CROSTOJKOVIC1958

< lipanj, 2012 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Travanj 2024 (1)
Veljača 2024 (3)
Listopad 2023 (1)
Kolovoz 2023 (4)
Ožujak 2023 (1)
Listopad 2022 (5)
Kolovoz 2022 (8)
Srpanj 2022 (14)
Lipanj 2022 (13)
Prosinac 2021 (2)
Studeni 2021 (8)
Listopad 2021 (8)
Rujan 2021 (7)
Kolovoz 2021 (11)
Srpanj 2021 (26)
Lipanj 2021 (30)
Svibanj 2021 (32)
Travanj 2021 (14)
Ožujak 2021 (2)
Veljača 2021 (17)
Siječanj 2021 (24)
Prosinac 2020 (29)
Studeni 2020 (15)
Listopad 2020 (15)
Rujan 2020 (21)
Kolovoz 2020 (23)
Srpanj 2020 (36)
Lipanj 2020 (49)
Svibanj 2020 (45)
Travanj 2020 (37)
Ožujak 2020 (43)
Veljača 2020 (32)
Siječanj 2020 (31)
Prosinac 2019 (21)
Studeni 2019 (45)
Listopad 2019 (23)
Rujan 2019 (12)
Kolovoz 2019 (31)
Srpanj 2019 (60)
Lipanj 2019 (83)
Svibanj 2019 (83)
Travanj 2019 (71)
Ožujak 2019 (72)
Veljača 2019 (34)
Siječanj 2019 (54)
Prosinac 2018 (46)
Studeni 2018 (84)
Listopad 2018 (37)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








25.06.2012., ponedjeljak

TKO JE NA FACEBOOKU Irena Miholjevic Pejakovic?


Irena Miholjević Pejaković

SAD ĆEMO VIDJETI TKO VODI NA ĆATU BEZOBRAZNE I NENORMALNE RAZGOVORE. NE ŠIRE PRIJATELJSTVO PREKO FACEBOOKA NEGO PROSTITUCIJU,.., SODOMU I GOMORU, PA ČAK SE SLUŽE SA TUĐIM IDENTITETOM... OVO TREBA BITI POUKA I DRUGIM LJUDIMA,.., PRVENSTVENO MLADIMA, NEKA IZ OVOGA VIDE KAKVIH IMA SVE BOLESNIKA KOJI GMIŽU OVOM PLANETOM ZEMLJA...

20. SVIBNJA 2012. NEDJELJA

Irena Miholjevic Pejaković
pozzz.danas gledala u stranicu prijateljstva otvorila tebe i mogu ti reći nisam te prepoznala po za mene novo j zurki

Branko Stojković
ZDRAVO,

Irena Miholjevic Pejakovic
zdravo

Branko Stojković
ŠTO SE DOBRO RADI? LIJEP JE DAN!!!

Irena Miholjevic Pejakovic
ma ništa odmara se od divna meni ručka nemamkamo a inemam sa kim ležim
čekam dan kada će se nešto početi dešavati kod nas -mislim da su 1.bajkeri 22 .06.


Branko Stojković
TEBE ZANIMAJU MOTORI,

Irena Miholjevic Pejakovic
o da oduvijek obožavam ih a i auti nema što nisam vozila
jedino terenski

Branko Stojković
JA SAM OD MALENA VOZIO MOTORE,.., I DOBRO IMAM ISKUSTVO O VOŽNJI,

Irena Miholjevic Pejakovic
pridružujem se ako me primaš -dolaziš li na promociju motora kod nas na pigik -pohvalno -volim kada se sakupe ja sam među prvima gore nedam se kući

Branko Stojković
GDJE SE TO ODRŽAVA, MISLIM U KOJEM GRADU,

Irena Miholjevic Pejakovic
ja sam iz Petrinje a održava se na pigiku 3 dana ide se od zagreba ka Brestu preko kupe pa ulaziš u petrinju kreneš desno ka tabli Topusko ,glina i samo ravno nedlaeko je ispred tebe brdašce i ispred velika livada u donjem dijelu jako pregledno nekada je tamo bio hotel pigik istoimeni -traje 3 dana -ima ih iz cijele evrope

Branko Stojković
I TI BI ME PRIMILA U GOSTE ???


Irena Miholjevic Pejakovic
a nebih ja ima tamo gdje -ja imam veliku obitelj

Branko Stojković
ZNAČI BIO BIH SAM,

Irena Miholjevic Pejakovic
nebi ima mladih dama

Branko Stojković
HA, HA, HA,

Irena Miholjevic Pejakovic
o da

Branko Stojković
AKO SMIJEM PITATI - KOLIKO IMAŠ GODINA, KAD TAKO GOVORIŠ,

Irena Miholjevic Pejakovic
44 nema zime ja sam u najljepšim godinama ,pokretna mlada i fletna

Branko Stojković
PA, ŠTO KAŽEŠ IMA MLADIH KOMADA,.., JA ŽENU GLEDAM U SRCE... ŠTO ĆU JA SA KLINKAMA,, IMA LIJEPIH ŽENA I OD 53 GOINA,

Irena Miholjevic Pejakovic
kako ti kažeš a koliko godina imaš ovdje nepiše -i dali je ovo tvoja mečka od auta


Branko Stojković
DA, JA VOZIM UVIJEK DOSTA DOBRE AUTE, I JA UVIJEK DOBRO IZGLEDAM, POGLEADAJ MOJE FOTOGRAFIJE,,

Irena Miholjevic Pejakovic
hoću a godine ??? tajna ili ????

Branko Stojković
IMAM 53 GODINE, PRIJE NEKOLIKO MJESECI SE JE SLIKAO JEDAN MOJ POZNANIK KOJI SE BAVI SPORTOM,, DA VIDIŠ SLIKE JA BOLJE IZGLEDAM OD NJEGA,.., GODINE MENI NISU BITNE,,
TREBA PISATI "SAM"
ON IMA 22 GODINE,

Irena Miholjevic Pejakovic
oki slažem se imala ljubav davno tih razmaka u godinama i mogu ti reći upravu si godine neznače ama baš ništa a koliko bi meni dao da ti nisam rekla za godine -mnogi rekli mlađa

Branko Stojković
SAD ĆU POGLEDATI TVOJ PROFIL, MALO PRIČEKAJ,

Irena Miholjevic Pejakovic
dobro
jesi pogledao i koji je komentar

Branko Stojković
TI SI SA KĆERKOM,

Irena Miholjevic Pejakovic
da zašto

Branko Stojković
MA, NIŠTA, OVA SLIKA NA TVOM PROFILU, TI SI U TRAPER JAKNI, NE OVA U BIJELOJ MAJI,,

Irena Miholjevic Pejakovic
da i koliko bi mi dao godina
a ova druga je moja sestrična

Branko Stojković
MAČKO NEMOJ SE LJUTITI, FIZIČKI SI SE ZAPUSTILA,.., GOVORIM ZA TVOJE OBRO, ŠTO PRIJE SE UHVATI SPORTA, ALI TO NIJE RAZLOG DA MI NISI DRAGA I DA NE BUDEMO PRIJATELJI, ODNOSNO DA SE NE DRUŽIMO,,, JA VOLIM ISKRENOST,,,

Branko Stojković
DOBRO,
KUDA SI SAD POBJEGLA, NISI SE VALJDA NALJUTILA,

Irena Miholjevic Pejakovic
ma nema brige jesam i to je činjenica jer sam jako bila ,imala problema sa mužem sada sam se itekako jako opustila -mir je pa eto pio je jako ,tukao i mene i troje djece radio u prometnoj policiji i mogao što je htio ja sam sada stučena i neka nikakva sam -ISKRENO nije mi do ničega a u međuvremenu sam jako oglušila i to me je pokopalo on me se srami ,isprdava a i djeca neradim glođem se nije dao ,a sada ti reci kako bi ti vbilo

Irena Miholjevic Pejakovic
imala prometnu bila sam oduzeta dugo

Branko Stojković
DRAGO MI JE ŠTO SI OSLOBODILA DUŠU SVOJI, I ŠTO TAKO SLOBODNO SMENOM RAZGOVARAŠ,, MORAŠ IMATI SNAGE IĆI DALJE, IMAŠ SAD MENE KAO PRIJATELJA, KOJI TI NEŠTO VRIJEDI

Irena Miholjevic Pejakovic
hvala ti teško mi je neličim na sebe
suze teku

Branko Stojković
IMAŠ INTERNET - UPIŠI U GOOGLE MOJE IME I PREZIME PA ĆEŠ VIDJETI SVE O MENI,, I PROTIV ČEGA SE SVE BORIM,,

Irena Miholjevic Pejakovic
pa bila sam na tvojoj stranici ali nisam zagledala pod čim je upisano molim

Branko Stojković
JA TI ŽELIM VRATITI VJERU, U SEBE, I LJUBAV U ŽIVOT,,

Irena Miholjevic Pejakovic
hvala ti uspiješ li biti ću ti dovijeka zahvalna
ma divan si vidjevši tvoje slike pala sam -koje tijelo imaš a ja sam lošega izgleda a mlađa sam

Branko Stojković
VODIM TI JA OPAKU BORBU, PROTIV - NE POPRAVLJIVIH NAKAZA, NA OVOJ PLANETI ZEMLJI,

Irena Miholjevic Pejakovic
vidim sada pomalo gledam o čemu pišeš ti

Branko Stojković
VIDIŠ DA JE CIJELI SVIJET TEŠKO ZABLUDIO,,

Irena Miholjevic Pejakovic
da istina je

Branko Stojković
IMAŠ O MENI 100 KNJIGA BAREM PO 500 STRANICA, KOJE SE MOGU SASTAVITI,,

.

Irena Miholjevic Pejakovic
nisam znala sada pomalo čitam i pogledati ću sve

Branko Stojković
IMAT ĆEŠ VREMENA, PROĆITAJ SVE O MENI, TO ĆE TI KORISTITI,,

Irena Miholjevic Pejakovic
hoću itekako

Branko Stojković
BORIM SE PROTIV ONIH KOJI SU UNIŠTILI LJUDE, TJ. NAROD,,.,, I NAMETNULI IM PAKLENE SUDBINE,, KAO I TVOJA,, SAD, ONAJ TKO HOĆE VAN NEKA ME SLIJEDI,,
ZAJEDNO IH MOŽEMO POBIJEDITI,

Irena Miholjevic Pejakovic
da naravno slažem se sa tobom ali politika mi baš nikada nije išla od ruke trebala bih malko pročitati neka djela pa krenuti tek onda -razočarana sam

Branko Stojković
MORAŠ, DOISTA VJEROVATI U POBJEDU, TAKO MOŽEŠ IZ SITUACIJE VAN,,
MA PUSTI, POLITIKU,,.., TO JE TVOJ ŽIVOT, POLITIKA JE TO I NAPRAVILA, SVE,,

Irena Miholjevic Pejakovic
nemam posla on me ucijenjuje utjerava u strah ima jedan problem veliki ja bih ga rješila ali neznam kako dalje
ma prepustila sam se kako ide neka ide

Branko Stojković
NE SMIJEŠ KLONUTI, SVIMA JE TEŠKO, MORAŠ POČETI RAZMIŠLJATI, I BUDE PRAVA BORBA,, SAMA KAŽEŠ PREPUSTILA SAM SE - DA IDE KAKO IDE,, TO NE SMIJEŠ,,

Irena Miholjevic Pejakovic
želim rastavu braka a kada pogledamkoliki je postupak a ostala bih bez svega trpim -sve je stvari pobacao -kod nj.nismo imali mjesta brat nas istjerao a svoje kupio ja nemam ništa sada eto naj.problem
ma budalasta sam znam ali neznam kako dalje kada neradim i kamo kada bih krenula tim putem

Branko Stojković
MORAŠ KRENUTI, OD NULE, OD POČETKA, GRADITI SVOJU BUDUĆNOST, ODNOSNO SEBE UZDIZATI DUHOVNO I TJELESNO,,
KRENI ODMAH, I TO OD DANAS,,

Irena Miholjevic Pejakovic
moram i krenuti ću slažem se čekam 6 mjesec ako bih dobila posao kako mi je obećala kolegica ona ima udrugu za pomoć starijima i nemoćnima -bilo bi super za mene
disi sada

Branko Stojković
JA BUDEM NAVEČER NA FACEBOOKU, ČUJEMO SE POZZZZZZZZZ!


Irena Miholjevic Pejakovic

večer

Branko Stojković
ZDRAVO,

Irena Miholjevic Pejakovic
kako smo

Branko Stojković
JESI SE MALO SABRALA,,

Irena Miholjevic Pejakovic
teško mi je bilo jer sam ti se ispovijedala kao kod popa -sada je malko bolje smirena

Branko Stojković
TO JE DOBRO,,,

Irena Miholjevic Pejakovic
napokon da bolje je nitko nezna kako mi je a svi osuđuju mene a neznaju da nisam smjela nikuda pod 1 a kamoli raditi
podizala sama 3 djece a on se provađao po bitijama a kada bi dođao ajmo na mene pa na djecu

Branko Stojković
SAMO SE DOBRO SKONCENTRIRAJ, I SVE BUDE DOBRO,,

Irena Miholjevic Pejakovic
znaš kada ili ću otići od kuće zauvijek ,ili se rastati nema druge propala sam samo žderem uteha

Branko Stojković
O SVEMU DOBRO RAZMISLI ŠTO ČINIŠ,

Irena Miholjevic Pejakovic
zašto ?
nemam više volje za takav život
govori kako misliš
djeca su odrasla dvoje punoljetne a treći 15 godina dvoje rade

Branko Stojković
KAŽE KROJAČKA POSLOVICA - ŠEST PUTA MJERI - JEDNOM REŽI,,

Irena Miholjevic Pejakovic
odlično onda propade ja sa svoim mišljenjem nisam pametna kako i kamo dalje

Branko Stojković
TI OČITO SLABO VJERUJEŠ MENI,,

Irena Miholjevic Pejakovic
slabo vjerujem sebi samopouzdanje je na 0
zbunjena sam neznam što da mislim

Branko Stojković
IDEMO MALO NA - PITANJA - JE LI ZNAŠ KOLIKO VRIJEDI TVOJ ŽIVOT, JESI O TOME KADA RAZMIŠLJALA????

Irena Miholjevic Pejakovic
jesam znam koliko ja vrijedim ,mada smijati ćeš se stalno mislim kako bi bilo djeci bez mene kada bi bili samo sa njim jer je vičan piću

Branko Stojković
AJDE TI POBJEDI NJEGA, SMISLI PLAN,, I OKRENI GA OBITELJI,,,,

Irena Miholjevic Pejakovic
teško pokušavala sam na 1000 načina oduvijek ,ali kako je tko rekao tako je oduvijek bilo a moja leđa dobivala pijance dvorila dan i noć i dobivala po leđima sada on je u mirovini nema otkuda piti sada reži i samo se prijeti da me bude ubio

Branko Stojković
STRAŠNO, , GDJE SU MOMENTALNO DJECA,,,

Irena Miholjevic Pejakovic
doma ali svakim danom odlaze na posao a sa posla se nevraćaju jer nemju što doma raditi pa kasne satima
samo da nisu doma

Branko Stojković
KOLIKO SU STARI, VIDIO SAM IMAŠ LIJEPU KĆER,,, DRUGI??'

Irena Miholjevic Pejakovic
22,19 kći, i mlađi sin 15
martin, ivana ,matija -muško

Branko Stojković
IMAŠ VELIKU I LIJEPU DJECU, JE SI REKLA IM SVAKODNEVNO - DA IH VOLIŠ,,, TO PUNO ZNAČI,,.. JA SVOJOJ DJECI UVIJEK GOVORIM,,,

Irena Miholjevic Pejakovic
jesam -mada su pod velikim utjecajem njega oni se njega najvj.boje

Branko Stojković
ZAŠTO SE BOJE, RECI JEDAN RAZLOG,

Irena Miholjevic Pejakovic
pa neznam kako bih to rekla mislim da je opstanak u pitanju dok sam radila jedno određeno vrijeme 3 mj.svi oko mene a sada samo oko njega

Branko Stojković
JE LI SA DJECOM SE DRUŽIŠ I SVETUJEŠ,

Irena Miholjevic Pejakovic
nežele k meni otkada nečujem rekla sam ti

Branko Stojković
ŠTO TI SE DESILO, DAJ RECI,..

Miholjevic Pejakovic
oglušila sam jako ništa maltene nečujem slabo imam oštećenje sluha 100 db.lijevo uho ,desno 95

Branko Stojković
OD ČEGA, I OD KADA TO TRAJE,

Irena Miholjevic Pejakovic
preboljela meningitis kaže doktor kao malena a traje od srednje 1.razreda pomalo -rekla sam mojima ali oni me nisu slušali i tako malo pomalo eto to mi je već 3 aparat koji nepomaže mnogo samo 20 db

Branko Stojković
JESI SE INTERESIRALA U SVJETSKOJ MEDICINI,,

Irena Miholjevic Pejakovic
jesam oštećeni su slušni živci pomoći nema operacija ne vrijedi
ostalo 1 godinu i gotovo potpuno gluha ću biti

Branko Stojković
ZAŠTO JE TVOJ MUŽ PROMIJENIO SE TAKO,.., IMA LI ON DRUGU,,,

Irena Miholjevic Pejakovic
neznam kaže da nema ali ja nevaljam i srami me se otkada se teško sporazumjevam
nikuda samnom

Branko Stojković
DAJ MALO PORADI NA SEBI,.., UTEGNI LINIJU, UREDI SE ITD,

Irena Miholjevic Pejakovic
znaš da razmišljam o tome čitavi dan otkada smo govorili o tome znam da nisam ružna mnogi bi bili sretni da me imaju -i hoću vjeruj mi

Branko Stojković
KRENI DANAS,

Irena Miholjevic Pejakovic
da
slušam te

Branko Stojković
NEMOJ BITI LIJENA, UČINI NEŠTO NA BOLJE, I TO NA SEBI,,.., SVE IZGUBLJENO SE MOŽE VRATITI,,.., I BITI JOŠ BOLJE,,,

Irena Miholjevic Pejakovic
nadam se i želim naprijed
poslušati ću a i on se jako zapustio ma oduran je debeo

Branko Stojković
I DRUGIMA JE TEŠKO,, GOTOVO SVAKI DAN JAVLJAJU MI SE LJUDI,, IZ RAZNIH KRAJEVA,, HRVATSKE,, ŽIVE U SIROMAŠTVU I BIJEDI,, TRAŽE OD MENE NOVAC,, ONIMA KOJIMA SAM POMOGAO NISU MI SE VIŠE JAVILI,, NEKI SU HTJELI DA IH UZRŽAVAM STALNO,,., GLAD VLADA U HRVATSKOJ,,, KAD HOĆU OVU BANDU SKINUTI DOLJE,,.,, ONI MI NE POMAŽU,.., NEKA ONDA I TAKO ŽIVE,,

Irena Miholjevic Pejakovic
ja kada bih dobila posao znala bih to cijeniti a novac znam pošteno zaraditi -nikada nebih tražila milostinju kada bi imala dobrotvora kao ti
laka noć do sutra
on je došao mir

Branko Stojković
TKO JE DOŠAO,

Irena Miholjevic Pejakovic
ma možemo spavati se okrenuo on

Branko Stojković
NE KUŽIM - ŠTO SI NAPISALA, JER NIJE RAZGOVJETNO,,

Irena Miholjevic Pejakovic
moj muž
možemo govoriti jer se okrenuo spavati

Branko Stojković
ŠTO TO ZNAČI??

Irena Miholjevic Pejakovic
koje on samo snima i nevoli da sam ja za fb .jedino ako mu se spava -brani mi i to jedva sam se izborila za fb

Branko Stojković
ZNAČI MUŽ TI SPAVA, TAKO RANO,

Irena Miholjevic Pejakovic
da
zašto
neka radi što hoće
meni mira

Branko Stojković
PITAJ GA ZAŠTO TI NEKAŽE DA TE VOLI KAO I PRIJE, U MLADIM DANIMA,,

Irena Miholjevic Pejakovic
neželim tužna sam rekao mi je da mu sada više netrbam djecu sam podigla kaže mi jebi se ti

Branko Stojković
I SAMO TAKO, ZABORAVLJA LJUBAV,,, MOŽDA DA NE PIJE - BI MU MOZAK DRUGAČIJE RADIO,,

Irena Miholjevic Pejakovic
ma sada nepije ali je na gotovs jer je kroner aa ima malu mirovinu pa nema love 2900 u plavcima radio 4 puta se slupao prometna i otišao pod mus u mirovinu nema otkuda sada je bijesan

Branko Stojković
KOJI MU JE VRAG,, JE LI TAKAV SLABIĆ A NEMOŽE PRESTATI PITI,,,

Irena Miholjevic Pejakovic
oduvijek
noć

Branko Stojković
JA, ZNAM BITI DOKASNO NA FEJSU,, DO 03,00 UVIJEK SE MOŽEŠ JAVITI,, POZZZZZZZZZZ


21. SVIBANJ 2012., PONEDJELJAK

Irena Miholjevic Pejakovic
pozzzz

Branko Stojković
KOME SU TO ONI ODGOVORNI?!
Politička banda tajno se je udružila da urotom pljačkaju narod. I oni to zovu vlast i država... Zavjet šutnje pod krinkom slobode i ljudskih prava, je farsa i najveća obmana od pamtivijeka.. Ista lica, različite maske,.., Novi je Zavjet Crkve i politike, da olako žive na račun ljudi - koji se u Ustavu zovu građani.

Irena Miholjevic Pejakovic
da slažem se mada 1.dobra večer kako smo i ako smijem znati što si po zanimanju

Branko Stojković
PO ZANIMANJU SAM, ČOVJEK,,

Irena Miholjevic Pejakovic
a dalje nema večer
kako smo ljti ili ozgiljni

Branko Stojković
TI TO MENI O BONTONU???

Irena Miholjevic Pejakovic
ma ne imam osjećaj da te je netko naljutio i to jako imam li pravo

Branko Stojković
KAKO NE, VIDIM IZ BJELOVARA NAJVEČEG LOPOVA IZABRALI SU ZA PODPREDSJEDNIKA U HDZ,.., I JA DA U BOLJU BUDUĆNOST VJERJEM,, TAKVO ĆE NAS VODITI,,, I MI ĆEMO TOBOŽE BOLJE ŽIVJETI,,
VJERUJEM,

Irena Miholjevic Pejakovic
nisam gledal vijesti odmaram se
ali osjećam ljude
imam neko 7 -čulo

Branko Stojković
ZAŠTO NE PRATIŠ,,.., ONI SU TI KRIVI, I SVIMA DRUGIMA, TO JE BANDA,, DANAS ODEM U DUĆAN I SAMO ZA HRANU POTROŠIM 100 EURA,, SVE SU POSKUPILI I NIKOGA NIJE BRIGA, PA TO SU BOLESNICI,, SVE OD NARODA,,

Irena Miholjevic Pejakovic
BOLESNA SAM NEŠTO MI NIJE DOBRO IMAM NEKE KVRGE NA VRATU KOČI ME NEMOGU HODATI

Branko Stojković
E, NEMOJ SE LJUTITI, IMA SEDMI KURAC, TKO TI JE NAPUNIO GLAVU, DAJ MI OPIŠI TO ĆULO,,

Irena Miholjevic Pejakovic
nitko imala sam oca kojem sam morala čitati misli nikada nije htio reći što mu je ,a sada i mamlaza naučila sam a i osjećam recimo svaki put kada se on znao slupati znala sam djeca već govorila da sam vještica

Branko Stojković
E, DAJ BUDI REALNA, TKO TI NAPUNIO GLAVU,,,

Irena Miholjevic Pejakovic
nitko kažem ti
objasni

Branko Stojković
VIDIM PUNO IMA ONIH KOJI IMAJU MISLI, KOJE NEMAJU VEZE SA STVARNOŠĆU,,.., IMAJU PSIHU BOLESNU,,,

Irena Miholjevic Pejakovic
ja nemam dresirana
sor<

Branko Stojković
SAD MALOČAS KAŽEM JEDNOJ DA JE NEVALJANŠTVINA KOJA SE DRUŽI I KLANJA PSIMA I IMA S NJIMA PERVERZIJE

Irena Miholjevic Pejakovic
bok zaboravila sam ti reći da sam davno polagala psihologiju ,pa možda i zato dobro poznajem ljude

Branko Stojković
ZDRAVO,

Irena Miholjevic Pejakovic
zdravo


Branko Stojković
ZDRAVO, JE SI DOBRO,
DOBRO,,

Irena Miholjevic Pejakovic
jesam -ali umorna ovo vrijememi neodgovara bole me stare rane
prometna

Branko Stojković
ŠTO JE BILO S PROMETNOM,

Irena Miholjevic Pejakovic
pa letjela sam kao pješak na pješačkom 5 metara od auta bacila me žennska ima 6 godina
ako ne i 7

Branko Stojković
ŠTO - JE TA OSOBA OGOVARALA,,

Irena Miholjevic Pejakovic
pa je ali ništa koristi dobila sam 5 tisuća kuna a nisam mogla nikamo 3 mjeseca bila oduzeta ligamenti strgani i kukovi dobili ajoj itekako

Branko Stojković
KAKO SAMO 5 TISUĆA,,
SAMO,
5. TISUĆA,

Irena Miholjevic Pejakovic
nemam pojma ganjao neki odvjetnik Ivin iz Petrinje radi u sisku

Branko Stojković
TAJ TE JE PREVARIO, PRIMIO JE MITO,, I PODIJELIO LOVU,,
TO JE OZLJEDA ZA 100.000 KN,,

Irena Miholjevic Pejakovic
maneznam i sretna sam da hodam a kada se sretnemo ovdje samo pogne glavu dolje -a u osiiguranju Merkur plaćali smo sve za mirovinu kao da radim i ide mi radni staž i kada sam stradala u ugovoru pisalo da bi trebala dobiti 15 tisuća eura i ništa

Branko Stojković
SAD JE GOTOVO, ALI NISI SMJELA TO DOZVOLITI, DA TE PREVARE, A GOVORIŠ DA POZNAJEŠ PSIHOLOGIJU LJUDI,


Irena Miholjevic Pejakovic
poznajem i rekla sam tamo gdje sam išla ali on je rekao da je to osiguranje nekakvo nikada čuo slabo-zvalo se Atlas-pozdrav

24. SVIBANJ 2012. ČETVRTAK

Branko Stojković
ZDRAVO,

Irena Miholjevic Pejakovic
zdravo sory miš me jebe pardon
od kompa
gdje si sada ?
ovdje sam
haki
halo
pardon

25. SVIBANJ 2012. PETAK

Irena Miholjevic Pejakovic
zdravo

Branko Stojković
BOG !

Irena Miholjevic Pejakovic
olala kako to da negledaš nogomet

Branko Stojković
NEĆE MI NOGOMET DATI KRUHA,,
ŠTO GLEDAM,

Irena Miholjevic Pejakovic
bravo ti si za moju kuću ,tako ja uvijek govorim ovaj ludi ,vrišti za njim -baca se ma svašta

Branko Stojković
RECI MU DA SE OTRIJEZNI I DA RAZMISLI S TINTAROM SVOJOM,
DA ŽIVOT IMA VEĆU VRIJEDNOST, OSIM VEGETIRANJA,,

Irena Miholjevic Pejakovic
nema greške ali to kod njega nevrijedi takav je oduvijek ,tv-nogomet,5 dnevnika od pola šest i nadalje poljoprivredne emisije i alkohol i trganje strojeva i mojih i dječijih leđa

Irena Miholjevic Pejakovic
a sada dečki narasli pa se sada neusudi a i neki dan rekao da sam sada invalid a da nisam da bi me sredio
ostao bez teksta

Branko Stojković
DOŠLO JE DO TEHNIČKIH PROBLEMA U PREKIDU, ZAPEO SAM S NOGOM U ŽICUO OD LAP-TOPA PA SE JE ISKLJUĆIO, TO SAM TI HTIO REĆI - JA NE ODEM KAO TI - JA SAM FIN ČOVJEK... IAKO SE SPREMAM VAN U 00,00 SAM NA FACEBOOKU,, TO JE OKO 12, SATI,, ZDRAVOOOOOOO!!!!!

Irena Miholjevic Pejakovic
ja imam problema sa kompom a ja neodem namjerno stalno šteka

Branko Stojković
TI DOSTA NE RAZGOVJETNO PIŠEŠ, DAJ USTABILI SVOJE MISLI,,, ČUJEMO SEEEEEEEE!

Irena Miholjevic Pejakovic
večer

02. LIPANJ 2012., SUBOTA

Branko Stojković
ZDRAVO,

Irena Miholjevic Pejakovic
evo me ma jadi me neki kompa
o čemu ja nerazgovjetno govorila
neki dan
gdje si

Branko Stojković
AKO HOĆEŠ SE DOPISIVATI PIŠI MI REČENICE RAZGOVIJETNO NE ŽELIM (DEŠIFRIRATI) TVOJE RASTRESENE GOVORE.

Irena Miholjevic Pejakovic
rekla sam onaj dan prije je pio javno u prevodu svi su znali ,sada pije tamo gdje ga nitko nevidi a doma govori da je trijezan -napada -eto

Branko Stojković
TVOJE RIJEČI, TJ. MISLI NEMAJU NI POČETAK NI KRAJ, TO SAM MISLIO, DA BOLJE SE I RAZGOVJETNIJE IZRAŽAVAŠ,,

Irena Miholjevic Pejakovic
noć

08. LIPANJ 2012., PETAK

Irena Miholjevic Pejakovic
što se radi ?

Branko Stojković
BORIM SE PROTIV PEDERA.

Branko Stojković
POKRET ŠTIT PROTIVI SE I OSUĐUJE GAY PARADU U SPLITU 9. LIPNJA 2012. GODINE

25. LIPNJA 2012.

Branko Stojković
MA ŠTO TI TO PREDSTAVLJA - ĐUBRE?! ŠALJEŠ MI PORUKE DA NEMAŠ ŠTO JESTI I OD ČEGA ŽIVJET,.., DA TE PIJANI MUŽ TUČE.. A TI SE BAVIŠ TAKVIM SRANJIMA.. POSTAVLJAŠ SLIKE ŽIVOTINJA - MAČAKA. JA TAKVE ODMAH SKIDAM SA LISTE PRIJATELJA....


Irena Miholjevic Pejakovic
JA NIKADA NISAM REKLA DA NEMAM ŠTO JESTI MALO ČITAJ BOLJE ŠTO SE PIŠE A MOJA LJUBIMICa te se netiče -pokojna je eto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
smanji alkohol

---------------------------------------------------------

NAPOMENA: SVE OVE RIJEČI U ORGINALU I IZVORNOM PRIJEPISU POHRANJENE SU NA ĆATU FACBOOKA.


Vođa pokreta ŠTIT
BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
00 385 (0) 95 814 82 90 
CROATIA / BJELOVAR 
brankostojkovic152@yahoo.com
--------------------------------------------

- 13:27 - Komentari (4) - Isprintaj - #