utorak, 06.06.2006.

Faerun...Waterdeep...

Waterdeep je najveći trgovački grad Faeruna. Unatoč centralnoj važnosti, Waterdeep nije dobio svoj dio prometa zbog uspješne kampanje pokrenute od strane nekih Calishitskih trgovaca da Waterdeep učini lukom manje poželjnom nego što zapravo jeste. Mnogi su ipak odlučili tu laž potkrijepiti nekim dokazima i otkrili su da je to kompletna izmišljotina i sada šire ''istinu''. Waterdeep je uvijek bio magično napet grad, kao mnogi u Kreljevstvima, i zbog toga su mnogi obični ljudi stradali od zalutale magije i bića oslobođenih tijekom bitaka.
Lordovi su zračnu zonu iznad Waterdeepa proglasili zabranjenom za letenje, sa iznimkom za gradske čuvare i odabranih par privatnih građana koji su kupili ''dozvolu za letenje''. Kazna za nepoštivanje ovog zakona je različita, od običnog upozorenja do zapljene bića ili naprave za letenje, a ako je zračni prostor oskrnavljen u kombinaciji s napadom kazna je minimalno 10 godina prisilnog rada. Bilo kakav let preko grada se smatra prekršajem.




Moje solarno napajanje je vrlo brzo riknulo, bilo zbog kiše, bilo zbog toga što sam izdržala tjedan dana i pala u nesvijest... Razvoj događaja sa određenim dečkom ide nenormalno sporo...But anyhow barem imam priliku upoznati tu osobu... U ovih tjedan dana sam pročitala odličnu kjnigu (i još par koje su mi bile dobre, ali ne toliko da ih hvalim :P) pa kada budete imali vremena obavezno si uzmite Eragon od Christophera Paulinia (valjda sam dobro napisala). A šta da vam još kažem, u glavi mi se roji milion misli, ali mi ni jedna ne silazi u ruke i tipkovnicu... So whatever.



Light upon you...


<< Arhiva >>