CROSTOJKOVIC1958

< svibanj, 2017 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2024 (1)
Veljača 2024 (3)
Listopad 2023 (1)
Kolovoz 2023 (4)
Ožujak 2023 (1)
Listopad 2022 (5)
Kolovoz 2022 (8)
Srpanj 2022 (14)
Lipanj 2022 (13)
Prosinac 2021 (2)
Studeni 2021 (8)
Listopad 2021 (8)
Rujan 2021 (7)
Kolovoz 2021 (11)
Srpanj 2021 (26)
Lipanj 2021 (30)
Svibanj 2021 (32)
Travanj 2021 (14)
Ožujak 2021 (2)
Veljača 2021 (17)
Siječanj 2021 (24)
Prosinac 2020 (29)
Studeni 2020 (15)
Listopad 2020 (15)
Rujan 2020 (21)
Kolovoz 2020 (23)
Srpanj 2020 (36)
Lipanj 2020 (49)
Svibanj 2020 (45)
Travanj 2020 (37)
Ožujak 2020 (43)
Veljača 2020 (32)
Siječanj 2020 (31)
Prosinac 2019 (21)
Studeni 2019 (45)
Listopad 2019 (23)
Rujan 2019 (12)
Kolovoz 2019 (31)
Srpanj 2019 (60)
Lipanj 2019 (83)
Svibanj 2019 (83)
Travanj 2019 (71)
Ožujak 2019 (72)
Veljača 2019 (34)
Siječanj 2019 (54)
Prosinac 2018 (46)
Studeni 2018 (84)
Listopad 2018 (37)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








27.05.2017., subota

MOJA JE PISMENA PREDSTAVKA UPUĆENA SVIM INSTITUCIJAMA U REPUBLICI HRVATSKOJ



BRANKO STOJKOVIĆ
Đurđevačka cesta 159
Trojstveni Markovac
43000 Bjelovar
Osobna iskaznica broj: 111438098
OIB: 61727588293
Mob: 095/814-82-90

Republika Hrvatska
Ministarstvo unutarnjih poslova
Ravnateljstvo policije i unutrašnja kontrola
Glavni ravnatelj policije Marko Srdarević
Ulica grada Vukovara 33
10000 Zagreb

Predmet: PRIJAVA POLICAJCA SINIŠE BUJANA
IZ POLICIJSKE UPRAVE BJELOVAR


Poštovani,
Danas (27.05.2017., subota) došao sam u 18.21 sat u Policijsku upravu (postaju) Bjelovar, Vlahe Paljetka 2; da bi prijavio prijetnju od nepoznatog počinitelja koji me nazvao putem svog mobitela broj: 097/6888-928. Prvi put me nazvao u 18.11 sati, drugi put u 18.16 sati, treći put u 18.21 kad sam već bio u PU Bjelovar. Dežurnom policajcu dao sam svoj mobitel (095/814-82-90) u ruke da čuje kako mi nepoznata osoba prijeti. Policajac se javio na moj mobitel i toj osobi rekao da razgovara sa policajcem, ta osoba je pitala sa kakvim policajcem i gdje se nalazi ta policija? Policajac je rekao da se nalazi kod trgovine Kaufland. Ubrzo je osoba koja mi je prijetila prekinula razgovor. U sva tri poziva nepoznata osoba mi je prijetila: „strgat ću te“, „doću ti kući“, „naćemo tvoju adresu, pa će ti biti ej, ej“! Ista nepoznata osoba poslala mi je sa istog broja poruku: „Branko Stojković u Bj pokraj vodotehne eto daš adresu gdje da se dodje i doći se po to ako se nejaviš nije problem ni adresu nać pa će bit ej ej...“

Sve to sam prijavio dežurnom policajcu Siniši Bujanu koji je tamo bio sam u dežurstvu. S menom je razgovarao na hodniku u Policiji. Rekao sam mu: gospodine, čuli ste osobno glas koji mi prijeti i pokazao sam mu SMS poruku.

Rekao sam da hoću podnijeti kaznenu prijavu protiv te nepoznate osobe. Policajac mi je rekao da su svi ljudi na terenu, te da nema nikoga, da je patrola otišla u neko selo da se tamo radi o nekom silovanju.
Želim vam objasniti kako je došlo do ovih problema i nesporazuma. Sinoć (26.05.2017., petak) u 23.30 sati, gospođa Nada M. našla je novčanik ispred izlaza iz trgovine PPK u ulici Matice hrvatske u Bjelovaru. U novčaniku su bili osobni dokumenti: vozačka dozvola, osobna iskaznica, te kartice od Erste banke i Zagrebačke banke, i kartica Konzuma (Multiplus card). Dokumenti su glasili na Mirko Kampić iz Reškovaca (Općina Kapela) rođ. 16.06.1996. U novčaniku nije bilo novaca, ni papirnatih ni sitniša. Između ostaloga bila je vrećica duhana i papirići za uvijanje cigareta.

Znači, danas (27.05.2017.) ujutro oko 10.15 sati gospođa Nada je meni pokazala novčanik i rekla da nezna šta da radi sa njim. Ja sam na internetu našao podatke Boška Kampića iz Reškovaca broj telefona: 043/881-221. Nazvao sam taj broj i rekao da je Mirko Kampić izgubio novčanik sa dokumentima. Boško je rekao da je to njegov brat i dao mi njegov broj mobitela 095/853-1160. Nazvao sam taj broj i pitao da li sam dobio Mirka Kampića, bilo je to 10.30 sati. On je rekao da je izgubio novčanik. Rekao sam mu da je novčanik našla gospođa Nada ispred trgovine PPK.

Mirku Kampiću sam kazao da bi bilo u redu da toj gospođi da 100,00 kn kao nagradu što je našla dokumente. Vlasnik novčanika je rekao da je na terenu i da nije problem da da 100,00 kn kao nagradu, da će se javiti između 17.00 i 18.00 sati i doći po novčanik. Ja i gospođa Nada smo čekali poziv kako je vlasnik novčanika rekao, da će doći po novčanik. Prošlo je 18.00 sati, ali vlasnik se nije javljao. Pa sam ja nazvao u 18.05 sati Mirka Kampića i pitao ga: jel on misli doći po svoj novčanik i dokumente, da imam na brizi njegove dokumente. Mirko je opet kazao da je na terenu i da se čujemo u 19.00 ili 19.30 sati. Normalno da me naljutilo da me čovjek laže i ne drži se kao u poslovnom svijetu nikakvog dogovora. Rekao sam da se odredi, i da točno kaže u koje vrijeme će točno doći, da je takvo ponašanje neozbiljno.

Mirko Kampić je rekao da će me prijaviti policiji, da imam njegove dokumente. Ja sam mu rekao, da gospođa koja je našla njegove dokumente bolje da ih je bacila, nego imala s time posla. Zbog takvog ponašanja sam ga opsovao. Odlučio sam da dokumente odnesen u Policiju i da novčanik sa dokumentima njima predam. Upravo kad sam se kretao prema policiji sa gospođom Nadom u autu, došla su mi dva prijeteća poziva na moj mobitel i SMS, treći poziv je bio kad sam ulazio u zgradu policije i kada sam svoj mobitel predao Siniši Bujanu (dežurnom policajcu) da se i sam uvjeri u prijetnje meni.

Policajac Siniša Bujan koji je bio dežurni kazao mi je, da dotični koji je izgubio novčanik Mirko Kampić, u 10.30 sati me je prijavio policiji (i da je to evidentirano), da držim njegove dokumente (znači nakon što sam ga ja nazvao, samo par sekundi iza toga on je nazvao Policiju i prijavio me i dežurnom policajcu Bujanu dao moj broj mobitela). Pitao sam policajca Bujana, zašto je dao moje ime i prezime Mirku Kampiću, da sam ja vlasnik tog mobitela? Jer osoba koja mi je prijetila, oslovila me je sa imenom i prezimenom „Branko Stojković“.

Postavlja se ovdje logično pitanje: zašto policajac Siniša Bujan nije mene nazvao (odmah poslije 10.30 sati kad me je prijavio Mirko Kampić) i rekao da donesem dokumente u policiju? Nego su uslijedile sve te igre., i od strane policajca Siniše Bujana i od vlasnika novčanika Mirka Kampića.

Kad sam u Policiji predao novčanik policajcu Siniši Bujanu, ispunio je obrazac o nađenim dokumentima i u njega je unesao što je sve novčanik sadržavao. Ja sam taj obrazac potpisao svojim punim imenom i prezimenom. Pitao sam policajca Bujana, što će poduzeti u vezi prijetnje koje sam mu sad prijavio? Kazao sam da ta osoba koja mi je prijetila se predstavila kao otac od Mirka Kampića. I zašto ga ne pozovu sada u policiju na razgovor, kad već imaju i njegov broj mobitela, pa da tu raščistimo stvar. I na koji način on to meni prijeti, oružjem, silom,...itd.

Otišao sam u svoj auto koji je bio parkiran policijskom postajom u Bjelovaru i čekao sam da se pojavi vlasnik novčanika i osoba koja mi je prijetila, koji je rekao policajcu Bujanu da će doći u 19.30 sati u policiju po novčanik. Iz auta sam otišao ponovno do dežurnog Bujana pitati kada će doći vlasnik izgubljenog novčanika? Tada je upravo u policiju ušla osoba u pratnji jedne mlađe ženske osobe. Rekao je dežurnom Bujanu da je on Mirko Kampić i da je došao po novčanik, te je negodovao da sam ja njega opsovao i da mene treba zatvoriti. Ja sam rekao policajcu: „jel vi čujete kako mi se ovaj sinčić obraća sa ti, a mogu mu biti tata po godinama?“ Pitao sam pred policajcem Bujanom jel to broj mobitela od njegovog oca i pokazao sam mu poruku koju je on pročitao? Mirko Kampić je rekao da to nije broj od njegovog oca nego da se radi o njegovom prijatelju. Tražio sam opet od policajca Bujana i inzistirao da poduzme određene sankcije protiv osobe koja mi je prijetila.

Policajac Siniša Bujan nije želio saznati od Mirka Kampića, kako je ime i prezime tome njegovom prijatelju koji je meni prijetio. Rekao sam Mirku Kampiću kako ga nije sram, da je obećao toj ženi 100,00 kuna što je pronašla novčanik, i kako ga nije sram što me je odmah prijavio policiji u 10.30 sati kad sam mu rekao da sam pronašao dokumente.

Mirko Kampić je bio sav crven u licu, a vjerujem da je bio i pod utjecajem alkohola. Došao je u policiju sa gležnjericama, cokulama bez žnjiranaca, potpuno neuredan, prljavih hlača i majice. Zgrabio je dokumente od Bujana, potpisao da je preuzeo dokumente i brzim koracima se uputio van. Rekao sam Mirku K. da gospođa Nada sjedi u autu, i da joj se zahvali i da joj da 100,00 kuna što je rekao da nije problem. Vlasnik novčanika Kampić je samo uskočio u auto sa tom mladom ženskom osobom i otišao na brzinu. Prije nego sam otilazio iz policije, ispratio me je policajac Siniša Bujan, sve do van do stepenica. Pitao me je; što se ja bojim policije? Odgovorio sam policajcu Bujanu, da se ja ne bojim poštene policije, nego korumpirane. Otišao sam kući iz policije.

Kako sam bio nezadovoljan sa radom policajca Siniše Bujana, od kuće sam se vratio ponovno u Policiju u 20.10 sati. Tamo sam zatekao policajca Antu Pašalića i još jednog policajca kojeg nepoznam. Rekao sam mu za prijetnju. Pitao sam policajca da li postoji kakva zabilješka za prijetnju koju sam prijavio policajcu Siniši Bujanu.

Policajac s kojim sam razgovarao, rekao je da nema nikakve zabilješke o mojoj prijavi prijetnje, ali da mogu sada podnesti kaznenu prijavu da će me odmah primiti njihov operativac. Ja sam kazao da ću prijavu dati na Općinskom državnom odvjetništvu u Bjelovaru za kazneno djelo prijetnje.

Ono što želim u ovoj prijavi kazati u vezi policajca Siniše Bujana: znam ga iz viđena još od 1991. godine dok nije bio policajac. Bio sam sa njim u društvu u caffe baru Panda u Bjelovaru. Poslije se nismo družili. Policajac Bujan učestalo mi je podmetao razne „klipove i podvale“, kao što se i iz ovog slučaja vidi. Neznam razlog s čime sam se ja to njemu osobno zamjerio.. Dugo godina sam sumnjao u njegov rad i ponašanje kao policajca. Danas je policajac Bujan potpuno opstruirao istragu Ovdje je potpuno zanemario moja ljudska prava i građansku slobodu, te nije postupio po Zakonu i Ustavu Republike Hrvatske. Sve ove gluposti mi je on navukao na vrat. Bujan je zloupotrebio svoj položaj i ovlasti, i pristrano se potpuno ponio. Mene je oslovljavao sa ti. Značku je imao zataknutu na boku, na kajšu i raskopčanu košulju. Insinuirao je da se ja svađam sa vlasnikom novčanika: „dečki nemojte se tu pravdati“, rekao je. To sve nije u redu niti ljudski.

Zna se šta kaže Kazneni zakon o prijetnji u Članku 139. stavak 2. Zar nije čudno da meni prijeti nepoznata osoba sa kojom nemam baš nikakve veze, a ta osoba je prijatelj od Mirka Kampića. Baš zato bi ta osoba trebala odgovarati zakonski, jer postoje sve činjenice o počinjenom kaznenom djelu: telefonski razgovor, izlist poziva i SMS.
Zamoljavam Ravnateljstvo policije i unutrašnje kontrole i sve državne institucije Republike Hrvatske koje su nadležne za zaštitu građanskih prava da strogo kazne takvog počinitelja kaznenog djela koji u svojoj prijetnji navodi da će nekome doći kući.

S poštovanjem!

Branko Stojković

U Bjelovaru, 27.05.2017., sati 22.35


-----------------------------------------------------
BRANKO STOJKOVIĆ
B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.)
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
Udruga "ŠTIT"
URED. Masarykova 8
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 27. Svibanj 2017. godine
-----------------------------------------------------
1.) https://twitter.com/crostojkovic195
2.) https://twitter.com/stojkovic1958
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
-----------------------------------------------------
Broj članaka: 3676.

- 22:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #