body pozdraaaav - and-she-will-be-loved - Blog.hr body

subota, 11.07.2009. 12:18

pozdraaaav

wink
doObroO jutroO ili ti nekima već doObar dan! xD
ja sam se moOram priznat tek sad proObudila i jakoooO sam naspavana.yes
dns će ja se nadam biti uzbudljiv daan...jedinoO akoO ga
netkoO ne poOkuša uproOpastiti mad al ne smije...
ugl.dns idem na vaterpoOlsku utakmicu Hravtska - Italija...
naravnoO da se nadam poObjedi naših igrača...hihihi...ugl.javim vam poOslije sve vezano oO utakmici...
njami
e sad,mene muči par stvari,naime ja sam zaljubljena oOdnoOsnoO ja toO mislim...nisam baš sigurna štoOo oOsjećam prema njemu,al sam ziher da neštoOo oOsjećam al moOram dogućiti to i shvatit štoOo
oOsjećam...nono
ja i oOn smoO se upoznali u zg koOd moOje tete jer ja tamo dolazim na goOdišnji oOdmoOr i tamoO proOvoOdim jaaaakoO punoO i takoO da sam ja jedan dan doOšla do jednoOg igrališta (a oOni tamoO igraju noOgić i ugledala sam njega zujo
bioO je prekrasan i svidioO mi se oOdmah čim sam da ugledala...
nakon nekog vremena poOčeli smo pričat i takoO se zbližavat i maloO pOomalo smoO se zblizili i pOočeli smoO ići u neku obliznju šumu tamoOo mi je biloO pre pre lijepoOthumbup
tamoO smoO se par puta i poOljubili i grlili i stvarno je biloO supaČ...ali eto ga ja sam moOrala se vratiti domeka...jbg..i oOn je tamoO Oostao...
ah nmvz...sad kad je proOšlo dosta vremena i dugoOo se nismoO vidjeli više nezz štoO osjećam prema njemu...al mislim da ne osjećam ništa...oOčito da sam ga već zaboravila rolleyes
al nezz vidjet ćemoO kad doOđem ja u zg...zujo
heheh...i takoO....a ima joOš jedan dečkoO koOji je fkt
zgoOdan i nut oOdličan je...njega sam upoOznala na jednoOm natjecanju uhh...kakoO mi je bilo lijepo...njega moOgu vidjet samo na nekim natejcanjima ali nmvz ne smijem zalit...
prije me je ljubav bacala u depru al sad sam supaČ i uopČe me toO više ne brine...hiihi...kako bude bilo biti će....
oOboOzavam sve svoOje prijatelje poOgotvo ninČu mou,Čulu mou i alee kiss curke moOe voOljam vass punoOoO ....Oone su tu uvijek kad meni nešto treba ja se mogu uvijek njima obratit i zato curke šaljem vam pusekoOoOo smijeh...i da skoOrOo sam zaboOravila punoOoOo ljubacaa šaljem svojoj petruŠki u zg kiss ljubavi moOa vidjet ćemoO se uskoOroOo...

vani je tako ruznoO vrijeme a ja sam mislila dns ići na moOre al jbg
Oočito niš oOd toga...burninmad
al nmvz bude biloO valda joOoš lijepih dana za kupanjac...
sad dragi moi odoh polako pa ka budem našla nekaj zanimljivoO kaj bih moOgla napisati evo mene opet...a do tada...puFa puFa wink

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Malo o ovom...Malo o onom...

IME: JoOpiica
ŠKOLA: srednja ekonomska
GODINE: 15

VOLIM
- mamu, tatu, seku...
- glazbu (volim SVE)
- plivanje (kojim se bavim već 8 godina)
- izlaske s prijateljima
- glumu, pjevanje, plesanje... <3
- spavanje.....zzzz.......

i...još...punooo...punoooo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us











Linkovi

Rollercoaster of words
BloOg moje seke. x)

ovo je meni moa draga mateja poslala i jakooo mi se svidjelo...

yes
Ti živiš gdje
zvijezde tkaju put
od srebra.

Nevinošću sjaj tvoje lice,
dok nedostižna kao sjena
nastavljaš svoj let.
Negdje sakriven tvoj je svijet.

Vjećnom ljubavlju
dodirni me i ostani uz mene.


mateja ljubavi moja...volim te muČo muČoyes

a sad ovo je meni poslala jedna moa frendica iz zg petruŠka hihi...ljube moja vtpnncs

....nedostajes mi... tuga nocas prati me...
veceras cu tugu okovat u rime...dat cu joj tvoje ime...
i dok drhtava ruka stih za tebe pise..
ja te volim sve vise i vise...
i veceras sam bez tebe...
no brzo ce proci tama...i vise necu biti sama...
tebi cu krenuti... u zagrljaj tvoj
i znat cu da ces biti samo moj....cry

petruŠka hvalla ti punooo...sretan

CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee