veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

ovo su neki mali dijelovi iz mog intimnog zivota,neka moja razmisljanja....i ostalih stvari..dnevni dogadaji...

malo o mom izgledu; crna kosa,smede oci,170cm i 57kg..fit sam al se nebavim nekim sportom vise ga volim pogledat....nism neki fanatik al ono bitne utakmice pratim iako nenavijam za nikoga..dolazim iz grada nk cibalie...;)))....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

volim dosta izlazit van,upoznavat nove ljude,stvarat nova prijateljstva i poznansta...iako nestvaram sa svima jednaka prijateljstva trudim se bit iskrena jer to je jedna od kavaliteta koje definitivno cjenim...

sto se tice stila oblacenja sve zavisi od situacije nemam neki odreden stila al kad idem van volim se zenstvenije obuc a ipak jednostavno i naravno da se ja osjeam ugodno u tome,ja sam ona vrsta cura koja nevoli pete,volim se opustiti kad izadem van a ne cijelo vrijeme sjedit jer me bole noge...cerek..... sto se tice glazbe mogu sve poslusat od strane narodne pa cak i nesto nesega.....sve zavisi kakva je pjesma...sad evo u zadnje vrijeme u uho mi je usla pjesma od DAVIDA GUTTA LOVE DONT LET ME GO...to mi je totalno nabrijana stvar,ritam,rijeci...ma sve....totalno plesna pjesma...a sto ja naravno obozavam..mislim plesat....

sad sam se vec raspisala....hehehe....

sto se tice muskih nama zenama najdraza tema...e pa nemogu rec da mi nije vazam izgled al vise mi je bitan karakter...prvo sto mi upadne u oci su recimo oci i lice...bitno mi je kao se postavlja,kakav stav ima..sad druga stvar je njegov karakter...

a volim ja puno i papat a nebi niko ni rekao po mom izgledu a sta ces mogu samo zahvaliti,a ni sama neznam kome,sto imam takav metabolizam pa se nedebljam tako lako....volim talijansku hranu recimo....

sto se tice mene osobno volim citat knjige nije bitno koji zanr,volim pisat sto je dokaz ovaj blog....pjesme..price..prije sam vise pisala nego sada al to mi je nako hobi kojeg obozavam....pa cu ga naravno trudit se odrzavat....

eto nesto o meni pa da se zna.....

kissss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Gadura dizajn

ponedjeljak, 19.02.2007.

moj pocetak!!!!!!

evo za pocetak i to onaj pravi samo neke osnovne stvaro o meni a sve ono ostalo ce doci s vremenom,ja sam iz jednog grada u slavoniji,ja bi vise rekla da je to jedno veliko selo..al sta ces..tu sam rodena i tu svi svakoga znaju..imam 22 godina i studentica sam..mislio bi svako da mi je zivot normalan i da sve tece glatko al moj zivot je cista suprotnost od toga...nisam u vezi,niti sam udana niti imam djecu...;))))...sebe smatram jos mladom da bi se vezala brakom,ima za to vremena iako obozavam djecu al o tome svemu nesto kasnije...;)))...sve u svoje vrijeme ipak treba odrzavat ovaj blog...tako da s vremena na vrijeme da mozda cak postane i zanimljiv..za sebe mislim da nisam konzervativna slobodnog sam duha i razmisljanja..prihvacam tuda misljenja i trudim se prihvatit tude kritike...;)))))..a dobro niko nije savrsen..kad pocnem pisat vidjet cete da moj zivot je totalna suprotnost od normalnog zivljenja heheheheh..nekazem da nema monotonije al ima dana kad mi se svi dogadaju svedu u jedan dan da neznam gdje bih sa sobom..a ljubav..ah ljubav...tijekom svih ovih godina od kada sam se prvi put zaljubila,ostala sam u dusi romanticna osoba..ne toliko koliko na pocetku al jos je to tu u meni..nenadam se nikakvom princu na bijelom konju,al normalnoj osobi definitivno da..al kako vrijeme odmice sve vise razmisljam da ga i necu tako lako nac...ionako nista u zivotu nije lako postic pa tako ni ljubav...iako i dandanas volim svoju prvu ljubav al zivot ide dalje tako da sam i ja na neki nacin odlucila da nastavim dalje..sve u svemu uvijek cu imat nesto za pisat..ne svaki dan al trudit cu se sto cesce...mozda cak neko naide ko ima slicno razmisljanje ko ja..hehehehe....pusaaaaa



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

moj zivot i ostale stvari!!!!!!!!!!! :))))