petak, 25.08.2006.

I'm happy today

Well yesterday was eventful day. Primila sam poziv kojim su potvrdili da će grupa nas dogooders ići na...ahm, preživljavanje u slučaju katastrofe. Imat ćemo 24 satnu vježbu negdje u prirodi. Ne muči mene to, bila sam na milion kampiranja i tome sličnih stvari, već je problem u tome što sam jedina cura prisutna tome. Znam, znam, inače bih uživala u takvoj situaciji samo kada bi bilo nekoga mlađeg od 40g.
Sestra mi je jučer prišla sva vesela saopćiti, hi hi, sretnu vijest. Citiram ''Ja ti kao imam dečka.'' Ooo moj entuzijazam je bio golem, mislim da mi je u jednom trenutku čak i kompijuter zažmirkao (za one koji me ne znaju, ovo je bio sarkazam). Naravno odlučila sam toga dečka ne voliti od početka, čak iako ga nisam nikada u životu vidila. Nije to stvar nikakve ljubomore ili nečem takvom već... pa na moru nas je došao posjetiti njezin bivši. E on je bio ono što se traži. Da... Mislim da bi se trebala s njim opet spojiti. Ok malo glupav odabir riječi, ali koga briga. Sada se podsjećam na one nonice iz glupavih filmova koje bi rasturile svijet da sklope parove onako kako one to žele.
My dad got me a killer bic na kojem se osjećam kao da planinarim, but anyhow.
Napravili sam izmjene ''scenariju'' i sada sam kolko-tolko zadovoljna, čak sam napisala i par scena za idući. Hura za mene. Napravila sam sve osim učila, što bi stvarno trebala početi. *walks away to her room for some corporal punishment*
Sada prestajem sa bilo kakvim pisanjem, čitanjem or whatever I was doing jer se idem alkoholizirati sa mojim ocem. I just LOVE to drink vermut and martini. Mmmm....
o, zaboravih spomenuti. Juče sam dobila poziv od Porezne Uprave da hitno moram doći na sastanak da mi nešto ne valja sa poreznom karticom. Skoro me je srčani opalio. Požurim se ja, dođem tamo i šta bude. Oprostite na smetnji trebao nam je vaš matični broj. Ostala sam paf. Imaju barem pet dokumenata priloženih koji imaju moj matični i ja sam zbog toga morala na hitni sastanak.


Light upon you...


<< Arhiva >>