CROSTOJKOVIC1958

< veljača, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29        

Travanj 2024 (1)
Veljača 2024 (3)
Listopad 2023 (1)
Kolovoz 2023 (4)
Ožujak 2023 (1)
Listopad 2022 (5)
Kolovoz 2022 (8)
Srpanj 2022 (14)
Lipanj 2022 (13)
Prosinac 2021 (2)
Studeni 2021 (8)
Listopad 2021 (8)
Rujan 2021 (7)
Kolovoz 2021 (11)
Srpanj 2021 (26)
Lipanj 2021 (30)
Svibanj 2021 (32)
Travanj 2021 (14)
Ožujak 2021 (2)
Veljača 2021 (17)
Siječanj 2021 (24)
Prosinac 2020 (29)
Studeni 2020 (15)
Listopad 2020 (15)
Rujan 2020 (21)
Kolovoz 2020 (23)
Srpanj 2020 (36)
Lipanj 2020 (49)
Svibanj 2020 (45)
Travanj 2020 (37)
Ožujak 2020 (43)
Veljača 2020 (32)
Siječanj 2020 (31)
Prosinac 2019 (21)
Studeni 2019 (45)
Listopad 2019 (23)
Rujan 2019 (12)
Kolovoz 2019 (31)
Srpanj 2019 (60)
Lipanj 2019 (83)
Svibanj 2019 (83)
Travanj 2019 (71)
Ožujak 2019 (72)
Veljača 2019 (34)
Siječanj 2019 (54)
Prosinac 2018 (46)
Studeni 2018 (84)
Listopad 2018 (37)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








02.02.2012., četvrtak

U KRIMINAL UPLETEN SAMO HAKO NE BRANKO STOJKOVIĆ



REAGIRANJE

na članak u VEČERNJEM LISTU koji je objavljen u subotu 21. 04. 2007. na str. 27. pod nazivom „Pršte međusobne optužbe o upletenosti u kriminal“

Poštovani !

Svakome se građaninu i čovjeku jamči se pravo na ispravak javne vijesti, stoga od Vas tražimo da izvršite DEMANT a odnosi se na riječi koje smatramo da u vašem objavljenom tekstu nisu tačne. Naša Udruga „ŠTIT“ nije upletena u nikakve kriminale, a pogotovo u neke nedopuštene radnje, no u ovome REAGIRANJU to i dokazujemo. Treba izbaciti riječi: „međusobne optužbe o upletenosti u kriminalu“. Mi se međusobno ne optužujemo nego udruga „ŠTIT“ dokazuje nezakonite radnje u radu udruge HAKO. Još jednom tražimo od Vas da izvršite DEMANT ovih riječi prema Članku 38. Zakona i Ustava Republike Hrvatske o javnom informiranju.

Te ujedno Vas zamoljavam da objavite moje ovo važno REAGIRANJE o predsjedniku HAKO-a Danijelu Horvatinoviću koji se lažno brani te mi prijeti podnošenjem kaznene prijave protiv mene, što je obmana javnosti i izgovor – kada on biva otkriven u bezakonjima.

U ovom reagiranju želim Vam dati jedan opširni pregled te stvoriti sliku kako bi imali bolji uvid u istinu, tj. događanja što se tiče Hrvatske antikriminalne organizacije i njenog djelovanja u Bjelovaru i cijeloj Hrvatskoj.

HRVATSKA ANTIKRIMINALNA ORGANIZACIJA ŽIVI U SIMBIOZI SA VJERSKIM OBREDIMA – A TO U NJENOJ REGISTRACIJI NIJE NAVEDENO.

Ured državne uprave u Varaždinskoj županiji, Pododsjek za društvene djelatnosti i opću upravu – Ispostava Novi Marof, rješavajući po zahtjevu Hrvatske antikriminalne organizacije iz Vrtlinovca 63 (Varaždinske Toplice) za upis u Registar udruga RH, temeljem članka 14. stavka 4. Zakona o udrugama (NN br. 88./01 i 11/02-ispr.) donosi Rješenje o registraciji Klasa: UP/l – 230-02/06-01/28., Ur.broj: 21826-10-03-06-02., Novi Marof, 16.08.2006.

Iz HAKO-a programa proizlazi da je to organizacija građanske inicijative koja se bori protiv kriminala i korupcije te pružanja pomoći i potpore žrtvama korupcije u Republici Hrvatskoj. HAKO-a će nastojati ujediniti sve ljude u zajedničku borbu protiv kriminala i korupcije. Predsjednik HAKO-a je Damir Rožman, tajnik Mario Lozić, a kordinator Miroslav Rajh, koji su se ocjepili negdje pred 6 - 7 godina od Pokreta „Hara Krišna“. Ta skupina sada djeluje zasebno, a Damir Rožman je njihov šef.

Udruga „ŠTIT“ dok je ušla u savez sa HAKO-om to onda nije ni izblizine znala. Nas je vezao isti program i načela rada. Branko Stojković je postavljen u glavno vijeće HAKO-a te je imenovan za predsjednika ogranka grada Bjelovara, i postavljen za povjerenika županije Bjelovarsko-bilogorske.

No, ja sam nakon 6 mjeseci provedenih u toj organizaciji shvatio da od plemenite Hrvatske antikriminalne organizacije nema ništa – da je u biti ta organizacija za „lešinarenje“, ne za obranu ljudskih prava i građanskih sloboda... Ja sam u HAKO-u trebao biti neka vrsta logističara za „reketarenje“ i to poznatih korumpiranih političara i bogatih gospodarstvenika, koji su svoju imovinu stekli na nezakoniti način.

O tajnama HAKO-a nitko puno nezna, Branko Stojković je prvi koji ih iznosi javnosti, sad otkriva, i vrijeme je, da javnost upozna se sa radom tih prevaranata. U njihovom „leglu“, tj. sjedištu u Vrtlinovcu koje se nalazi na brdima Varaždinskih Toplica, tu je doselila i egzistira sekta iz Samobora, odakle je bila protjerana od građana, odnosno roditelja...

Ne tako davne 2001. godine naveliko se o „njima“ pisalo i o samozvanom guruu i duhovnom učitelju Damiru Rožmanu, električaru koji je poznat po tome što mu sljedbenici za rođendan peru noge u mlijeku koje nakon toga ispijaju. No, riječ je o sekti koja na različite načine dolazi do novca za svoje djelovanje.

Mora se priznati da u Bjelovaru je HAKO-a razgoličen. Branko Stojković će dokazati da tu organizaciju nemogu voditi ljudi iz sektaškog podzemlja kriminala, kao i samozvani svećenici, koji su zagrizli u goleme kaznene prijestupe. Damir Rožman predsjednik HAKO-a nije siromašan čovjek, ali nije ni bogataš milijunskih razmjera. Svoju imovinu on je stekao na „mutnim“ poslovima, za njega čak njegovi sljedbenici i po ulicama prose, dok on se u raznim kupkama kupa i ide na masaže...

Ja nisam htio priznati njihovog Boga, i to je gotovo pravi razlog zašto im nisam valjao. Ja se nisam htio klanjati njihovim kipovima, kumirima, i idelopoklonstvima, i mitskim osobama koje su oni imali na slikama. Ta božanstva ja nisam prihvatio, i zato sam otišao. Drugi je razlog bio što njihove namjere nisu bile čiste. Ili bolje rečeno bavili su se ucjenama i vrbovanjima..

I zaista, sa svakim dubljim korakom razvitka kritike nastupa i „novo otkrivenje“ prirode i stajališta HAKO-a, koja je više izrabljivačka „plemenska udruga“, nego formalna društvena svijest koja bi mogla pomoći obespravljenim ljudima.

Kada sam se god sastajao sa Rožmanom i njegovim ljudima u središnjici, oni su me potajno snimali, i sve moje govore su poslije analizirali. Shvatio sam da me hoće zloupotrebiti i iskoristiti za vlastite koristi. Nije mi se sviđalo što šef Rožman ide na masaže i ujedno uvodi neke glupe igre za zabavu, a dok njegovi sljedbenici rade kao ludi robovi za njega. Činjenica je da se HAKO-a na taj način obogatila kao organizacija, a s njima surađuje i policija iz Novog Marofa.

U HAKO dolaze takvi ljudi kao što je Danijel Horvatinović, koji dobro znaju lagati i jako varati. To njih privlači. Da to nije tako i da nije istina, onda Rožman i njegovi sektaši ne bi tako žarko stali iza Horvatinovića, i branili preko novina njegove lopovske stavove. To je žalosno. Oni žele od kriminalca napraviti sveca i poštenjačinu. Moram nadalje reći: Tko u njih vjeruje nije normalan. Dobar je primjer u Bjelovaru, gdje kriminalca Danijela Horvatinovića postave za predsjednika ogranka HAKO-a.

Nešto manje od godinu dana rođeno je „čudovište“ zvano HAKO-a, koje je velika obmana za građane. Dicidirano se ne kaže zašto sam ja smijenjen? Ispašće da se sam hvalim, ali ja sam pravi i dosljedni borac, i zato baš nitko me ne može dopeljati u „škripac“, oni nisu istina, ja sam istina, i nikoga ja ne želim lažno zavesti, tj. obmaniti, a sve što takvi govore protiv mene – da bi mi naštetili – je LAŽ.

Rožman je čak i snimio film o meni kako bi i mene mogao ucjenivati. On sve uhodi, i kako bi učestalo držao sve pod kontrolom, to radi svima, pa i svojim sljedbenicima, od kojih nekima, od njih je došlo da izvrše samoubojstvo. U HAKO kažu da su oni „duhovni nasljednici“ povijesno mitskih osoba. Oni lažu, prvo što ih otkriva je to što su pristrani – uzeli su indijska imena i kulturu, te običaje i sistem oblačenja, kao i vegeterijansku ishranu...

Ja sam isključen iz HAKO-a nakon 6 mjeseci, a na moje mjesto je izabran u vođenju bjelovarskog ogranka Danijel Horvatinović, koji se dosada ničime javno nije dokazao, osim što je u „crnim kronikama“ bio. Isključen sam, a u pismenoj odluci o razrješenju nije pisalo po kojem članku Statuta, odnosno koji sam članak svojim radom prekršio. Te na kraju odluke nepiše da imam pravo na prigovor na tu donesenu odluku. Eto to je lijepi primjer o „prijekom sudu“ upravo kakav su imali partizani i fašisti. Nisu me pozvali na razgovor i obrazložili zašto je odluka usljedila. No, mislim da je to bila više moja odluka nakon 6 mjeseci da se povučem, nego odluka vodstva HAKO-a.

Jedan od njihovih načina vrbovanja naivnih ljudi po ulicama i trgovima je da uvijek imaju za njih novu priču. Jedna bi išla otprilike ovako: Mi smo kršćanska zajednica i prikupljamo dobrotvorne priloge za komunu za ovisnike i za hram koji upravo gradimo. Ljudi im daju novac, a neznaju upravo što iz toga stoji.

Oni štampaju časopise i knjige za koje ne plaćaju državi porez, a zatim knjige skupo prodaju po ulicama. Podjeljeni u skupine idu po cijeloj Hrvatskoj, a za putovanje koriste vozila iz svoga voznog parka. Druga priča: Dobar dan, mi smo skupina ljudi koja skuplja donacije ili osobne priloge za gradnju Centra za borbu protiv kriminala i korupcije.

Ovo je poziv građanima na budnost, da ne nasjedaju na prijevaru. Ja vas želim upozoriti da ne povjerujete u takve priče - jer na taj način donirate novac sekti koja se je preselila iz Samobora u Vrtlinovec (vikend područje) iznad Varaždinskih Toplica. Rožmanov je brat rizničar HAKO-a, koji raspolaže sa blagajnom. Ta sekta je zavela mnoge mlade, koji su pobjegli od kuće i napustili školovanje...

U sekti je zabranjeno imati djece i prema njima nemaju ljubavi, iako je sam predsjednik Rožman prešao 40-tak godina. Vjerska organizacija ima zarobljene mlade žene, koje drže, a one žive u Centru - koji je izgrađen, jedan dio - kao samostan zvan „Zajednica žena“, one nemaju pristupa kada se održavaju muški sastanci. Uglavnom te žene rade po kuhinjama i održavaju „hram centra“, te rade druge poslove.

Osim toga građani nemaju nikakvog saznanja o tome i tko stoji iza HAKO-a. Ovo što vam ja sad pišem je živuća istina, i mnogi ljudi o tome neznaju ništa. Sekta je zaluđena jer jednu stvar vide, a tisuću drugih stvari oni ne vide. „ŠTIT“ čiji se blijesak još čeka, a dok HAKO već odumire na „smrtnim taljugama“ Bjelovara. Rožman je za Večernji list kazao - da sam ja to rekao: “Da su bjelovarčani stoka za koje se ne isplati boriti!“ Ta mafija od Damira Rožmana i Vrtlinovečki gansteri, koji svojim „podvizima“ uzbuđuju čitavu Hrvatsku, ružna su slika stvarnosti.

HAKO-a ima svoga glasnogovornika Zajednice koji se zove Luka Racco, odnosno njegovo duhovno ime je Govinda Madhava Das, on vodi i božansku udrugu koja ima svoje celibate. Mnogi građani neznaju da se protiv tih ljudi vode razni sudovi, a osobito protiv Damira Rožmana i Miroslava Rajha, koji su optuženi za jedan od načina za držanje robova. Miroslav Rajh (medicinski maser) također je optužen za porobljavanje mladih, iako je predsjednik Hrvatske stranke mladih. On je bio najmlađi kandidat za predsjednika Republike Hrvatske, koji izučava vedsku filozofiju, a na izborima je obmanio građane i to potencijalne birače jer se predstavio kao student. Rajh nije student već član fudamentalne indijske sekte koja je optužena za manipulaciju s ljudima.

Čelnici HAKO-a osumljičeni su za uspostavu ropstva, a još sudski procesi traju. Oni su proširili do sad svoje djelovanje i imaju desetak raznih udruga, koji su im izvor prihoda, ili bolje rečeno pokriće za djelovanje. Damir Rožman je starešina „hrama“ kojemu se svi moraju pokoravati, a njegovo duhovno ime je Gopal Prema Svami, u Centru Rožman naređuje što će se raditi, i što će se čak toga dana jesti. U tom hramu, kraj bogato opremljenih frižidera sa hranom, te kancelarijskim tehnikama, tu su i razni kipovi i slike od Isusa, Krišne, Šive,.. itd. Oni tobože kao propagiraju ljubav? Pale svijeće i mirisne štapiće.

Nejasno je to da vjerska zajednica drži takva načela, te je osnovala Hrvatsku antikriminalnu organizaciju za razbijanje korupcije i kriminala u Hrvatskoj. Kraj desetak registriranih udruga oni su se udružili sa drugim sličnim organizacijama. Ti ljudi su dobro izdresirani i poučeni kako da se ophode sa onim drugim ljudima i kako im trebaju „oteti“ žrtvu – novac i druge vrijedne stvari.

Danijel Horvatinović koji je vozio kamion, svojedobno je s kamionom sletio sa ceste, tom prilikom je prebio svoje prste na rukama. Moja poslovica kaže: Ako kod čovjeka hoćeš vidjeti da li je lopov - samo pogledaj u njegove prste na ruci i biće ti sve jasno. Predsjednik bjelovarskog HAKO-a kaže da podnosi protiv mene kaznenu prijavu radi rasprodaje donacija, to mu je samo razlog da laže, kako bi sa seba skinuo sve „crne sumnje“ o umješanosti u „kokošarske kriminale.“ Meni je smiješno za što me taj „potrčko“ optužuje. Njemu je svakodnevno laž u ustima jer on drukčije ne može biti „čovjek od iluzije.“ Ja se o tome nemam što opravdavati, samo mogu reći da cipele o kojima Horvatinović govori, nije tisuću, nego preciznije 1600 pari cipela, darovali smo siromašnim ljudima. Ako „lažnjak“ ima neku spoznaju da sam ja kome cipele prodao neka se samo javi. Tako i suhomesnate proizvode pojeli su gladni. A što se tiče cigle (jedan šleper) iz Križevačke ciglane je otišao u dvorište Marinka Pereca, razvojačenog branitelja koji ima petero djece, upravo ovih dana, on sa tom ciglom gradi, a može se vidjeti u Ulici Mirka Bogovića br. 25 u Bjelovaru. Udruga „ŠTIT“ je ispravna organizacija koja već osmu godinu postoji, i za sve stvari ima „ŠTIT“ pokriće. Naš rad nije nitko do sada doveo u pitanje, a pogotovo da bi to mogao jedan bjelovarski lopov koji je švercao sa svime i svačime, a sad na kraju predstavlja Hrvatsku antikriminalnu organizaciju koja ima sjedište u Vrtlinovcu iznad Varaždinskih Toplica.

Danijel Horvatinović ima desetak razloga za ostavku u HAKO-u. O rasprodaji „ŠTIT-ovih“ donacija – te su optužbe neosnovne, i protiv nas nema konkretnih dokaza. Horvatinović je htio i na nama zaraditi. Dok ga još nismo dobro poznavali, došao je u prostorije „ŠTIT-a“, kako bi kao član i kordinator radio na programu donacija, te upravo je on posjedovao rezervni žig udruge „ŠTIT-a“, koji je bio kod njega oko mjesec dana. Ovo što se ovdje tvrdi o mogućoj zloupotrebi žiga – može se potkrijepiti i papirima na kojima je Horvatinović ostavio svoj potpis i broj svog mobilnog telefona. Stoga ako to bude potrebno „ŠTIT“ će protiv njega podnjeti kaznenu prijavu.

Horvatinović je isključen iz naših redova kada smo ubrzo saznali o njegovim nedjelima. I sada bi on „ognjem i mačem“ protiv „ŠTIT-a“. A svakodnevno ovisnik je o klađenju i kladionicama, i do novca dolazi razne sumnjive načine. Krivotvorio je preporučene pošiljke koje je trebao poslati za udrugu „ŠTIT“, novac je sebi ostavio za cigarete i kocku... Horvatinović je podizao mobitele i po njih je otilazio u razna mjesta. Instalirao je na naše računalo sramotne fotografije i druge stvari. Mi sumnjamo na njega, da je on nama iz kompljutera ukrao, tj. zamjenio glavni disk, a nama u računalu ostavio svoj stari i neispravan.

Čini mi se da napad na korjene zla mora biti uspješniji od lažnog predstavljanja i kruhobrižništva. Hvala mediju (Večernji list) što je ovoga puta pomogao u otkrivanju takvih lažljivaca koji ivako ovo bijedno društvo izgrizaju. Svakako da nam takv skupina uličnjaka (bandi) koja se je udružila i drži zajedno, kako bi izrabljivala i varala građane – nemože biti sigurna budućnost na ovim prostorima, a to je Rožmanov HAKO, bagra i njima slični...

Još jednom zamoljavam Večernji list, odnosno novinarku Mirjanu Rosić - Zrinski da objavi ovo moje pismo kao oštro reagiranje - te da ono u javnosti ukaže - na sve moguće zloupotrebe i prijevare od strane Horvatinovića i Rožmana i njihovih pristaša.

S poštovanjem !

PREDSJEDNIK UDRUGE „ŠTIT“
Branko Stojković

U Bjelovaru, 21. 04. 2007.

- 10:44 - Komentari (2) - Isprintaj - #