Žena sjena - anđeo slomljenih krila - Blog.hr

Žena sjena

subota, 09.09.2006. u 14:43

Image Hosted by ImageShack.us
Ja sam žena sjena,
ja ti ulazim u san,
milujem ti lice,
cijele noći dok si sam.
Ja sam žena sjena,
u mom krilu čekaš dan,
ja te vodim tamo
gdje nikad nisi sam.



Jer i sada postoje
dvije istine
tvoja da si uvijek sam
i da čekaš na mene,
meni samo ostaje
da ti vratim sjećanje
i da budem kraj tebe
sve dok te ne probude.



Ja sam žena sjena,
ja ti ulazim u san,
samo tu još mogu
sebe da ti dam.
Ja sam žena sjena,
u mom krilu čekaš dan,
ja te vodim tamo,
gdje nikad nisi sam.



Izvođač: Sanela Sijerčić
Preuzeto sa: "http://bs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDena_sjena"

.......ostavi trag.... ..]58[.. ....prenesi misao.......

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno.