Novi početak....... - anđeo slomljenih krila - Blog.hr

Novi početak.......

srijeda, 14.06.2006. u 07:23

Image Hosted by ImageShack.us
Volim promjene...no kad me nešto slomi.......dugo tugujem i deprimiram sve oko sebe.......al danas zadnji put živim ovako jer ja danas otvaram oči i koliko je god moguće više vrata otvoriti koje vode dobrom..........ljudi se mijenaju svakim danom........a ja svake minute...ne mislim na fizičku promjneu već onu duhovnu....previše sam se zamarala tuđeim životima i problemima.....imam ih sama dovoljno.....jedva čekam dok se sutra probudim da mogu pogledati u nebo i sama sebi reći:"to sam ja,voli me kakva sam,mrzi me zato jer se više neću mijenati i ubi me ako je potrebno no ja ću i dalje živjeti....u tvojim mislima zauvijek...i svaki put kad na mene pomisliš neka te zaboli srce ako ga imaš za sve šta si mi učinio....znaj ja sam ono čega si se najviše bojao i ona zbog koje nečeš moći spavati jer svaki put kad zatvoriš oči moj "anđele" vidjet češ mene kako živim svoj život i konačno sam sretna i to bez tebe a tebe ovo bude boljelo i pratilo u grob...sve se vraća dvostruko....shvati da život ne čine samo dvije boje...crna i bijela boja.....sastoji se od niz šarenih boja koje samo treba dobro posložiti kako bi dale neki efek koji oduzima svima dah........ako ti imaš sve te boje i neznaš ih posložiti propal buš bez obzira dal si mogao imati boje no nisi to znao iskoristiti..."malo sam ne zamislila nemojte mi zamjeriti.......samo me zanima hoće li doći na moj grob ako umrem,hoće li mi ikad reći da mu je žao i hoće li mi ikad više pogledati u oči sa pogledom kojim me nekad gledao........

.......ostavi trag.... ..]10[.. ....prenesi misao.......

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno.