ponedjeljak, 28.08.2006.

Hello my creatures!

Oh, happy day! Kako patim u zadnje vrijeme od nesanice, odlučila sam sinoć prekopavati po mojim starim stvarima. To se dogodilo nakon što sam pojela kilu krompirića. Koja glupa riječ, krompirići, but anyhow to nije bitno za priču. Tako sam naišla na hrpu Futura, long lost and long forgotten. I tako smiješim se ja dok pregledavam autore i pričice koje sam pročitala ( i kojih se još sjećam ) kad ono naiđem na Isaaca Asimova i Georg R.R. Martina. My, my, I think I had a tiny orgasam.
So, moja mlađa sestra se priprema na maturalnu u Prag pa se sve nešto uzvrtila, šta da ponese, šta mora kupiti... bla bla... and so on and so on... I tu nastupam ja, kao starija i ahm iskusnija osoba koju ona pita za savjete. Ne znam čemu ovo pišem, ali eto.
Trenutno mi svira Lonely Day od SOAD i ponovo padam u depresiju jer me podsjeća na čovjeka kojega nikada neću zaboraviti. Zahvaljujući njemu nikada se neću ni zaljubiti. But no matter, and in that spirit I will wate next year when I'm gonna see him again. I am so stupid...



Light upon you...


<< Arhiva >>