evo mene ;)


da se malo javim..... živa sam, bolesna (imam temperaturu, neku alergiju, boli me glava,... dosta) ne znam šta da napišem! gledala sam jučer hrvatski radijski festival i najbolja pjesma mi je bila od Maje šuput "ni na nebu ni na zemlji sam, sva zadrhtim kad te ugledam. Daj mi reci da si moj dok htjela bi da znam, jer ovako ni na nebu ni na zemlji sam!" - simpatičan refren, malo mi je dao optimizma u život.... ovo shvatite kao šalu. nadam se skoroj smrti, mislim, znam da je nada kurva, al opet ...... nadam se da ću što se tiče škole dobro proć, da ću proć sa pet ako je to ikako moguće..... znam da nije ali opet, moram malo lagat - hehehehehehehehehe, ajd ode još malo surfat po internetu, ne da mi se pisat ovakve postove kad ne znam šta da napišem, KATASTROFA!!!! pusaaaaaaaaaa

09.06.2007. u 16:43 | 7 sUoSjEčAnJa sA mNoM | zAuViJeK ZaJeDnO | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

posvečeno Toši Proeskom:
iako tvoj lik više nije s nama, tvoje pjesme pratiti će nas cijeli život!


I walk next to you
In the night, give me your hand
Together we can go everywhere
Together we are stronger
You can be my best friend
And I can be your
Life will pass
But we, we can live all the times!




pa... za teške dane, crnjak, neke moje bisere i gluposti i naravno za frendove i zajebanciju












Ime i prezime: Barbara, prezime nije važno
nadimaci: Barbarita, Babalji, Barbi,….
Datum rođenja: 3.10.1993.
Naj hrana/piće: plivit C/cappy tempo od jabuke i kruške
Naj filmovi: nikad se nisam poljubila, uglavnom gdje ima komada
Naj glazba: Toše Proeski Nevio, Enrique Iglesias, Crvena Jabuka, ….
Naj pjesma: Igra bez granica, Pola srca pola duše, Dal' si sretnija, Ostala si uvijek ista, sto pijanih noći, somebody's me, nisam anđeo, anđele, lonely no more, here I am, halo, glad, come on,....
Volim: svoj " ubi Bože" život, svoju crnjačku dušu, filozofiju, i ljude kojima mogu vjerovati
Mrzim: sebe samu
Hobi: rukomet
Naj želja: upisat filozofiju i shvatit ljude,….
Idol: nekako najviše nebo, samo mi je ono granica…




evo malo praznovjerja


...kad vidite na satu...
00:00=voli tvoju frendicu
01:01=očekuje ljubav od tebe
02:02=srest ćeš ga
03:03=misli na tebe
04:04=nikad te neće zaboraviti
05:05=igra se s tobom
06:06=voli tvoj osmjeh
07:07=vara te
08:08=ljubomora
09:09=krije da te voli
10:10=misli na tebe jedan plavi dečko
11:11=danas ti je sretan dan
12:12=vratit ćeš se staroj ljubavi
13:13=crnidečko te voli
14:14=čeka te sreća
15:15=srami ti se prići
16:16=doći će do komplikacije
17:17=poljubac
18:18=voli tvoje oči
19:19=nešto krije
20:20=muči ga tvoj miran pogled
21:21=sviđaš se onom na koga misliš
22:22=vidjet ćeš ga
23:23=želi hodat s tobom
----------------------------

... kad vidite te brojeve na registraciji....
000=spoj
111=voli te
222=vidit ces ga
333=srest ces ga
444=vara te
555=ostavit ce te
666=vraca ti se
777=poruka
888=duga ljubav
999=iznanadenje

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

MaLo StRaNiH SoNgIćA

Bethany joy lenz-halo

I never promised you a ray of light,
I never promised there'd be sunshine everyday,
I give you everything I have, the good, the bad.
Why do you put me on a pedestal,
I'm so up high that I can't see the ground below,
So help me down you've got it wrong, I don't belong there.

Chorus:
One thing is clear,
I wear a halo,
I wear a halo when you look at me,
But standing from here, you wouldn't say so
you wouldn't say so, if you were me
And I, I just wanna love you,
Oh oh I, I just wanna love you


I always said that I would make mistakes,
I'm only human, and that’s my saving grace,
I fall as hard as I try
So don't be blinded
See me as I really am, I have flaws and sometimes I even sin,
so pull me from that pedestal,
I don't belong there.

Chorus:
One thing is clear,
I wear a halo,
I wear a halo when you look at me,
But standing from here, you wouldn't say so
you wouldn't say so, if you were me
And I, I just wanna love you,
Oh oh I, I just wanna love you

Why you think that you know me
But In your eyes
I am something above you
It’s only in your mind
Only in your mind
I wear a
I wear a
I wear a Halo

One thing is clear,
I wear a halo,
I wear a halo when you look at me,
But standing from here, you wouldn't say so
you wouldn't say so, if you were me
And I, I just wanna love you,
Oh oh I, I just wanna love you

Haaaa ha-ha halo (x9)


fairytale gone bad

This is the end you know
Lady, the plans we had went all wrong
We aren’t nothing but fight and shout and tears

We got to a point I can't stand
I've had it to the limit; I can't be your man
I ain't more than a minute away from walking

We can't cry the pain away
We can't find a need to stay
I slowly realized there's nothing on our side

Out of my life, Out of my mind
Out of the tears that we can’t deny
We need to swallow all our pride
And leave this mess behind
Out of my head, Out of my bed
Out of the dreams we had, they're bad
Tell them it's me who made you sad
Tell them the fairytale gone bad
[ these lyrics found on http://www.completealbumlyrics.com ]

Another night and I bleed
They all make mistakes and so did we
But we did something we can never turn back right

Find a new one to fool
Leave and don't look back. I won't follow
We have nothing left. It's the end of our time

We can't cry the pain away
We can't find a need to stay
There's no more rabbits in my hat to make things right

Out of my life, Out of my mind
Out of the tears we can’t deny
We need to swallow all our pride
And leave *THIS mess behind
Out of my head, Out of my bed
Out of the dreams we had, they're bad
Tell them it's me who made you sad
Tell them the fairytale gone bad

3 doors down – here without you

A hundred days had made me older
since the last time that I've saw your pretty face

A thousand lights had made me colder and I don’t think I can look at this the same

But all the miles had separate
They disappear now when I’m dreaming of your face

I’m here without you baby
but your still on my lonely mind
I think about you baby
and I dream about you all the time
I’m here without you baby
but your still with me in my dreams
And tonight it’s only you and me

The miles just keep rollin
as the people either way to say hello
I've heard this life is overrated
but I hope that it gets better as we go

I’m here without you baby
but your still on my lonely mind
I think about you baby
and I dream about you all the time
I’m here without you baby
but your still with me in my dreams
And tonight girl it’s only you and me

Everything I know,
and anywhere I go
it gets hard but it won’t take away my love
And when the last one falls,
when it’s all said and done
it get hard but it won’t take away my love

I’m here without you baby
but your still on my lonely mind
I think about you baby
and I dream about you all the time
I’m here without you baby
but your still with me in my dreams
And tonight girl it’s only you and me