da me likvidiraju... U medijima su u vijestima BBR-a i gradskoga lista "Bjelovarac", Ivan Butković - Bubi (pokojni), i urednik i novinar Josip Kreković (pokojni), puštali javne priče: "kak sam lud, i da me treba staviti na liječenje.

Svi su sad gotovo oni "pokojni", a neki su od njih po zasluzi i teško oboljeli... To se zove bezličnost forme?! Prekršajni sudac Darko Laklija, oglasio me je krivim 21. studenoga 2001. godine, što sam 31. listopada 2000. godine u Bjelovaru, podijelio letke, neke polijepio i postavio po stablima; u kojima prikazujem Antu Radu (HSLS), kao kriminalca i čovjeka koji je traženi "WANTED" 1.000.000 dolara. Sudac Darko Laklija kaznio me je sa tadašnjih 100 DEM-a, i ukoliko kaznu ne platim tri dana idem u zatvor. U tom Rješenju broj; II-J-1313/2000., sudac navodi laži; da sam se ja branio šutnjom. Te, između ostaloga Rješenje od suca Darka Laklije, je bilo "sklepano" u tri stavke: Rješenje, Kriv je, Kažnjava se, i to su bile tri najvažnije kategorije.

Sudac Darko Laklija, je slab pravnik, i nije pronicljivi ni pravedni i pošteni čovjek, on je posljedica krivoga primijenjenog prava, odnosno zakona i ustava Republike Hrvatske. E, sad ću ovdje objasniti gospodinu Lakliji, tri njegove forme o kojim sam ovdje već opisao njegovo ponašanje. Prvo: u rješenju koje je donesao kao sudac ne piše tko rješenje je napisao, koji daktilograf? Drugo: Čak nigdje ne piše moja obrana u tom prekršajnom i sudskom postupku. Treće: Nema zapisnika, gdje okrivljeni Branko Stojković, daje izjavu, ili nije htio dati sudu svoj iskaz. Dakle, radi se o nebulozama suca Laklije, i pristranom i nepoštenom suđenju. Na tome rješenju jedina istina je pisala: "Neosuđivan i tako je ostalo sve dio danas 01.11.2017. godine. Sudac Darko Laklija u sve ove zadnje godine, sudio me je "stotinjak puta" i ja sam dalje ostao neosuđivan. A što to govori o sucu; koji ne zna svoj posao, ili je i sam zapao u sferu korupcije i kriminala...

Mene se je počelo na sve vrste progoniti, a ne kako su nas pokrali ovi ljudi o kojima ja ovdje pišem. Sad kada razmišljam o tome kriv je i vijećnik Željko Ledinski (HSS), bivši župan BBŽ-a, i njegov stranački drug Damir Bajs (HSS), koji je tada bi tajnik županije BBŽ-a. Bajs je zatajio sve kriminale, odnosno mnoge stranice izvješća Revizije proračuna Bjelovarsko-bilogorske županije. Zato je danas Damir Bajs, poželjan za župana s četiri mandata. Iako je tada na kraju Marijan Coner (HDZ), nečasno smijenjen, on je nedugo postao predsjednik skupštine BBŽ-a. E, pa živjeli "majmuni" sa grane, ja nisam ništa zaboravio. Niti neću (sad) dozvoliti da "organizirani kriminal" padne u zaborav... I opet glupa raja bira takve lopove - koji su ih pokrali... Ne treba zaboraviti ovdje kako su Marijan Coner i Mladen Markešić, direktor Cromaxa, prevarili su seljake za 3 milijuna kuna, koje je raja morala vratiti. Ma, živa je to sprdačina od naroda i vlasti...

Ljudi ne znaju da sam im ja otvorio ekonomsko veleučilište u Bjelovaru, jer sam otkrio kako je župan Coner, dao novac ekonomskom fakultetu u Rijeci. Onda su poslije morali ustrojiti studij u našem gradu. Opisao sam u svojim lecima - jer mediji su me cenzurirali; kako je Coner i njegova "škvadra", ukrala 1,5 milijuna kuna, novca koji je bio namijenjen za izgradnju razrušenoga grada Vukovara, i za pomoć hrvatskim braniteljima... Pitam sad jadnike sve; u ovome kontekstu što su tada radile druge političke stranke, udruge, i sindikati?! Ništa! Čak su me onda i obični komunalni redari proganjali: Franjo Blažek (HDZ), da sam prekršio komunalnu uredbu - na način što sam stavljao svoje letke na stabla kestena... i komunalni redar Josip Gašpar. I komunalni odjel uprave grada Bjelovara, donosio je kazne meni na štetu. Ali nikada ih nije naplatio... Za to (ne) djelo me je sudila i prekršajna sutkonja Sanja Klauda, čiji muž radi u policiji u Bjelovaru.

Neka je kazna stigla ovaj "bešćutni narod" , neka sad žive kao sirotinja, i bijednici, i duševni prljavci, i bolesnici,.., nisu ništa bolje zaslužili... Lijepo sam u novinama "Feral Tribune" opisao sve kriminale od ovih ljudi, koje sam ovdje naveo.. Gospođa Đurđa Adlešič, tada je bila na visokim funkcijama, i mjesto da pozove sve službe da ih "pohapse", ona ih je isto zaštitila. Samo zato što je njezin čovjek Ante Rade (HSLS), uhvaćen u "organiziranom kriminalu". Tada je Rade stekao veliko vlasništvo u milijunima, i zato sam u lecima naznačio "WANTED" milijun dolara - tada toliko je bio financijski težak. Iako je poslije on umro u mnogim milijunskim dugovima... Ne treba ovdje zaboraviti i policajca i inspektora Dražena Tirića, i krim načelnika policije D.I., kako me je Tirić protuzakonito izvlačio van sa sjednice Skupštine BBŽ-a, kada se je po treći put odlučivalo o proračunu...

Dok je taj cijeli kriminal trajao i Skupština je bila raspuštena, i mjesecima se nije moga konstituirati... I to je tada sve gledao mentalno bolesni narod u glavi... Ni danas ništa nije bolja situacija... Na dan moga progona 31. listopada 2000., tri policajca su došla na moja vrata - koja su širom bila otvorena, jer je bio lijepi dan.. Jedan od policajaca (zna se koji), kazao mi je: ti si dijelio i lijepio letke - sad pođi s nama u policiju. Ja nisam htio izlaziti iz stana van, jer oni nisu imali nalog za moje uhićenje, tj. privođenje, pa sam im ja rekao - da nikuda s njima ne idem... Na otvorenim vratima je bio samo zastor, i ja sam ih dobro mogao vidjeti. A oni da su zavirili u moj stan u ul. A. B. Šimića 3., vidjeli bi na stolu cijelu hrpu tih letaka... Kada sam im ja iz stana rekao da: nikuda ja s njima ne idem, taj najzvučniji policajac sad u penziji, mi je kazao: "nemoj se ti s nama zajebavati!". "Pođi s nama imamo naređenje da te dovedemo"... "Ajd kreni sad s nama!". Ponovio sam im - da nikuda ja s njima ne idem, i oni su otišli...

U tom vremenu kada su me proganjali, jednom prilikom na moja vrata stana je došao policajac i inspektor u civilu, Siniša Babić, i kazao mi; da ima s mnom nešto razgovarati.. Ja sam mu rekao da uđe, on je kazao - da je s civilnim policijskim autom - i da sjednem unutra i da nekuda idemo razgovarati, ali ne u policiju.... Ja sam sjeo u auto, i Babić, je otišao nedaleko moga stana, i parkirao se iza robne kuće, gdje je "Pevec" imao trgovinu na Radićevom trgu u Bjelovaru. Tu, na parkiralištu Siniša Babić, lijepo me je zamolio; da pustim na miru Marijana Conera (HDZ), i da zna da sam potpuno u pravu... No, i da vodim borbu sam, i da nitko nije uz mene,.., i neka odustanem.. Ja sam zatim izašao iz Babićevog auta van, i vrati ose u svoj stan...

U tom montiranom postupku protiv mene našli su čak i svjedoke: novinara Čedu Rosića, novinarku Ivanku Štedul, Vjekoslava Šenkižeka, Stevu Jovanovića i Maria Ljubića. Sudac Darko Laklija, osudio me je za prekršaj kršenja javnoga reda i mira. Ono što je ovdje u njegovom Rješenju zanimljivo, je to: "dakle, širio je lažne vijesti s kojim je remetio red i mir, i spokoj građana":.. Ha,ha,ha,., koje budalaštine... Ja širio "lažne vijesti" a njihovi kriminali i dalje ostali ne kažnjeni... Ma, živo sranje! Ako ima onih normalnih ljudi u ovome gradu i Hrvatskoj, neka onda čitaju što ja pišem, u svojim člancima, informatorima, lecima, blogovima, i "crnoj knjizi Bjelovara", itd. Iz ovoga svega ovdje proizlazi; kolike ja imam oko sebe moralne nakaze, umne boglje, i duševne gubavce,..., bezakonike i nepravedne ljude.. i dr.


U Bjelovaru, kad se je pojavio moj letak (plakat) "Wanted" dopisnik je Večernjega lista Čedomir Rosić - Čedo, objavio u toj novini moj letak, koji je izašao u srijedu, 20.12. 2000., u Večernjem listu, izašao je u našoj županiji, i tri obližnje županije. Tako da je novinar Rosić, napravio mi uslugu, jer tiraž je učinio moga letka preko stotinu tisuća komada... Ove godine u ljeto na gradskome bazenu u Bjelovaru, vidio sam predsjednicu prekršajnoga suda Sanju Klaudu, u društvu sa Mladenom Markešićem, izgleda, da je "on fini čovjek" a ja sam lopov koji je ukrao od naroda milijune kuna... Uslijedio je i moj drugi letak protiv Marijana Conera (HDZ), i njegove lopovske družine; letak Informator br. 7., u kojem su se mogli iščitati teški kriminali u našoj sredini. Tada je župan Coner, dao javno priopćenje protiv mene - da ja želim destabilizirati vlast u Bjelovaru, i županiji,.., i da nastupam sa pozicija kao neprijatelj ovoga društva i Hrvatske. To priopćenje je podržalo, sa svojim priopćenjem, i vojna organizacija 1. hrvatski gardijski zdrug, priopćenje je potpisao Stipo Pranjić, šogor od M. Ćuka.


--------------------------------------------------
BRANKO STOJKOVIĆ
B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.)
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
Udruga "ŠTIT"
URED. Masarykova 8
H R V A T S K A
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 01.11. 2017. godine
-----------------------------------------------------
1.) https://twitter.com/crostojkovic195
2.) https://twitter.com/stojkovic1958
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
-----------------------------------------------------
Broj članaka: 3963.

- 10:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #