četvrtak, 20.04.2006.

Faerun...Dalelands...

U jedno vrijeme je cvjetao grad Myth Drannor, grad učenja, kulture i magije među velikim drvećem šume Cormanthora koja pokriva većinu ove regije. Zbog bogatstva nauka i magije, grad je znan i kao Rock ili Greyhawk na Oerthu. Kako se često desi, uništen je od strane sila zla i stoljeća. Danas je Myth Drannor poznat po svojim ruševinama, bogatstvu koje one skrivaju i čudovištima. Vilenjačko Vijeće, nacija koja je dugo držala prolaznike podalje od ruševina, se povuklo na Evermeet prije par desetljeća i ostavilo grad manje zaštićen nego ranije. Ruševina sada čuva mythal.
Ostatak Dalelands je slaba konfederacija malih ruralnih provincija, gdje se svakom vlada drugačijim načinom i gdje je svaka drugačija od predhodne, iako su te razlike neprimjetne za autsajdere. Dalelands ne nude nikakvu luku za brodove (neke malo veće) osim luka Harrowdale i Scardale (iako ima glasina da Scardalom vlada magijska kuga). To područje ima malo u trgovini dobrima iako obiluje drvom, vodom i hranom. Nekoliko zlih organizacija hara područjem u potrazi za robovima. Mnoge male ruralne doline su umirovljenički domovi moćnim magovima i avanturistima pa se preporučuje da se prema čudnovatim i naizgled slabim farmerima odnosi s oprezom.



Prije neki dan sam išla autobusom za Os i iza mene je sjedila, moram tako reći, jedna baba. Otprilike cijelih sat vremena što smo se vozili je kvocala o tome kako tehnologija sve uništava, počev od kompijutera koji nikako ne rade posao, mobitela koji šalju valove, plina za grijanje koji je gradove pretvorio u bombe. Nisam je više bez komentara mogla slušati kada je rekla da drvo za ogrijev ne troši za kisik, a definitivno sam pukla kada je izjavila i zaključila da ona nije staromodna nego je realna. Ja inače imam slabe živce za ljude koji prosipaju ''bisere mudrosti'' i u potpunoj samokontroli babi sam samo nešto promrmljala (nisam baš sigurna da me je razumila, but who cares) i otišla nekoliko sjedla dalje. Hura za mene...

Light upon you...


petak, 14.04.2006.

Faerun...The Heartlands...

Kao što vidite nisam podlegla sjekiri luđaka i još uvijek mislim da je to prolazna faza (s njegove strane) pa sam vam odlučila malo pobliže opisati Toril...ako ikoga zahvati shoping ludilo da zna kuda treba otići.

Zapadni dio kontinenta na Torilu se naziva Faerun koji je zemlja raznolike kulture, klime i terena. Od ledenih kapa i glečera na Dalekom Sjeveru do vrućih džungli Chulta, Faerun nudi zapanjujuću floru i faunu. Bića nisu samo stvarana prirodno puneći eko sistem, već su i magijski ''uvozi' milenijskog magijskog društva, gdje svi mutiraju bića dovedena iz drugih zemalja. Ljudi su dominantna rasa, ali im je socijalna struktura raznolika, od feudalizma u Cormyru do republike u Raven's Bluffu. Ali ta raznolikost donosi i brojne sukobe i ratove koji su česta pojava diljem Faerunu. Iako su velika carstva vladala Faerunom u povijesti danas se on sastoji od gradova-država koje su podijeljene. Trgovina im je postala jedina mogućnost opstanka i većina sukoba se vrti oko prevlasti nad trgovačkim rutama.


Mislim da me je sustiglo proljeće. Dane provodim na terasi piljeći u ništa ili se zadubim u neku kjnigu dok mi oči ne ispadnu. Što se tiče mog školovanja shvatila sam da sam pošteđena učenja još jednog predmeta. Iako mi je mikrobiologija bila ludo zabavna u srednjoj mislim da bi me bubanje svih tih sitnica ponovno ubilo u pojam. Da me prebace u laboratorij kako bi ponovno tamo radila..eee..to bi već bilo ono pravo, ali pusti su mi ti snovi.


Light upon you...


subota, 08.04.2006.

Hi everybody! Hi dr. Nick!

Boy što kasnim sa fantasy update! Ali neka, kako ono kažu... što duže očekuješ nešto dobro to ti bude slađe kada najzad dobiješ... nah...kod mene baš i ne. Ako se nabrijem na neku stvar moram je dobiti odmah ili ću ubiti nekoga u pokušaju da je se domognem... But anyhow.
Produktivne radnje radi prijavila sam se da radim na sajmu zdravlja. Budući da živimo u tako usranom okruženju mislim da nije na odmet educirati ljude o opasnostima koje ih vrebaju kada napuste kuću (paranoici čuvajte me se, nakon toga sajma poželjet ćete ostati zaključani u kući). Trebala bih biti na štandu za opasnosti od mina i AIDS-a (koja kombinacija ha?).
U knjižnici sam pronašla jednu odličnu knjigu, ali samo drugi dio od cijelog opusa... ako nisam htjela zadaviti nekoga pa sam se morala zadovoljiti sa nekom random book, ali se i za tu ispostavilo da je zanimljiva (Garth Nix - Sabriel, čisto ako nekoga zanima).
Skačem s teme, ali mislim da me jedan tip proganja. Uvijek ga vidim ispred moje kući i to u najčudnije doba (bilo noći ili dana). Poznajem ga ovako iz viđenja i mogu vam reći da je totalni freak lud. Pa ako slučajno budete u crnoj kronici pročitali da su našli raskomadano truplo u Bosutu ili nešto tome slično, nasmijte se i pomislite ''Hmmm, pa čitao/la sam njezin blog haha''.


Light upon you crazy creatures...


ponedjeljak, 03.04.2006.

Still no computer :(

Pomirila sam se sa tim da u skoroj budućnosti neću koristiti svoju tipkovnicu, osim za razvijanje brzine pisanja. Tko zna, možda ostavim sadašnju profesiju i zaposlim se kao sekretarica..like yeah, as if...
U subotu mi se dogodila najgluplja moguća stvar...Moj eksperiment je poludio...hi, hi...što je rezultiralo jednim ljutitim pogledom izbacivača i salvom smijeha ljudi oko mene... Da sam se nalazila u kakvom crtiću ili filmu izgledala bih kao Pippin i Merry kada su palili vatromet nut
Što se pisanja tiče imam blokadu. Po glavi mi se stalno vrti jedno te ista rečenica i to lame one pa mi u navratima dođe da si...raznesem glavu...skočim pod auto...udavim se u Bosutu (bilo od smrada ili vode u plućima, izaberite)...prerežem vene i tako unedogled... ali dobila sam boju u licu, ha, solarij take that...
Ne slušajte me više, to je rezultat kemijske neravnoteže...

So light upon you...


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>