...One, two, Freddy's coming for you...Three, four, better lock your door...Five, six, grab your crucifix...Seven, eight, gonna stay up late...Nine, ten, never sleep again. crn u dusi - Blog.hr

Welcome To Prime Time,Bitch...

08.05.2006., ponedjeljak

Hehehe...Mm,da...
Prvo:zelim reci da je mnogo mojih drugova napravilo mnogo blogova...
Budala codered je zbrisao svoj jer je mislio da ce bit fora i cekao da ga svi zicaju da napravi novi...
To se nije desilo pa je nas CodeRed ocajan i razocaran napravio novi...
Blog se zove CodeRed1212..
Zali se da nema dovoljno komentara pa bi zamolio drugove i druge ljude koji me posjecuju da mu ostave koji komentar...
Pa poshto ste taki dobri drugovi ne bi skodilo da i ostavite MENI JEDAN!!!
Ajde ljudi,pokazite da imate dobro srce i smilujte se nasem CodeRed-u(streberskom horror majstoru)...



Btw.-Imate tu i Janka Bananka koji drzi blog o daskanju..Svakog kog zanima bilo kakvo daskanje(sk8anje,surfanje,snowbordanje,wakeboardanje itd...)neka posjeti Janka i ostavi mu koji komentar...
Ohrabrite ga...Novi je u svijetu blogova...

Ima ih jos...Ne da mi se pisat...Nadjite ih u boxevima...

Drugo:Jucer smo ja i frend CodeRed trazili stare videoteke sa puno starih filmova...
Pjesacil smo 10 km..AAAARRRRGGGGHHH!!!!
Pola videoteka kojih se sjecam iz djetinstva su zatvorene i pretvorene u neke sugave slasticarne i Hong Kong shopove...
Josh jedan AAAARRRRRGGGGHHH!!!!
Trazili smo i trazili i ujednoj simpa videoteci naishli na legendarne Ghouliese,Leprechauna i Child's play(! Chucky,za one koji ne znaju...)
Sve u svemu, nashli dobre videoteke i dodali jos neke filmove nasoj kolekciji...

Za sve zainteresirane imate jednu dobru videteku Sanda iznad ulice Pokornoga(blizu CodeDeada)...
Tam smo nashlui i stare texas chainsaw massacre i prvog Omena...
Ko voli nek izvoli...

I napokon kao trece...
NABAVIO SAM KATRE ZA DEFTONESE!!!!Jos samo cekam kad ce se pocet prodavat za Misfitse!!!
KO SE SAD SMIJE??!!!ETO SVIMA PEDERIMA,JA IMAM KARTE VI NEMATE!!!(HAHA DuffNuff)
Eto i slikica za dokaz...



HAHAHAHA!!!(Urbania,nemoj se uvrijedit...)
wink

VELIKI POZZ SVIMA MAJMUNIMA I ZAPAMTITE:
EVERY DAY IS HALLOWEEN...

Daj pliz ostavite sto vise komentara...Ajd pliz drugari...
Svako 2,3...Hehehe...

<< Arhiva >>