CROSTOJKOVIC1958

< kolovoz, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Travanj 2024 (1)
Veljača 2024 (3)
Listopad 2023 (1)
Kolovoz 2023 (4)
Ožujak 2023 (1)
Listopad 2022 (5)
Kolovoz 2022 (8)
Srpanj 2022 (14)
Lipanj 2022 (13)
Prosinac 2021 (2)
Studeni 2021 (8)
Listopad 2021 (8)
Rujan 2021 (7)
Kolovoz 2021 (11)
Srpanj 2021 (26)
Lipanj 2021 (30)
Svibanj 2021 (32)
Travanj 2021 (14)
Ožujak 2021 (2)
Veljača 2021 (17)
Siječanj 2021 (24)
Prosinac 2020 (29)
Studeni 2020 (15)
Listopad 2020 (15)
Rujan 2020 (21)
Kolovoz 2020 (23)
Srpanj 2020 (36)
Lipanj 2020 (49)
Svibanj 2020 (45)
Travanj 2020 (37)
Ožujak 2020 (43)
Veljača 2020 (32)
Siječanj 2020 (31)
Prosinac 2019 (21)
Studeni 2019 (45)
Listopad 2019 (23)
Rujan 2019 (12)
Kolovoz 2019 (31)
Srpanj 2019 (60)
Lipanj 2019 (83)
Svibanj 2019 (83)
Travanj 2019 (71)
Ožujak 2019 (72)
Veljača 2019 (34)
Siječanj 2019 (54)
Prosinac 2018 (46)
Studeni 2018 (84)
Listopad 2018 (37)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








24.08.2012., petak

DRSKI NASILNIK ŽELI ZAPLAŠITI I MENE



Pisao sam o tome 17. kolovoza 2012. godine, na svojim internetskim stranicama "CROSTOJKOVIC1958" ( http://crostojkovic1958.blog.hr )
NA SMRT JE PRETUKAO ČOVJEKA - A POLICIJA GA NIJE NI PRIVELA


Danas (24.08.2012.) oko 15.15 sati me je nazvala osoba sa sakrivenim brojom koja je 15. kolovoza 2012., pretukla Dražena Veselski i rekla mi ovdje je "Kamaro".

Ja sam rekao da takvog ne poznam i što me treba? Pitao je: Je li dobio sam Branka Stojkovića? Rekao sam - da sam to ja, i pitao o čemu je problem? Osoba je rekla da se zove Ivan Š., o kojoj sam pisao na svom blogu o događaju koji se je desio na Veliku Gospu. (15.08.2012.)

Prepoznao sam glas koji sam dobro zapamtio - to već kad sam bio očevidac vrlo gadnog događaja. Po glasu sam osjetio da osoba koja mi se o-braća je vrlo uzrujana i da isprekidano diše. Najprije su počele prodike o mom lijepom i kulturnom ponašanju. I da trebam maknuti to što sam napisao. Zatim mi je počeo prijetiti da - ima četvoricu koji će me srediti.. Da ima advokate svoje... itd. Ja sam ga (odmah) prijavio policiji - neka se oni s njime bave.

No, kazao sam: da samo kukavice zovu druge ljude sa sakrivenim brojem. I da uostalom nisam mu ja onaj pijanac kojeg je pretukao bez otpora. Između ostalog rekao sam - zašto nije tom pijancu zavalio dvije pljuske - što pijan vozi nego ga je izubijao bez milosti... Tom nervoznom čovjeku koji me je ucijenio i prijetio,.., rekao sam - da bio sam fer i da priču sam objavio pod inicijalima, a sad kad me ljuti - da ću objaviti - puno tvoje ime i prezime - IVAN ŠUMIĆ.

Zanimljivo je, kad sam razgovarao sa gospođom Marijanom Veselski, sa suprugom od Dražena, ona mi je rekla da - oni još uvijek razmišljaju - da li će tužiti IVANA ŠUMIĆA, jer boje se osvete. Da sad najbolje - ono što ovoga trena žele - je da sve se slegne...

Dražen Veselski je hrvatski branitelj i na ratištu gore nije prošao nego sad. I ja sam se poslije pitao; zašto čovjek nije ostao u bolnici - kad je za-dobio takve povrede. Poslije sam shvatio da i on i njegova supruga - željeli su sakriti od javnosti ovu cijelu priču. No, oni bi htjeli biti po onoj uzrečici "jebeni i pošteni".

---------------------------------------
Vođa pokreta ŠTIT
(Predsjednik Udruge za ljudska prava)
BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
00 385 (0) 95 814 82 90
CROATIA / BJELOVAR
brankostojkovic152@yahoo.com
---------------------------------------



NA SMRT JE PRETUKAO ČOVJEKA - A POLICIJA GA NIJE NI PRIVELA

Na religiozni blagdan i državni praznik Velike Gospe(15.08.2012.), ja i moja supruga Živka išli smo u trgovinu PPK-a. U trgovini je bila gužva i ja sam rekao supruzi da ću je pričekati ispred dućana. Stajao sam na nogo-stupu preko puta, tj. ispred zgrade (u ulici Matice Hrvatske), u jednom trenutku čuo sam kako je snažno neki auto crvene boje udario u bankinu na križanju ulica: M. Hrvatske, Masarykove i Trga Kralja Tomislava, i nastavio ići dalje. Tamo u blizini su bila neka djeca. Potrčao sam prema tom mjestu, jer najprije sam pomislio - da je nekoga udario auto.

Kada sam došao do križanja vidio sam iza ćoška da vozilo stoji na kolniku ispred caffe bara "AS". Onda su ubrzo tu stali neki motoristi kraj tog vozila. Jedan izrazito debeli motorist otvorio je agresivno vrata na "crvenoj škodi" i tri puta udario u glavu šofera, zatim ga je uhvatio za prsa odjeće i bacio na tlo.

Nasilnik je viknuo: "Jebem ti mater ubiti ću te skoro si mi pogazio prijatelja!": Dok je taj čovjek ležao na asfaltu, ovaj ga je udario tri puta s desnom nogom u glavu. Čovjek je ne pomično ležao. Na njega je viknuo njegov kolega: "Ubiti ćeš čovjeka!". Nasilnik je udario još tri puta čovjeka nogom u glavu, govoreći - ubiti ću ga. Čovjek je ležao bez svijesti, ali je u jednom trenutku - na kratko probudio se i stavio svoje ruke na lice. Da bi se obranio i zaštitio. Ovaj ga više nije mogao udarati u lice nogom, nego je - dva puta odozgo skočio čovjeku na glavu. Te, ga još udario dva puta nogom u rebra...

Zamislite kako je tom čovjeku bilo - udarac nogom gnječenja odozgor i glave između asfalta. Nasilnik ima oko 140 kilograma.

Kada se sve to dešavalo i kad je bilo sve gotovo - ja sam već bio prišao na nekih 5-6 metara, čovjek koji je ležao bez svijesti kraj svog auta od tih udaraca pomokrio se.

Bilo je to oko 22,15 sati. Evo, i ubrzo dolazi jedna policijska kola, pa druga i treća,., pa policijski džip. Zatim i hitna kola medicinske pomoći. Onda stiže i policijski kombi za prometne nezgode i uviđaje.

Bolničari dižu čovjeka na nosila i skidaju s njega krvavu i poderanu majicu.. Doktorica Soka uzima slušalice i provjerava da li je taj čovjek živ. U jednom trenu on dolazi k svijesti - i govori; dobro su me prebili. On hoće ići kući i neće ići u bolnicu, ali čovjek ne može se pokretati niti ustati. Bolničar i doktorica brišu krv i zamataju glavu unesrećenoga. Doktorica mu govori da mora ići u bolnicu - kako bi učinili detaljni pregled..

Pretučeni čovjek je bio vrlo revoltiran*, te dok su ga oni unosili u kola hitne pomoći - govorio je: Imam pištolj i tko je to učinio nastradati će". Bolnička kola su otišla s tim čovjekom - koji je imao strašne ozljede po svojoj glavi i tijelu... Na čelu lijeve strane bila je na-otečena kvrga - veličine jabuke. Sve je to bilo ružno. Ne znam, što je bilo gore gledati - to brutalno premlaćivanje ili ozljede..

Taj debeli nasilnik (vozio je jednu djevojku) na svom motoru, a sa njima su bila još dvojica muških osoba, odnosno svaki je bio na svome motoru. Oni su imali registracijske oznake KŽ. Njih je policija ispitivala na cesti - i to svakog posebno pokraj policijskog vozila. Razgovor nije trajao po osobi ni minutu. Uglavnom policajci su utvrdili i konstatirali da su sve četiri priče različite.

Debeli je nasilnik tvrdio policiji - da tog vozača nije nitko tukao već da je on sam ispao iz auta van. Govorio je da on je pijana guzica,.., da mu izmjerite sigurno ima 5 promila alkohola. Prije nego što je došla policija debeli vozač motocikla zaprijetio je četvorici djece na biciklima - koji su sve to mogli vidjeli - da nisu ništa vidjeli.

Svi su se policajci razišli osim dva prometna policajca koja su tu navodno čuvali osumnjičene. Jedna policijska kola su se vratila te ubrzo je svim četvero (osumnjičenih) osoba - su bili vraćeni dokumenti od strane policajke - koja je vodila to ispitivanje.. Zanimljivo je da takav teški slučaj vodi obična (mlada) policajka s rokovnikom. I čudno je - da nitko nije došao iz krim-policije. Jer, očito je da se ovdje radilo o kaznenom djelu - ubojstvo u pokušaju...

Debeli "bajker" kojega zovu Ivan, prije nego što su sjeli na motore i otišli - pohvalio se je: "već sam ja nekoliko takvih pijandura poslao u bolnicu na traumatologija. Između ostaloga cijelo vrijeme je policajcu koji ga je čuvao - pričao prče koje nemaju veze sa tim događajom. Samo da bi mu plijenio pažnju - jer ovaj je posumnjao da su ga ovi naganjali s motorima od semafora od suda do tu. I da je čovjek pretučen.

Rekao sam supruzi da mi je žao tog čovjeka - te da nije uredu da ga neko tako pretuče.Otišao sam u bolnicu na kirurgiju zabrinut za život tog čovjeka. Na traumatologiji dežurni mi je rekao da ima povrede glave i rebara... Da će ga uskoro voziti na slikanje.

Otišao sam u policiju i rekao - što sam točno sve vidio. Dežurni smjene je bio Ante Pašalić. Tražio sam od dežurnoga da me netko primi iz krim-policije. Čekao sam tu 15-minuta.

Došla je ona ista policajka s rokovnikom - koja je bila na uviđaju sa još jednim policajcom. Ona me je pozvala u prostoriju koja se koristi za razgovore sa strankama. Detaljno sam joj ispričao cijeli tok događaja.

Rekao sa im da ću im nešto reći - ali da se ne ljute. Da ne ispadne da ja samo kritiziram policiju: mjesto događaja policija je trebala zaštititi sa trakom za uviđaje. Da policajac nije smio ulaziti u auto (BJ-263-CB) i sjedati na mjesto vozača - i tražiti dokumente po autu. Kako bi se lakše utvrdilo - da taj čovjek nije mogao zadobiti takve ozljede (od prometne nezgode) u autu.

Sa osumnjičenima ste trebali obaviti razgovor u zgradi policije. Na mjestu događaja - glavni osumnjičeni brisao je vlažnim maramicama krv sa kožnih crnih rukavica. I brisao je tenisice od krvi u travu i trljao u prašinu... Majica poderana i krvava ostala je na mjestu događaja. Policija je u-veliko pogriješila i nije ni približno odradila svoj posao. Krvi je bilo svuda po "ratkapi" od zadnjega kotača, autu i asfaltu...

Kad sam razgovarao sa vođom smjene u policiji Antom Pašalićem, i kada sam rekao što se je dogodilo, gospodin Pašalić je rekao; da je lijepo što sam kao građanin tako postupio. I da uskoro očekuju u postaji ženu kojoj su javili o nemilom događaju. Rekao mi je da ozljeđeni čovjek nalazi se na psihijatriji. Ja sam ga pitao - tko u policiji širi takve dez-informacije?

Policajka koja je pisala sve što sam ja govorio - rekla mi je: zašto tamo nisam to rekao - što se je dogodilo. Ja sam joj kazao - da je policija mogla vidjeli mene na mjestu događaja i nisu me ništa pitali. Uostalom ne mogu ja govoriti policiji - što ona treba raditi.

Policajka mi je rekla da taj čovjek ima lake ozljede. I da osumnjičeni se zove Ivan Š. i da je rođen 1980. godine. Rekao sam - da to nije istina i da u to ne vjerujem - da pretučeni čovjek ima lake povrede. Tržio sam od policajke da mi se predstavi i da znam s kime sam razgovarao. Mlada gospodična je rekla da se zove Marija T.

Došao sam iz policije kući (iza ponoći) ili bolje rečeno drugi dan 16.08.2012., u 01,15 sati. Toga istoga dana oko 11,00 sati ja sam otišao u bolnicu i saznao ime i prezime od žrtve - koji se zove Dražen V., Na hitnoj su mi rekli da ozljeđeni gospodin nije bolnički hospitaliziran, nego da je otišao svojoj kući sa suprugom.

Sjećam se kako je vrlo agresivni "bajker" na mjestu tog događaja pričao policajcu o Marfijevom zakonu vjerojatnosti i da sve je počelo od toga - kako je ta pijandura skoro pregazila njihovog novog člana na "kawasakiju" 250 zelene boje. Da je njegova baka u Križevcima složila dobre kolače "tiramisu" i da su oni trebali tamo već biti. Policajac koji je bio cijelo vrijeme kraj njega rekao mu je - e da ste progledali i bili malo tolerantni ne bi ispao ovaj incident - bili bi već u Križevcima a ne tu. No, "bajker" obučen u crnoj motorističkoj odori pričao je - da je on puno vremena na cesti i da radi veliku kilometražu - da ima nekulturnih vozača... Puno je pričao: da mu je otac poduzetnik koji radi i za Bjelovarske političare, podno grijanje i laminate,.., posebno je naglasio župana Miroslava Čačiju. Da on nije uvijek ovako obučen, nego nosi odijelo i kravatu, jer obavlja poslove za tatu. On je pričao kako često putuje u strane zemlje i da ide sutra... Kako je rođen u Zagrebu i da su prije 12-tak godina doselili u Križevce. Sa mjesta događaja on je mobitelom zvao "baku" i kazao: "bako tu smo u Bjelovaru jer neki lik nam je stvorio probleme... Ja mislim da je to bio "zamotani" signal - da prorade sve veze oko ovoga događaja.

Dana 17.08.2012., ja sam saznao telefonski broj od žrtve, te sam nazvao i interesirao se; kako je zdravstveno stanje. Javila mi se je gospođa i rekla mi da jučer je bio kod njih policajac - ali nije rekao da postoji očevidac i svjedok tog događaja. Nešto malo kasnije na poziv gospođe obišao sam kod kuće brutalno premlačenoga čovjeka. Što da na kraju kažem nego da ovo je sve velika sramota za naš grad i odgovorne institucije sigurnosti u našoj državi.

---------------------------------------
Vođa pokreta ŠTIT
(Predsjednik Udruge za ljudska prava)
BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
00 385 (0) 95 814 82 90
CROATIA / BJELOVAR
brankostojkovic152@yahoo.com
---------------------------------------

- 17:35 - Komentari (2) - Isprintaj - #