NeKe PjEsMiCe

Vinko Coce - Oluja sa sjevera

Uvik kad si tužan,
i kad nemaš kamo poći,
popij nešto,
pa dođi do poljuda.
Vidjeti ćeš bilu,
silnu oluju,
najveću šta dolazi,
sa sjevera.
Više nećeš biti sam,
kad čuješ glas.
Ale - ale! Ale - ale!
Ale - ale! ...

Di su lipi dani,
ta stara vrimena,
kad se tresla,
stara plinara.
Sad je novo doba,
gromova, oluja,
sada grmi
Poljudska ljepotica
(...od silnog sjevera)
O Hajduče, o Hajduće,
dica su tvoja uvik uz tebe!
Prvaci smo, navijamo,
za bile uvik pivamo...


Dubrovački trubaduri - Bili su bili vrhovi planina

Bili su bili, vrhovi planina,
bila je košulja hajdučkoga sina.
Bili su bili, vrhovi planina,
bila je košulja hajdučkoga sina.

Ruke ćemo skupa,
za bile dići,
ko jedno srce,
za Hajduk ćemo biti.
Ruke ćemo skupa,
za bile dići,
ko jedno srce,
za Hajduk ćemo biti.

Bila i plava, skladna je boja,
to je simbol majstora s mora.
Bila i plava, skladna je boja,
to je simbol majstora s mora.

Ruke ćemo skupa,
za bile dići,
ko jedno srce,
za Hajduk ćemo biti.
Ruke ćemo skupa,
za bile dići,
ko jedno srce,
za Hajduk ćemo biti.

Ponos je grada, poznat po svitu,
i uvik vjeran svom rodnom Splitu.
Bili su bili, vrhovi planina,
bila je košulja hajdučkoga sina.
Ruke ćemo skupa,
za bile dići,
ko jedno srce,
za Hajduk ćemo biti.
Ruke ćemo skupa,
za bile dići,
ko jedno srce,
za Hajduk ćemo biti.


Vinko Coce – Ako te 'ko pita

Mater nas je rodila, kod staroga Placa,
čin smo oči otvorili za Hajduk smo bili.
Odma su nas tamo motali u bilo
- to je naša povist, tako je to bilo,
to je naša povist, tako je to bilo.
Ime su nan dali Torcida iz Splita,
zvonila su zvona na sve strane svita.
To je naša povist, tako je to bilo,
Hajduk živi vječno, šta bilo da bilo,
Hajduk živi vječno, šta bilo da bilo.
Ako te 'ko pita, i na kraju svita,
odakle si doša, reci mu iz Splita.
Ako te 'ko pita, reci mu bez stida,
reci mu uz Hajduk ime Torcida.

Moj golube bili, raširi krila,
najlipša boja, boja je bila.
U svit odleti, svima pokaži,
nama se vrati na Plac najdraži,
nama se vrati na Plac najdraži.
Sjeveroistok, sjeverozapad,
idemo bili svi u napad.
Valovi kreću Torcide znajte,
i sa Torcidom svi zapivajte,
i sa Torcidom svi zapivajte.
Ako te 'ko pita, i na kraju svita,
odakle si doša, reci mu iz Splita.
Ako te 'ko pita, reci mu bez stida,
reci mu uz Hajduk ime Torcida.


Vinko Coce – Kada umren umotan u bilo

Pape i dida bili su Torcida,
bila je boja i sina moga.
Uvik se znalo za riči znane,
uvik se pivalo Marjane, Marjane…
U ruci mi lancun bili,
Hajduku da san život cili.
Pratite me judi mili,
kad se duša s tilon dili,
pratite me judi mili,
kad se duša s tilon dili.
Kada umren umotan u bilo,
na Poljud odnesite mi tilo.
Zapivajte bili su bili,
kad se duša s tilon dili.
Kada umren umotan u bilo,
na Poljud odnesite mi tilo.
Nek vijori barjak na kojem piše
Hajduk živi vječno, Bog i niko više.

More plače, ono suzu ima,
misto glazbe, nek Torcida piva.
Hajduče – ponosan budi,
tebe tvoje dite uvik jubi,
Hajduče – ponosan budi,
tebe tvoje dite uvik jubi…
Kada umren umotan u bilo,
na Poljud odnesite mi tilo.
Zapivajte bili su bili,
kad se duša s tilon dili.
Kada umren umotan u bilo,
na Poljud odnesite mi tilo.
Nek vijori barjak na kojem piše
Hajduk živi vječno, Bog i niko više.
Nek vijori barjak na kojem piše
Hajduk živi vječno, Bog i niko više.

NeKe SlIcHiCe....Xd

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
<meeeeeeeee i moje naj rodice!!!!!!!!!!!!Xd>

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

my friendFree Image Hosting at www.ImageShack.us

my friend 2


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jaaaaaaa....Xd

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mara moja... PraVa SekSHaCA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i mara!!!!!!!!!kiss

Image Hosted by ImageShack.us


kiky i teichy - kraljice



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
doomooo-NaJ fRiEnD... mOj BrAcO!!!! ;)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MaRa & BaBoEkiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MaLa MaYabelj




< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Rujan 2009 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari Yep/Nope

Opis bloga

croatian girls
they are wild
they are crazy
and they are so damn sexy
xd


Ovo je blog o našem ljetnom životu..
Pozz svima koji nas znaju..
A posebno pozz ekipi i jednom malom..-:)
Maja i Marija..
I ostala ekipa iz Kleka..
Volimo vas puno..
Mi smo najbolje i najlude..
Pozz Germany.. and America..
and Denmark.. and Bosnis and Herzegovina..
i secer na kraju.. Croatia..
To je sve za sada..Hehe..
Bye-Bye


»'bout me



Ukratko o meni:

MAJA/1992/SEKA
'CROATiA,,KLEK'
''more''
FRiENDS'
'HORROR,
,PLAYSTATION,,
FOOTBOOL,
,LOVE,,
INTERENET'
'GERMANY,
,SWEDEN,
,ČEŠKA,,
BOSNA
I
HERCEGOVINA,
,AMERICA,,
DENMARK,
,SLOVENIA'
LoveUsoooooomuchhhhhhhh!!


>>'Linkovi


Josipazujo
Ivana i Marazujo
Nicky-NaJvEćA LeGeNdA u MtK-ukiss
Stella-ZAkOn CuRA... kiss
4 fancy girls.... :)kiss
LuCa ZoVkOnut
VeNo-KrAlJ

Linkin Park

100 Degrees


by N/A

Yo
You ready to do this
Ok
Hahaha
Come on
Let's go
This is an invasion
The Evil Genius, Green Lantern
Mike Shinoda
Ladies & Gentlemen, I would like to welcome you to a Fort Minor event
The countdown has begun
The Rising Tied is almost here
But for now..
C'mon Mike

Let's get it going for the everyman, anybody
You gotta be ready
It's heavy when we get it rowdy
We won't apologise or even think of saying sorry
This is the way we rock st..

Let's get it going for the everyman, anybody
You gotta be ready
It's heavy when we get it rowdy
We won't apologise or even think of saying sorry
This is the way we rock steady over everybody

You probably shocked
Probably ready to stop this already
You probably can't hang with the weight we attack it so steady
We let it rock the road
Bang the bend
Shake the chevy
Tiil everybody feels it in their chest
Stay with it

This is the time so just follow me
It's already heated to 100 degrees
so Get up (Get up)
Get up (Get up)
Get up (Get up)
Get up (Get up)

Wait a second
You know the program
This is not slow jam
This is not a love song
Unless you love tearing shit down
Take a look around, you're not running this
You're bluffing, you're nothing
We'll hit you like a ton of bricks
Pitch it together with pressure you could never stand
The softest leather just a featherweight we'll never man
We're not your competitors setting you it straight
You'll never compete
Forget it, it's already too late
Go!

This is the time so just follow me
It's already heated to 100 degrees
so Get up (Get up)
Get up (Get up)
Get up (Get up)
Get up (Get up)

If I don't see I'ma make you see this
If you don't know I'ma make you believe it.
Get up (Get up)
Get up (Get up)
Get up (Get up)
Get up (Get up)

Ssh
Gimme a second, I'm collecting my thoughts and setting plots
Alright ya'll ready or not
I've listened and watched and waited for an opening spot
And now that i got it nobody can pay me to stop
I'm sick of that same thing I've been forced to hear
Over and over again
Let me make this clear
If anybody pretends that we're nothing to fear
I solemnly swear it's over
You can tell 'em we're here

This is the time so just follow me
It's already heated to 100 degrees
so Get up (Get up)
Get up (Get up)
Get up (Get up)
Get up (Get up)

If I don't see I'ma make you see this
If you don't know I'ma make you believe it.
Get up (Get up)
Get up (Get up)
Get up (Get up)
Get up (Get up)

Everybody owes, everybody pays because...

petak, 01.02.2008.

Napokon novi post...!!!!!!

Halo ljudi!!!!!!!!!wave
Samo se javljam da sam živa.....
Nisam vam odavno pisala,ali nemam ništa posebno
za reći...
Škola je malo loša jer ima jedinica,ali i nije
sve tako grozno.....
Bio je komp neko vrijeme pokvaren...
Imo je virus pa nisam komala ni pisala
post.....
Možda i neću pisati više ovaj blog jer nemam volje za
to i neda mi se......
A ludo sam zaljubljena u toga malog........
I saznat će to od mene i od nikog drugog!!!!!!
A nažalost mu je moja sestra rekla da sam ja rekla da je on
dobar.........Šta ćeš kad je?!?! Ali se ja pitam nešto..... A to je sljedeće.....
Zašto uvijek Ivan????????!!!!!!!
Samo da vam kažem da se možda javim
kada skinem koje kilo........
HahahahahaXd......
Hvala svima na pozdravima i komentarima.......
Možda i napišem blog sa jednom najboljom frendicom......
A do tada vam se javim.....
Posaaaaaaaaaa!!!!!!!!
Ciao!!!!!mah



| Make My Day (119) | Beautiful | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.