CROSTOJKOVIC1958

< studeni, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Travanj 2024 (1)
Veljača 2024 (3)
Listopad 2023 (1)
Kolovoz 2023 (4)
Ožujak 2023 (1)
Listopad 2022 (5)
Kolovoz 2022 (8)
Srpanj 2022 (14)
Lipanj 2022 (13)
Prosinac 2021 (2)
Studeni 2021 (8)
Listopad 2021 (8)
Rujan 2021 (7)
Kolovoz 2021 (11)
Srpanj 2021 (26)
Lipanj 2021 (30)
Svibanj 2021 (32)
Travanj 2021 (14)
Ožujak 2021 (2)
Veljača 2021 (17)
Siječanj 2021 (24)
Prosinac 2020 (29)
Studeni 2020 (15)
Listopad 2020 (15)
Rujan 2020 (21)
Kolovoz 2020 (23)
Srpanj 2020 (36)
Lipanj 2020 (49)
Svibanj 2020 (45)
Travanj 2020 (37)
Ožujak 2020 (43)
Veljača 2020 (32)
Siječanj 2020 (31)
Prosinac 2019 (21)
Studeni 2019 (45)
Listopad 2019 (23)
Rujan 2019 (12)
Kolovoz 2019 (31)
Srpanj 2019 (60)
Lipanj 2019 (83)
Svibanj 2019 (83)
Travanj 2019 (71)
Ožujak 2019 (72)
Veljača 2019 (34)
Siječanj 2019 (54)
Prosinac 2018 (46)
Studeni 2018 (84)
Listopad 2018 (37)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








07.11.2013., četvrtak

DOM OD BRANKA STOJKOVIĆA KAO "NOJINA ARKA"


Svi dolaze kod mene ili zovu me na telefon; oni nešto traže i žale se na druge,.., a kada trebam na izborima da sastavim ekipu da skinemo sa vlasti ove "zločince" nikoga nema. Onda uvijek kažem sebi; nisu oni bolji život ni zaslužili, jer kukavice i licemjeri nisu nikakvi ljudi. Takvi nemaju poštovanja za sebe, a kamoli za druge ljude..

Tako mi se je Danica Knežević ušuljala u kuću 10.09.2013., oko 17,55 sati, ona je prošla četiri vrata - da nije pozvonila (na dvojim vratima) niti je pokucala.. Odjednom nam se pojavila u dnevnom boravku. Ja i supruga bili smo na kauču i gledali smo televiziju. Prije toga čuo sam neke korake po hodniku od stana i pitao sam tko je? Nitko se nije javljao. Uvijek ako čujemo otvaranje vrata i korake ja ili supruga pitamo - tko je? Ako je netko od naše djece, oni se javi.

Iznenadili smo se kada smo vidjeli žensku osobi u mini haljini. Prvo sam htio (reagirati) te vikati na nju, i pitati je; kakav je to način nekulturan i bezobrazan ulaska u tuđu kuću?! Ali ja i supruga smo prepoznali tu žensku osobu, jer ona je bila "teta u vrtiću za djecu" u Bjelovaru. Gdje su i naša djeca išli... Iako bi je najradije istjerao iz kuće, ponudio sam joj da sjedne s nama za stol. Htio sam vidjeti što ta ženska hoće.

U njenoj prići koja je trajala (17,55-19,25) gotovo 1 (jedan) sat i 30 minuta, naslušali smo se svakakvih gluposti. Između ostaloga tražila je; da ako imamo što od alkohola za piti. Da bi najbolje bilo ako imamo crno vino. Ja sam joj rekao da mi alkoholna pića ne držimo u kući. Danica Knežević je pričala kako je radila 23 godine u vrtiću, sve do 2007. godine. Da je imala stan na Matoševom trgu u Bjelovaru, iz kojega su je istjerali, jer je bila udana za srbina Ranka Kneževića, kapetana JNA koji je za vrijeme ratnih zbivanja 1991., otišao u Bačku Palanku.

Danica kaže da ima dvoje odrasle djece. I da je nepravedno da su nju kao majku i Hrvaticu istjerali iz stana, u kojemu danas živi umirovljeni hrvatski vojnik Damir Pervan, sa svojom obitelji. Na moje pitanje; gdje sad živi? Ona je rekla da živi kod poštara Rade Stojnića u Hrgovljanima. Te da se druži sa Topalovićem koji radi u Komunalnom poduzeću. Da je kod mene došla tražiti Ivicu Iličića iz Hrgovljana, jer joj se ne javlja već nekoliko dan. Ja sam rekao g. Danici da "Ivek" je s kamionom otišao na put i Italiju.

Pitao sam otvoreno g. Danicu kakav to ima veliki "zlatni križ" oko vrata? Ona mi je počela pričati o "obraćenju i duhu" na što sam se ja počeo smijati. Rekao sam joj; da prave kršćanke - ako ih uopće ima - ne hodaju u "kričastim mini haljinama" i pokazuju svoje gaće.. Ljuto me je optužila da sam "ateista"*. Ja sam joj kazao da ateisti i ovakvi kršćani su isti... Danica se je pohvalila da njoj se objavila "Gospa" koja joj je govorila. Rekao sam joj da njoj je vrag govorio... Danica je srdito kazala - da će me ističi...
Pitao sam na koji način bi to ona uradila?

Ona prešla je na drugu temu o sexu, pokazivajući između nogu svoje gače i njuf,.., pitajući me pred mojom ženom - ti ne voliš seks? Gospođo kakav je on u krevetu? Moja žena je ostala "paf", bez riječi. Nije mogla vjerovati što vidi i čuje u svojoj kući... Ostali smo suzdržani na takvo ponašanje gospođe Danice Knežević.

Slušali smo priče od Danice, koja je preskakivala sa teme na temu, kao majmun sa grane na granu i na drvo... itd. Rekla je; da je bila u Srbiji na groblju na nekoj sahrani, da je ćula iz grobnice kako netko iz lijesa kuca.. Da joj je bilo tada slabo. Odgovorio sam g. Danici da ima halucionacije i da prestane piti alkohol...

Danica je rekla da je jednom bila kod vračare, koja joj je svašta kazala... Te, na to sam joj ja rekao: I ti kažeš da si kršćanka? Rekao sam toj gospođi koja se je "ušuljala" u našu kuću, da je demonski opsjednuta i kuda ide da se "zakvači sa svojim duhom", da to što doživljava kroz sebe - da ogubavila je svoj duh...I da otišla je u potpuno krivo vjerovanje, ili bolje rečeno da je "pukla".

Danica Knežević je pričala da je prije par dana bila na sprovodu na bjelovarskome groblju, da su je čudno tamo svi gledali. Isto tako i u crkvi sv. Antun na misi kod franjevaca. Da se je posvađala s popom koji ju je našao iza u dvorištu,.., da mu je rekla; da Bog ga ubio. Rekao sam rastrojenoj g. Danici zašto je išla na sprovod i misu osobi koju gotovo i ne pozna. I još u mini haljini kričaste boje... Rekla je; "Da u pravu si!"

Vidio sam da gđca. Danica ima psihičkih problema. Da ima problema sa indifikacijom* i rasuđivanjem sa "realnim ili nestvarnim stvarima". Kao pala duša nema čulnih osjećaja za prave vrijednosti.. Očito je, da ima traume i skrenute misli, tj. manjak koncentracije za stvarne percepcije*... Oslabila je "dušu-tijelo" sa čašicama koje ispija... Opet me je optužila - da ju ja pratim već 25 godina. Na što sam se ja počeo smijati; Ha, Ha, Ha,.. Ta ženska je pričala nebuloze*. Moram reći da joj je razmišljanje, emocije, individualnost, stupanj svjesti i mentalno stanje u "k..cu...

Zanimljivo je, kako današnji ljudi vjeruju u sve, samo ne vjeruju u sebe. Kad ih danas pitaš: Hoćeš dobro, oni kažu NEĆU, kad im kažeš - hoćeš zlo, oni kažu HOĆU... Religije su deformirale čovjeka i otrovale mu dušu. Smicalice su filmovi koji se šire iz Hollywooda. Ljudi nose "duhovne" i "materijalne" privjeske, a oni su; lucifer i sotona... Fantaziraju o "gospi i van zemaljcima". Postaju "zakačeni" drugim ljudima kao urok...

Ispratio sam iz stana van gđcu. Danicu Knežević, koju je ispred zgrade kraj bicikla čekao njen pas... Od onda zaključavamo sva vrata stana, da opet netko ne pozvan ne uđe. Rekao sam svom kolegi Ivici Iličiću iz Hrgovljana, što se je desilo. Na to on mi je kazao - da Danica je bila kod njega 16.09.2013., u ponedjeljak, i da mu je rekla; da ga voli i da će se ubiti u njegovom dvorištu.

Da bi par dana poslije, ja vidio g. Danicu kako ide s mjesnog groblja "Borik" i usput s plota bere cvijeće. Drugi dan mi je rekao Ivek da je bacila neko cvijeće u njegov bunar,.., da u tome slučaju je njegov brat Ante, zvao policiju... I da hoće zbog toga ispumpati bunar, jer ne zna što je sve bacila Danica, osim cvijeća...

-----------------------------------------------
HRVATSKI POKRET “ŠTIT”
BRANKO STOJKOVIĆ
————————————–
Adresa: Đurđevačka cesta 159
Bjelovar / 07.11.2013. (četvrtak)
HRVATSKA / CROATIA
Kućni telefon: 00 385 433 520
Mobitel: 00 385 (0)95 814 82 90,
Žiro-račun: 2340009-1100203086
Privredna banka Zagreb
http://crostojkovic1958.blorg.hr

brankostojkovic152@yahoo.com
URED: Masarykova 8
http://istinazanarod.blog.hr
www.crostojkovic1958.blog.ru
http://hr.netlog.com/stojkovicbranko

Članaka; 1779

Uredništvo: ŠTIT BJELOVAR
-------------------------------------


- 08:26 - Komentari (13) - Isprintaj - #