cromafija10.blog.hr

-Ludo i nezaboravno-

Ej!nutDa vidite jučer ludila,ja i rega se dogovarali da će mo ić kod buce na duilovo!!! I tako oko 3 ipo ja njega zovnen da idemo s onim busom u 4.I tako došli mi na stanicu i čekamo bus,bus dođe mi uđemo i u busu bili matko i stipe(išli gledat pirate 3),i rega bija sa njima, a ja na drugom kraju buso.......... I sad mi izašli i čekamo 15,a ona luđakinja od buce nas je totalno z******a!! i napokon evo nas poviše žnjana tamo kod nekog hotelanjamimah i ja sad mislila ala koja EXKLUZIVA nešto ne viđenonut kad ono tamo neke izbjeglicepuknucunamcor BOŽE ME PROSTI!!!!!!!!!!!!!! KOJA ZABIT!!!!!!!!! .......... I IDEMO MI BUSON DALJE i napokon iskrcamo se kod nekog igrališta i s druge strane ceste mi tražimo bucu,andreja,domu,a njih nigdi......... aj napokon ih našli i onda se tamo upoznavali i doša andrej i kaže ej ja san MATE????? ala budale..........i tako ja i buco pričale a oni muški igrali nogomet i onda i njima to dosadilo pa smo išli na plažu a bilo je dobro!!!!!!!!!! kad smo došli doli muški su tili bucu ubacit u more(tila san ja da oni nju ubace al opet) ali se spasila.........i tako prolazi vrime i doša reganjaminjamii skinija se u kratke gaće i tija se okupat jer ga je srce bolilothumbupthumbup i tako ide on mic po mic a onda andreju dosadilo pa ga je lipo ubacija, a za to vrime ja i buco smo regi ukrali smrdljive patike i onu crvenu majicu šta lipo mirišenutnaughty i onda smo mu ih nakon dugo vrimena vratili......... i sad mi krenili poet na igralište i penjemo se skalama a neki tamo debili se spuštali tamo di su neka stabla i skoro se slomili,a onda vidili nas i počeli vikat ENO SKALA!!!!!!!!!!!!! ala budala,a mi krepali od smija-........i tako opet mi došli na igrali8šte kad ono dolazi neki sa zmijskim gačama i još jedan sa njin i vade punu kesu trave,motaju je i pale,a mi se zabuljili ko neka telad!!!!!!!!!!!headbangheadbangbangi tako došlo 8 sati ja rega i domo se ukrcali na bus i ošli.izašli ja i rega na općini kad ono taman prošla 1headbangheadbangheadbangheadbang i onda se mi uputili do solinske i ušli u 16 pa se iskrcali u solinu i čekajući bus se smrzli. i tako oko 9ipo 10 došli domanjamismijehzujoali sve u svemu bilo je zakon!!!!!!!!! a još san nešto zaboravili:kad smo išli kroz šumicu ja i gudi smo se vatale za g****u i onda je to gudi tila napravit andreju ali koliko je smotana nijeheadbangwavebang ala koje ludilowavethumbupnjamiwink

03.06.2007. u 12:03 | 19 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

SvE i SvAšTa, MaLo I nIšTa

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr