Tajne koje skriva nebo.... - anđeo slomljenih krila - Blog.hr

Tajne koje skriva nebo....

utorak, 05.09.2006. u 19:22

Image Hosted by ImageShack.us
Lutam gradom,bez ikakvog cilja.........šećem u daljine dok svu pažnju posvetim nebu.Skriva toliko tajna koje čovjek nikada neće moći saznati...iznova me fascinira,smiruje i daje mi snage da opet stanem na noge i kažem da mogu sve što želim...Znam da postoji nešto ili netko koji samo čeka pravi trenutak da ostvari svoja očekivanja...zvijezde toliko govore o ljudima,mjesec upravlja ljudima,a bez Sunca života ne bi bilo......Mnogi žive svoj život samo gledajući samo ravno ili u pod......ne pada im na pamet da upiru svoje oči u prekrasno nebo......jer svaki put kad gledam u nebo,za mene vrijeme postane i uživam živeći svoj život svoj baš takav kakav jest sa svim svojim dobrim i losim stranama...Ima dvije vrste nesreca: nesrece koje se dogadjaju nama i srece koje snalaze druge.Kad bi imala sto godina, moj najboji dan uvijek bi bio sutra.Kad imas sve, ne vidis nista, progledas tek kad nemas nista.Svašta mi sad pada pada na pamet,a zanimljivo je kako se ljudi opraštaju sve osim iskrenosti.............pozdrav

.......ostavi trag.... ..]4[.. ....prenesi misao.......

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno.