CROSTOJKOVIC1958

< lipanj, 2011 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Travanj 2024 (1)
Veljača 2024 (3)
Listopad 2023 (1)
Kolovoz 2023 (4)
Ožujak 2023 (1)
Listopad 2022 (5)
Kolovoz 2022 (8)
Srpanj 2022 (14)
Lipanj 2022 (13)
Prosinac 2021 (2)
Studeni 2021 (8)
Listopad 2021 (8)
Rujan 2021 (7)
Kolovoz 2021 (11)
Srpanj 2021 (26)
Lipanj 2021 (30)
Svibanj 2021 (32)
Travanj 2021 (14)
Ožujak 2021 (2)
Veljača 2021 (17)
Siječanj 2021 (24)
Prosinac 2020 (29)
Studeni 2020 (15)
Listopad 2020 (15)
Rujan 2020 (21)
Kolovoz 2020 (23)
Srpanj 2020 (36)
Lipanj 2020 (49)
Svibanj 2020 (45)
Travanj 2020 (37)
Ožujak 2020 (43)
Veljača 2020 (32)
Siječanj 2020 (31)
Prosinac 2019 (21)
Studeni 2019 (45)
Listopad 2019 (23)
Rujan 2019 (12)
Kolovoz 2019 (31)
Srpanj 2019 (60)
Lipanj 2019 (83)
Svibanj 2019 (83)
Travanj 2019 (71)
Ožujak 2019 (72)
Veljača 2019 (34)
Siječanj 2019 (54)
Prosinac 2018 (46)
Studeni 2018 (84)
Listopad 2018 (37)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








24.06.2011., petak

HDZ-ov projekt nikako da zaživi

Prioritet željezničkih pruga u Bjelovaru

Prioritet ima samo “nova” moderna željeznička pruga. Željeznička pruga Bjelovar – Zagreb ne može više zadovoljavati opće potrebe građana i privrednika za prijevoz. Željeznička pruga, ovakva kakva je, opasna je i tehnološki zastarjela. Konstrukcijski je namijenjena uvjetima parnih lokomotiva, tj. vlakova prosječne brzine do 60 kilometara na sat, a ne za motorne vlakove većih brzina (Plavac) koji razvija brzine i do 120 kilometara na sat.

Nije dovoljno samo obavljati popravke, “krpati” prugu, mijenjati šine i pragove, a to se baš ovih dana čini. Kod projektiranja željezničke pruge nije se dovoljno vodila briga o sigurnosti cestovnih prijelaza preko željezničke pruge i čak ni na najkritičnijim i opasnim mjestima.

Za dovoljnu sigurnost i zaštitu ljudskih života potrebno je kvalitetno osigurati prijelaze brkljama i potrebnom signalizacijom, a na najprometnijim prijelazima izgraditi nadvožnjake ili podvožnjake. Unatoč svim teškim nesrećama koje su se dogodile i nebrojenim žrtvama i dalje se “kocka” s materijalnim dobrima i ljudskim životima građana Hrvatske.

Branko Stojković

Jutarnji list, 26. 10. 1998.
HDZ-ov Š
- 18:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #