četvrtak, 22.06.2006.

Zakhara

Zemlja Vjere je suha, isušena regija koja leži jugoistočno od Faeruna i jugozapadno od Kara-tura. Iako je kopnom povezana sa druga dva kontinenta, prijelazom dominira najveći planinski lanac na Torilu, poznat kao World Pillar Mountains u Zakhari i Wu Pi Te Shao u Kara-turu. Krajem Zakharanske regije vladaju Yak-men, zla, magijsko vrlo moćna rasa minotaura. Jezik kojim se govori u Zakhari je Midani, što znači da je kontakt između ove zemlje i ostalih sporadičan, ali je fokusiran na morsku trgovinu. Njihova glavna religija je netolerantna prema drugima iako ta netolerancija varira. Pantheist league, niz gradova duž istočne strane Golden Gulf-a, su najkonzervativniji. Dozvoljavaju obožavanje samo njihovih pet lokalnih bogova. Zbog svoje vjere nose veo i prekrivaju cijelo lice. Grad koji najviše obećava je Hazuz, Grad Užitaka. To je veliki kozmopolitski grad sa sjedištem Velikog Kalifa. Religijski je tolerantan i ovdje malo ljudi nosi veo. Trgovce se upozorava da je cijenkanje ovdje jedna vrsta umjetnosti i da su domoroci pametni, snalažljivi i brzi kao i oni u Waterdeepu ili Bralu. Osim bogatstva ovaj grad ima nekoliko najboljih koledža i sveučilišta u Kraljevstvu.





Znam da ovo baš nije Faerun, ali kada sam naišla na ove podatke nisam mogla odoliti (ipak je to Toril). Juhu!!! Idem sutra u Italiju!! Istina ostat ću samo preko vikenda, ali svejedno, na putu kući svratit ćemo do Gardalanda!
Gledala sam u ponedjeljak i utorak Zemlju zmajeva i moram reći da sam užasno razočarana. Otprilike jedino što je ostalo vjerno knjizi su imena (iako u nekim slučajevima i to nisu pogodili). Ma prava grozota, knjiga mi je odlična i baš sam se naživcirala kada sam to gledala! Tako da ako nekoga zanima originalna verzija tj. knjižna verzija te stvari (moram tako reći jer taj niskobudžetni...uradak ne zaslužuje bolje) uzmite Zemlju zmajeva (ili Zemljomorje, ovisi koji je izdavač) od Ursule Le Guin.



Light upon you....and for my friend s kojom sam vodila kratak razgovor o ovome Oloth plynn dos....


<< Arhiva >>