body aaaaaaaaaahooooj - and-she-will-be-loved - Blog.hr body

subota, 11.07.2009. 22:58

aaaaaaaaaahooooj

uuuh ljudi moOi evoOoOo meneeenaughty
aaaaa dns na tekmi je bilOoOo preee preee jebenoOoOo
biloOo je takoOo punoOo koOmada..smijeh
predoObroO je biloO...iiii... =)))))
bila sam sa svoOjoOm NinČom (NinOom) kiss sa Ale kiss
i sa nekim dečkima s plivanja ....
joOoOoOj bilo je takoO dobroO...je da sam maloO svoOju NiČu izludilaheadbang jer sam je tjerala da mi plati sladkaČ i da par puta prOođemo pOored onih sexy talijana...hehhe...
al nmvz meni će moOa NinČa oOprostiti...hehhe...ninČa vtnncs zujo
hihihi...joooj kojii je smije bio kad smoO bili na sladoOledu ja sam im pričala kaoOju sam dogodoOvštinu imala kad sam bila na jednoOm vjenčanju hiii...al nećemoO sad O toOme...zubo

i takooO...ja sad oOdoh mozda kasnije navratim al budem vidjela...
sutra idem na kupanje jupiii...jedva čekam...
ah da sutra mi doOlaze i tetka,tetak i dvije sestričnebang

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Malo o ovom...Malo o onom...

IME: JoOpiica
ŠKOLA: srednja ekonomska
GODINE: 15

VOLIM
- mamu, tatu, seku...
- glazbu (volim SVE)
- plivanje (kojim se bavim već 8 godina)
- izlaske s prijateljima
- glumu, pjevanje, plesanje... <3
- spavanje.....zzzz.......

i...još...punooo...punoooo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us











Linkovi

Rollercoaster of words
BloOg moje seke. x)

ovo je meni moa draga mateja poslala i jakooo mi se svidjelo...

yes
Ti živiš gdje
zvijezde tkaju put
od srebra.

Nevinošću sjaj tvoje lice,
dok nedostižna kao sjena
nastavljaš svoj let.
Negdje sakriven tvoj je svijet.

Vjećnom ljubavlju
dodirni me i ostani uz mene.


mateja ljubavi moja...volim te muČo muČoyes

a sad ovo je meni poslala jedna moa frendica iz zg petruŠka hihi...ljube moja vtpnncs

....nedostajes mi... tuga nocas prati me...
veceras cu tugu okovat u rime...dat cu joj tvoje ime...
i dok drhtava ruka stih za tebe pise..
ja te volim sve vise i vise...
i veceras sam bez tebe...
no brzo ce proci tama...i vise necu biti sama...
tebi cu krenuti... u zagrljaj tvoj
i znat cu da ces biti samo moj....cry

petruŠka hvalla ti punooo...sretan

CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee