srijeda, 05.07.2006.

Ao, over-power

Ao je nadbog, ima dominaciju nad cijelim Aber-Toril pentheonom, ljudskim i neljudskim, u svim sferama. On je stvaratelj božanstava i održavatelj kozmičkog balansa. Nema nikakvog simbola.




Evo neću vas previše daviti, neda mi se, preumorna sam. Upravo sam se vratila iz Os u kojem sam provela cijeli fucking dan i noge mi otpadaju. Mrzim Os sa svim njegovim ljudima i svim trgovinama i svime što počinje sa O... barem sada. Odbrojavam dane do 17.7. kada ljubim ovaj grad zbogom na mjesec, mjesec i pol i odlazim u toplije krajeve poraditi na svojem tenu za koji se nadam da će mi biti tamniji nego li prošle godine. Od pisanja ''scenarija'' nikakve koristi, nemam inspiracije, a ono malo što napišem mi se gadi. Dosadno mi je i umorna sam i ne znam šta bih sa sobom i bole me mišići od vježbanja i eto...



Light upon you...


<< Arhiva >>