...One, two, Freddy's coming for you...Three, four, better lock your door...Five, six, grab your crucifix...Seven, eight, gonna stay up late...Nine, ten, never sleep again. crn u dusi - Blog.hr

Welcome To Prime Time,Bitch...

24.04.2006., ponedjeljak

I tako i ja moram rec da sam strasno razocaran danasnjim komedijama...Vec dugo nisam gledao neku komediju da me stvarno nasmijala...Ali vec ocajan uputio sam se do Cinestara pogledat Scary Movie 4...Vec kad sam usao u kino primjetio sam hrpu klincade,jebote ko da idem gledat bambija ili onu retardiranu novu crvenkapicu...Tako ja pricam frendovima koji su mi pravili drustvo,kako je film dobar,super,kak sam procitao kak je 4 najbolji nastavak do sad....Kupio sam kokice i udobno se smjestio negdje u sredini dvorane...Prvo smo 20 min. slusali nekog farmera a onda kao secer na bananu ispred nas sjedne neki kreten u jebenoj subari!!!KOJI K...??!!!SUBARA??Pa jebote znas ti u kojem smo stoljecu??
Dobo,prebolim to i krene film...Kad se taj kreten poceo smijat...A jebote!!!Neke glupe,jadne,djecje fore a ovaj se lomi od smijeha!!!Svejedno,FILM JE STRASNO JADAN I NE PREPORUCUJEM NIKOM DA GA ODE POGLEDAT!!!STARE,GLUPE FORE!!!Npr.Zensku dvaput pogodi lopta u glavu...HAHAHAHAHA!!!KOJE SRANJE!!!Iako ima par dobrih scena...
MA zajebi,nitko ne moze napravit bolji film od Wayans brace...Ako ne znate oni su napravili prva dva Scary Movie-a...I meni najdrazi film DON'T BE A MENACE(To South Central While Drinking Your Juice In The Hood)!!!
Ako netko zeli pravu komediju i voli crnacki humor to je film za njega!!!!



Zagarantirani smijeh!!!

<< Arhiva >>