Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sve o cro rapu

Linkovi

Hip-Hop Base
Hip-Hop Unity
Earbugs Radio
No Rools

O MENI

Pa zovem se Kristijan zovu me gerso ili kiki al večina gerso.visok sam oko 175 možda nešto višlji.završio sam 8 razred,znači sad ču u srednju.naj sport mi je hokej na ledu ili na betonu,al volim večinu sportova.naj frend mi je marac a ostali su marin,tin,jura,bruno,gogi,domitrek,karlo,...a frendice ema,ela,marta,talija,ana,ivana,katarina,...

moj msn: ksoger@hotmail.com

petak, 29.06.2007.

Novi blog

Eo ja sam odlučio pisat novi blog i to o cro rapu.neda mi se na starom blogu više pisat o mom životu.ovo če bit zanimljivije.



| komentari (3) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.