CROSTOJKOVIC1958

< travanj, 2014 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2024 (1)
Veljača 2024 (3)
Listopad 2023 (1)
Kolovoz 2023 (4)
Ožujak 2023 (1)
Listopad 2022 (5)
Kolovoz 2022 (8)
Srpanj 2022 (14)
Lipanj 2022 (13)
Prosinac 2021 (2)
Studeni 2021 (8)
Listopad 2021 (8)
Rujan 2021 (7)
Kolovoz 2021 (11)
Srpanj 2021 (26)
Lipanj 2021 (30)
Svibanj 2021 (32)
Travanj 2021 (14)
Ožujak 2021 (2)
Veljača 2021 (17)
Siječanj 2021 (24)
Prosinac 2020 (29)
Studeni 2020 (15)
Listopad 2020 (15)
Rujan 2020 (21)
Kolovoz 2020 (23)
Srpanj 2020 (36)
Lipanj 2020 (49)
Svibanj 2020 (45)
Travanj 2020 (37)
Ožujak 2020 (43)
Veljača 2020 (32)
Siječanj 2020 (31)
Prosinac 2019 (21)
Studeni 2019 (45)
Listopad 2019 (23)
Rujan 2019 (12)
Kolovoz 2019 (31)
Srpanj 2019 (60)
Lipanj 2019 (83)
Svibanj 2019 (83)
Travanj 2019 (71)
Ožujak 2019 (72)
Veljača 2019 (34)
Siječanj 2019 (54)
Prosinac 2018 (46)
Studeni 2018 (84)
Listopad 2018 (37)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








12.04.2014., subota

KAKO BJELOVARSKI "KONZUM" FUNKCIONIRA



Poštovani !

Već sam Vam pisao u dva navrata, a ovo je već treći put da vam se obraćam. Kao što sam vam pisao da svakodnevno dolazim u kupovinu u "Konzum" u Bjelovaru, i zadovoljan sa razno ponuđenim asortimanima robe.. Zadovoljan sam sa osobljem, tj. trgovcima. Ali ima onih trgovaca koji nisu u uredu, a to se odnosi na gospođu Lj. M., koja je krajnje bezobrazna i drska,..., te smjela u prkošenju i vrijeđanju...

Dana, 04.04.2014., došao sam oko 14,46 sati, na Vaš "gastro" odjel sa hranom, s mnom je bio i moj sin Mateo (19), došli smo kupiti dva gableca (pečena piletina s krumpirom). Prije nas je stajao u redu jedan mlađi kupac - koji je zatražio dva gableca; koja su se sastojala od 1/4 pileta (gornjeg djela prsa) s krumpirom. Dotična trgovkinja razrezala je pile i napravila mu dva gableca, kako je on tražio.

U među vremenu je došao jedan čovjek i žena na odjel preko puta na kojem se nalaze suhomesnati proizvodi, odnosno gdje se reže salama. Taj čovjek je prosvjedovao što nikoga od trgovaca tamo nema. Gospođa Ljiljana je rekla; "da će odmah doći". Ja sam joj rekao - da samo kad nas posluži, jer mi smo bili na redu, a prije smo došli od tog nezadovoljnog čovjeka i žene...

U to vrijeme stvarno nikoga nije bilo od trgovaca - na odjelu kruh i pecivo, odjelu svježe meso, i odjelu suhomesnati proizvodi "salame i sir"...

Ja sam od gospođe Ljiljane zatražio da napravi i nama dva gableca - kao što je napravila onom kupcu prije nas, Ona je počela ljuto prigovarati meni; "da što će sa doljnime djelom pileta". Da mi ne može odrezazi, i da poslije takvo neće moći prodati.

Rekao sam kako ste mogli onom kupcu prije nas tako odrezati, i da uvijek imam s njom nekog problema. A da ona neće napraviti mi gablece, zato što sam baš - to ja, i da tjera s mnom inat... Na moje uporno inzistiranje*, ona nam je napravila dva gableca. Jer sam rekao da ću tražiti njenog šefa, i da ću reći da se primjerno ne ponaša... (Moja "MultiPlusCard" kartica: 0110 00255 42744)

Napominjem: da sam došao toga istog dana u 17,55 sati (samo tri sata poslije) na odjelu gdje se peče piletina, ili bolje rečeno rade gableci - više nije bilo ni komadića pilećega mesa. Iako "Konzum" radi do 21,00 sat. Ta trgovkinja stvorila je problem, a problema tu nije bilo... Molim Vas da gospođu Ljiljanu Mavrić, trgovkinju, rasporedite na drugo radno mjesto, odnosno da je maknete sa odjela hrane..

Jučer, 11.04.2014., u petak došao sam oko 13,25 sati u trgovinu "Konzum" u Bjelovaru, htio sam kupiti na odjelu hrane piletinu, ali nisam jer tamo je radila trgovkinja Lj. M., kod koje ne želim uopće kupovati - dok ona tamo radi. Četvrti put vam pišem. Treći e-mail koji sam vam poslao, poslije toga javila mi se "neka Anita" s mobitela 091/6001476, koja mi je rekla da u "Konzumu" zaprimila je moj e-mail, ništa nije rekla što je po mome pismu rađeno. Nazvao sam danas, 12.04.2014., telefonski broj od "Konzuma" 0800 400 000, i rekao vašoj osobi Marijani da nisam zadovoljan s takvom uslugom. Ja kao potrošač imam svoja prava i imam pravo slati, tj. davati primjedbe...

Došao sam poslije u "Konzum" oko 15,30 sati, ničega nije bilo za kupiti, striktno* mislim na pečenu piletinu. Pitao sam jednu trgovkinju; zašto ne pečete piletinu, a "konzum" radi do 21,00 sat. Ona je rekla da nemaju više robe u skladištu. Svatko normalan zna da roba treba se naručiti, odnosno ona treba se što više prodavati i ići van...

Evo, sad trgovina Kaufland je pun, i nema se gdje parkirati.. Upitajte se zašto u "Konzumu" nema ljudi, a ima najbolju lokaciju, na gradskom korzu, u samom centru grada. A "Kaufland je udaljen 1,5 kilometara. Mijenjajte nešto na bolje, "ne zidove" nego ne motivirane trgovce....

--------------------------------------
HRVATSKI POKRET “ŠTIT”
BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
————————————–
Adresa: Đurđevačka cesta 159
Bjelovar / 12.04.2014. (subota)
HRVATSKA / CROATIA
Kućni telefon: 00 385 433 520
Mobitel: 00 385 (0)95 814 82 90,
Žiro-račun: 2340009-1100203086
Privredna banka Zagreb
——————————————–
http://crostojkovic.blog.rs
——————————————–
brankostojkovic152@yahoo.com
http://istinazanarod.blog.hr
———————————————-
http://stojkovic1958.wordpress.com
http://stitonosa1958.blogger.ba
http://crostojkovic1958.blogspot.com
http://obiteljstojkovic.bloger.hr
http://dijabolik58.blog.com
———————————————
URED: Masarykova 8
Uredništvo: ŠTIT BJELOVAR
Članaka; 2021.


- 11:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #