OPROSTI ZA LJUBAV - anđeo slomljenih krila - Blog.hr

OPROSTI ZA LJUBAV

utorak, 20.06.2006. u 12:04

Image Hosted by ImageShack.us
Oprosti za svaki neuzvraćeni pogled ili riječ…
jednostavno ponekad mi ponestane snage…
jer ako te vidim i čujem ti glas neću moći bez
da te zagrlim, bez da te poljubim bez da ti
kažem koliko te volim….toliko me boli kad
zamislim da više te neću osjećati pored sebe,
u mom srcu nastaje praznina koju nitko drugi
osim tebe ne može ispuniti…

Oprosti mi za ljubav koju sam tebi posvetila,
koju sam za tebe čuvala i oprosti za moje
neostvarene nade koje mi još danas čupaju
srce iz prsiju,koje mi još danas tjeraju suze
da neprestano teku i oprosti što te ne mogu
zaboraviti…jer ako ti nestaneš iz mojih misli
nestat ću i ja zauvijek….

Oprosti za svaki dodir,za svaki poljubac…
za koje znam da tebi nije bilo stalo…oprosti
što te nalazim u snovima jer te na javi ne
mogu pronaći,oprosti što toliko luda za
tobom da ne shvaćam razliku između stvarnosti
i snova…oprosti što mi je potrebna tvoja
ljubav jer bez nje ne mogu disati,oprosti
mi što te volim,oprosti,oprosti…by me

.......ostavi trag.... ..]24[.. ....prenesi misao.......

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno.