misli li na mene....bar..na sekundu - anđeo slomljenih krila - Blog.hr

misli li na mene....bar..na sekundu

petak, 25.08.2006. u 20:51

Image Hosted by ImageShack.us
Neznam jel uopće vrijedno voljeti kad ono nikad nečeš možda to dobiti uzvraćeno....svaki jebeni put kad se zaljubim mora sve poći k vragu.....dosta mi je toga...opet mislim, to je to, dok ono.....ma nit sama neznam dal ne pretjerujem.......al upravo se osjecam kao da neko moje srece bode i ne mogu nista....Kad nekog volim,volim bezuvjetno,iskreno no uz jako puno straha......straha od opet neocekivanog razocarenja...Svaki jebeni put,svaki j... dan....svaku j.... minutu mislim na njega i pitam se pomisli li on na mene bar na sekundu...ili vec sada ljubi neku drugu vilu...Poljubac za mene znaci mnogo i bila sam sigurna da cu onog pravog naci bas poljubcom...i sada kad sam konacno takvo nest nasla,zasto je tak daleko,zasto to ne može trajti....zasto ne mogu zaustaviti trenutak kad me gledao u oci i drzao za ruku......pitam se jesam li prokleta na doživotnu patnju i dal će svi moji snovi propasti samnom kroz zemlju........tako malo mi treba da budem sretna a to malo mi uvijek upropasti snove....veli se da nada umire posljednja a moja je na samrti........toliko o meni........mogla bi pisati i vise al mislim da to nitko nebi mogao razumjeti....upravo sam napisala veliko sranje al pitam se hoću li ikad biti sretna u ljubavi i hoće li mi ljubav ikad biti uzvraćena..pozdrav svima koji me bar pokusaju razumjeti i zato svima veliko hvala............

.......ostavi trag.... ..]7[.. ....prenesi misao.......

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno.