...One, two, Freddy's coming for you...Three, four, better lock your door...Five, six, grab your crucifix...Seven, eight, gonna stay up late...Nine, ten, never sleep again. crn u dusi - Blog.hr

Welcome To Prime Time,Bitch...

24.05.2006., srijeda

Odlucio sam da cu radije pisat o zivotnim cinjenicama nego cekat da se dogodi nesto uzbudljivo...
Gdje zapoceti...
Obavio sam dosta razmisljanja i odlucio napisat post o prisustvu feminizma kod novih "muskih"(hardcore) bandova...
Bas me zanima koji kreten je prvi poceo stavljat maskaru misleci da je fora i vise darkerski??
Ocito neki jadnik zeljan paznje...I sad se sve cure pale na te debile...Gdje su nestale prave muskarcine tipa
Dimebaga i Vinnie Paula(Pantera)??LOL!!!!
Dimebag

Vinnie
Vidite muzevnost??Njima nije trebala maskara i ruz...Vec Jack Daniels,Vodka duge cupe i brada...
Ne,nije bilo brijanja i pranja...Treba bit prirodan...

E sad su vec pocela sminjkanja...Boju,sminku etc. imali su Kissovci,na nastupima cak i Pistolsi...
Do danas se to nastavlja sa bendovima poput Mansona,Cradle of Filtha(pozeri),pa cak i Mayhema...
Nemojte me krivo shvatit,bendovi koji nose make-up(mislim boju,ak je maskara i ruz onda je vec gadno) ne moraju bit losi...Npr. slusam Mudvayne,Misfits etc.


Jebiga,to je njihov stil...

E onda su se pojavili zamaskirani benovi tipa Slipknot,Mushroomhead etc.
Moglo je proc kad smo bili klinci ali sad...
Dolazile su novije kvalitetnije maske,strasnije...
Danas ih mozete vidjeti na pobjednicima eurovizije Lordiju,Gwar-u etc.


Daj pogle trebu...Malo je zalutala...

Uglavnom,to je sve sranje...Sta niko nemre napravit dobru pjesmu i postat popularan nego se izvlacit na ta neobicna sranja...

Eto,dio posta koji mene najvise zivcira o kojem sam rekao na pocetku su bendovi feminizirani,zapravo nasminkani,ne da budu scary nego da izgledaju ko zenske...

Bas neki dan gledam ko je sve radio Misfits covere...
Nasli su se tu Gansi,Metalllica etc.
Sve je bilo dobro dok nisam naiso na one fagove AFI...Sjecam se da ih je bilo u nekom Tony Hawku...
Jebote,pjevac stvarno lici na trebu...Duga cupa(onako gay,zenska duga ne metal duga),ruz na ustima,maskara,naravno,dugi crno,crveno ofarbani nokti,i na gay nacin prekrizene noge...
Jedan od njih ima cak onu gay usku uz vrat ogrlicu...



Ne dira to mene tak sam mi ide na zivce da ti takvi bendovi iskvare sve te jadne klince tipa Tokio Hotel...
E to su pedercine,pogotovo onaj pjevac...Soooo gay....

Uglavnom to bi bilo to,reko sam sto sam trebo...Svima veliki pozz i ne dajte da vas iskvare svi ti mali pedercici i lezbace...

EVERY DAY IS HALLOWEEN!!!!

<< Arhiva >>