Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sve o cro rapu

Linkovi

Hip-Hop Base
Hip-Hop Unity
Earbugs Radio
No Rools

O MENI

Pa zovem se Kristijan zovu me gerso ili kiki al večina gerso.visok sam oko 175 možda nešto višlji.završio sam 8 razred,znači sad ču u srednju.naj sport mi je hokej na ledu ili na betonu,al volim večinu sportova.naj frend mi je marac a ostali su marin,tin,jura,bruno,gogi,domitrek,karlo,...a frendice ema,ela,marta,talija,ana,ivana,katarina,...

moj msn: ksoger@hotmail.com

subota, 30.06.2007.

Connect info Srijeda, 27 Lipanj 2007

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Grupa Connect sprema nova iznenađenja za sve obožavatelje. Naime, od 28. lipnja u CD shopovima pojavit će se reizdanje njihova prvog albuma «Prvo pa muško», na kojem će se naći i poseban disk sa 15 novih pjesama i čak 5 spotova! Bonus CD zove se «Ovo nije drugi album» i samim naslovom najavljuje se skori izlazak novog studijskog uratka ekipe iz Zaprešića. Pjesme – «Boja mojih vena», «Oči od suza», «Još jedan dan», «Ruke na sunce» ft. Nered i «Ekipa za očevid» samo su neke od stvari koje će zasigurno naći put do svoje publike. Uz članove grupe, na ovom posebnom izdanju gostuju Target, Nered, Burki, Mate Croate, Jeyz, Stiven Skok, Smile i ostali.



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.